Duży sukces byłego premiera

Data: 2009-07-14 21:48:09
Autor: Piotr Lipski
Duży sukces byłego premiera
Mam tę satysfakcję, że głosowałem na J.Buzka w wyborach do Parlamentu
Europejskiego.
Jak widać, prof.Buzek został doceniony nie tylko przez swoich wyborców w Polsce.

były charyzmatyczny premier Jerzy Buzek...

"Jednym z najpoważniejszych wyzwań rządu AWS był strajk pielęgniarek, które domagały się podwyżek. W rządzie nikt nie miał koncepcji, jak go wygasić. Kamińska wpadła na pomysł, by premier zaprosił strajkujące pielęgniarki do siebie na obiad, bo dzięki temu poczują się dowartościowane i zakończą strajk. Buzek zapalił się do tej propozycji, ale jeden z doradców powiedział: to zły pomysł, bo pielęgniarki okupują każdy budynek, do którego wejdą. Gdy się oflagują w gabinecie premiera, będzie skandal. Skołowany szef rządu uznał, że jeżeli odkręci klamki od okien, to pielęgniarki nie będą mogły wywiesić flag, po czym osobiście w nocy miał to zrobić. Jakież było zdumienie sprzątaczki, gdy weszła rano do gabinetu Buzka i stwierdziła, że okna nie mają klamek."

http://www.rp.pl/artykul/2,328629_Dobry_czlowiek__ale_nie_polityk.html

PL

Data: 2009-07-15 04:18:13
Autor: Barbara

Użytkownik "Piotr Lipski" <arzew@wp.pl> napisał w wiadomości news:h3indm$1qe$1inews.gazeta.pl...

> [...]
| weszła rano do gabinetu Buzka i stwierdziła, że okna nie mają klamek."

dzięki za sznurek :)
wyjątkowo trafna charakterystyka
Barbara

Data: 2009-07-15 10:14:03
Autor: Jerzy Olszewski
Barbara pisze:
| weszła rano do gabinetu Buzka i stwierdziła, że okna nie mają klamek."

> [...]

Będę jednak bronił prof. Buzka, tak , jak broniłem go w czasach rządów AWS.

Uważam, że we współczesnym modelu demokracji , gdzie bardzo trudno o to, by jakakolwiek wyrazista partia polityczna miała na tyle możliwości w sejmach czy parlamentach, by przeprowadzić w całości swoje wizje, tacy ludzie kompromisu są niezbędni by w ogóle to mogło działać.

Chodzi o to , by taki polityk potrafił słuchać każdego i wybierał to, co najlepsze lub chociaż to, co możliwe ze wszystkich opcji.

Mam nadzieję, że na nowym stanowisku w PE odniesie sukces.

PS
W jakim jest to kontraście do stylu Tuska, który nawet , gdy zwraca się z prośbą do Prezydenta o współprace, to zaczyna od "Gdyby Prezydent nie przeszkadzał ..."  i w ten sposób już na wstępie usztywnia pozycje do negocjacji. Ponieważ chyba nie jest aż tak głupi , by tego nie rozumieć, więc pewnie rzeczywiście chodzi mu tylko o to by w razie porażki móc powiedzieć , że to przez niedobrego Pana Prezydenta.

Data: 2009-07-16 00:16:28
Autor: Barbara
Duży sukces byłego premiera

-- -- - Original Message -- -- - From: "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl>

| Będę jednak bronił prof. Buzka, tak , jak broniłem go w czasach rządów AWS.

hihi :) ja go akurat tutaj nie krytykowałam, a odniosłam się do trafności
spostrzeżeń na jego temat :)
Natomiast co do pełnienia przez niego funkcji premiera .. to - wybacz Jerzy -
ale .. :(

> [...]
| najlepsze lub chociaż to, co możliwe ze wszystkich opcji.
|
| Mam nadzieję, że na nowym stanowisku w PE odniesie sukces.

Tyż mam taką nadzieję, czy też raczej pewność - jako że wyraźnie było widać, że
Buzek jest po prostu lubiany - mówię o transmisji z Brukseli ...; no a przy
wyeksponowanych cechach jego charakteru - on jest po prostu skazany na
powodzenie - a w przypadku Polski - na plusowe konotowanie Polski - :)

> [...]
| więc pewnie rzeczywiście chodzi mu tylko o to by w razie porażki móc
| powiedzieć , że to przez niedobrego Pana Prezydenta.

no, tu nic dodać nic ująć - a właściwie tylko można dodać arogancję, brak
wychowania i podstawowych zasad kultury i jego i jego otoczenia + sporej części
jego ministrów :(
no a to, co robi "iluzjonista" z antypisowskim temperamentem politycznym - to
już w ogóle horror .. ! no i - oczywiście - żenada !

pozdrówka :)
Barbara

Data: 2009-07-16 08:08:25
Autor: XXL
Duży sukces byłego premiera
Barbara <basia@in.com.pl> napisał(a): No, tu nic dodać nic ująć - a właściwie tylko można dodać arogancję, brak
wychowania i podstawowych zasad kultury i jego i jego otoczenia + sporej części
jego ministrów :(
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

D.Tusk te wszystkie złe cechy ma chyba po swoim dziadku z Wehrmachtu, prawda?

Nie ma to jak było za rządów PIS-u i premierostwa J.Kaczyńskiego.
Wtedy to był Wersal, aż łza się w oku kręci: oni to ZOMO, łże-elity,
wykształciuchy, wziąć lekarzy w kamasze itp.
No i dla rozweselenia nowy tekst hymnu autorstwa J.Kaczyńskiego: "z ziemi polskiej do Wolski".

p.s. Barbara, czy doczytałeś się już, że Wiesław Rozłucki był jednym z
głównych założycieli GPW w Warszawie?
Kiedy swego czasu napisałem o tym, byłaś tak zdziwiona jakbyś myślała, że
giełda funkcjonowała przez cały okres PRL-u i nie trzeba było jej tworzyć w 1991r.

Data: 2009-07-19 02:34:28
Autor: Barbara
Duży sukces byłego premiera/xxl

Użytkownik " XXL" <duzy_slawek@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h3mn5p$jao$1inews.gazeta.pl...
> [...]
|
| D.Tusk te wszystkie złe cechy ma chyba po swoim dziadku z Wehrmachtu, prawda?

no coż, każdy sądzi wg siebie, zatem nie wkładaj w moje usta poglądów "pierwszego moralisty"
Ja okresliłam te cechy nadzwyczaj łagodnie w porównaniu do stanu faktycznego.

> [...]
| wykształciuchy, wziąć lekarzy w kamasze itp.
| No i dla rozweselenia nowy tekst hymnu autorstwa J.Kaczyńskiego:

Nie jedyna to wpadka, ale to co mnie najbardziej irytuje u bliźniaków - to ich nad wyraz obrzydliwa małostkowość :(
jednym słowem, mimo wielu pozytywnych pomysłów a i pomyślnej ich realizacji, sami sobie szkodzą na codzień.
Istnieją wartości nadrzędne i wówczas malostkowość i pamiętliwość po prostu szkodzi.
A przecież nikt rozsądny nie wymaga od nich głoszenia miłości.

Jednakze, jeśli mam wybierać, to na pewno nie wodolejów i superpropagandzistów :( którzy pobili rekordy propagandy suckesu PRL a takze propagandy geobelsowskiej :(

> [...]
| giełda funkcjonowała przez cały okres PRL-u i nie trzeba było jej tworzyć w 1991r.

no popatrz, kiedyś twierdziłeś, że był jedynym "stwórca", jak widać, lekko stonowałeś.
A może jeszcze wiesz, kto wpadł na pomysł, coby zabierać, czyli po prostu kraść pieniądze wydawane przez pierwszych akcjonariuszy [mam na myśli emisje pierwotne]?
Ja w każdym razie z ogromnym zdumieniem odkryłam, że pieniądze, za które kupowałam nowe emisje akcji nie trafiały do spółek, gdzie na zdrowy rozum powinny trafiać, ale wpadały w jakąś czarną dziurę - jako że wówczas nie było jeszcze nawet Skarbu Państwa.

Zapewne wzorem dla Ciebie była też super-wspaniała prywatyzacja wg pomysłu "genialnego" Janusza Lewandowskiego - kiedy ponownie, ale na znacznie większa skalę, okradziono sporą część narodu, a uwłaszczyli się Ci, co mieli się uwłaszczyć.

No i zapewne zapomniałeś już jak nas giełda obdzierała ze skóry za notowania, za cedułę itd. itd., gdy tymczasem za zachodnią miedzą notowania leciały non-stop na specjalnych słupach ogłoszeniowych.

Porzuć zatem ten mentorski ton i nie wkładaj do mojej głowy i do moich ust własnych myśli, bo to po prostu wstyd.
Barbara

Data: 2009-07-19 10:01:07
Autor: skippy
Duży sukces byłego premiera/xxl

Użytkownik "Barbara"

:( którzy pobili rekordy propagandy suckesu PRL a takze propagandy
geobelsowskiej :(

Z szacunku nie skomentuje należycie.
Akurat tak kretyńskie słowa nie pasują do żadnej z władz po 89.

Pozdrawiam

Data: 2009-07-19 11:05:35
Autor: skippy
[...]

Chociaz w sumie nie wiem, o kim piszesz.
Czy chodzi Ci o kogoś, kto:

1) nie był internowany, brał udział w OS i magdalence, ściśle współpracował z wałęsą, teraz bierze do współpracy tabuny ludzi z pzpr i z wyrokami, prlowskich sędziów i prokuratorów, jego fundacje uwłaszczały sie na majątku prl, i ten ktoś pod hasłami odnowy moralnej mówi ze wszyscy co nie z nim, to byli aentami prlu, a przy OS i w magdalence dokonała sie zdrada a wałęsa to agent, wystepuje w RM, po nim jest felieton z podtekstami antysemickimi po czym jest rozmowa z chołubionym orlo-nosym. To ostatnie to typowa zagrywka pod ciemny lud, a ogólnie tu opisałem majstersztyk propagandy.

2) zrobił wielkie reformy ("wysysacz naszej kasy emerytalnej", "gimnazjalno-licealny kretynizm" i "nic nowego w słuzbie zdrowia, a nawet jeszcze gorzej") z których kazda po kolei to porażka,  a teraz jest autorytetem na skale europy, jesli nie świata

?
Jeśli tak, no to może i przyznam Ci racje.

Pozdrawiam

Data: 2009-07-19 16:35:43
Autor: mow mi kondonek
Użytkownik "skippy" <man@on.the.moon> napisał w wiadomości news:h3uo7m$7aj$1nemesis.news.neostrada.pl...

Chociaz w sumie nie wiem, o kim piszesz.

Aż tak głupi jesteś?
o twoim ryżym śmieciu - parówie Kiszczaka - i jego ubecko-lodziarskiej ferajnie bolków skrzykniętej ze stachu przed lustacją w PO; (pod batutą ubeka Czempińskiego).

to twój poziom głupoty: "Lepiej zginąć z głodu z PO niż żyć w dobrobycie z pis-em ! ~peowiec   wczoraj, 20:32"

Data: 2009-07-20 09:37:30
Autor: XXL
Duży sukces byłego premiera/xxl
Barbara <basia@in.com.pl> napisał(a): No popatrz, kiedyś twierdziłeś, że W.Rozłucki był jedynym "stwórca", jak
widać, lekko stonowałeś.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Jedynym stwórcą? Chyba coś Ci się pomyliło ze Starym Testamentem  :-)

[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie fantazjuj, nigdy nie chwaliłem programu powszechnej prywatyzacji autorstwa
J.Lewandowskiego, który okazał się niewypałem.

Sławek

Data: 2009-07-16 20:32:00
Autor: Piotr Lipski
[...]

Może "model" jest zły? Może "współczesna demokracja" to hucpa?
Sądzę, że do wprowadzenia swoich wizji potrzebny jest charyzmatyczny przywódca - niebuzek.

Chodzi o to , by taki polityk potrafił słuchać każdego i wybierał to, co najlepsze lub chociaż to, co możliwe ze wszystkich opcji.

Ale do tego potrzeba męża stanu, a nie mężyka.

"Jerzy Buzek był zakładnikiem ostatniego rozmówcy. Toczyły się walki o to,
kto danego dnia wejdzie do niego ostatni - mówi Czarnecki"

Piotr Lipski

Duży sukces byłego premiera