Du¿y w ma³ym

Data: 2010-01-15 10:21:32
Autor: Waldek Godel
Du¿y w ma³ym
Dnia Fri, 15 Jan 2010 11:01:46 +0100, mz napisa³(a):

Witam
Mam ponad 2 metry wzrostu a i w pasie tez sporo. Mieszcze siê do Astry z 1994 r. jest to Astra I niestety do kolejnych Astr ju¿ nie wchodze tzn do II, III itd (za ma³e).
Jakie znacie inne ma³e autko (do jazdy w mie¶cie), w które du¿y cz³owiek sie wci¶nie. Nie chodzi mi o wygodê ale o to by kierownica zmie¶ci³a sie miêdzy kolanami i da³o sie prowadziæ a g³owa pod sufitem.

Xsara Picasso. Ewentualnie osobowe Berlingo/Partner. Zewnêtrzne rozmiary
ma³ego kompakta.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-15 11:27:58
Autor: mz
Du¿y w ma³ym

U¿ytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisa³ w wiadomo¶ci news:sz0pkspf24ul$.dlglepper.institute.com...
[...]

Picasso odpada nie mieszcze siê - ju¿ próbowa³em

Data: 2010-01-15 11:07:36
Autor: Waldek Godel
Du¿y w ma³ym
Dnia Fri, 15 Jan 2010 11:27:58 +0100, mz napisa³(a):

Xsara Picasso. Ewentualnie osobowe Berlingo/Partner. Zewnêtrzne rozmiary
ma³ego kompakta.

Picasso odpada nie mieszcze siê - ju¿ próbowa³em

Nie ma takiej mo¿liwo¶ci - bo ja siedzia³em w Astrze I która jest SPORO
cia¶niejsza. Zapewne nie pofatygowa³e¶ siê, ¿eby obni¿yæ sobie fotel.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-15 12:39:36
Autor: mz
Du¿y w ma³ym

U¿ytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisa³ w wiadomo¶ci news:1fan0i479720w$.dlglepper.institute.com...
[...]

Zapewne sie pofatygowa³em ale co¶ czuje, ¿e ty wiesz lepiej co zrobi³em a czego nie.

Data: 2010-01-15 12:48:21
Autor: Waldek Godel
Du¿y w ma³ym
Dnia Fri, 15 Jan 2010 12:39:36 +0100, mz napisa³(a):

Zapewne sie pofatygowa³em ale co¶ czuje, ¿e ty wiesz lepiej co zrobi³em a czego nie.

Nie wiem co zrobi³e¶, ale znam rozmiary obydwu aut, a wiedza ta dobitnie
pokazuje ¿e rozmijasz siê z prawd±. Przez kulturê i wiarê w bli¼niego
zak³adam, ¿e nie u¿y³e¶ którego¶ z wielu elementów regulacji wnêtrza.
Je¿eli Ci siê ta opcja nie podoba, proszê bardzo, s± jeszcze dwie mo¿liwe:
a. k³amiesz
b. trollujesz
Niemniej ja wci±¿ wierzê, ¿e po prostu nie obni¿y³e¶ fotela w Picasso.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-15 14:09:59
Autor: ..::Adam::..
Du¿y w ma³ym
W dniu 2010-01-15 13:48, Waldek Godel pisze:
[...]

jeszcze jest kwestia d³ugo¶ci nóg i ich niemo¿no¶ci upchniêcia miêdzy kierownice a konsolê ko³o zmiany biegów
Autko mo¿e byæ obszerne, ale jak tam ciasno to nie poradzisz

Pozdrawiam
203cm

Data: 2010-01-15 13:11:30
Autor: Waldek Godel
Du¿y w ma³ym
Dnia Fri, 15 Jan 2010 14:09:59 +0100, ..::Adam::.. napisa³(a):

jeszcze jest kwestia d³ugo¶ci nóg i ich niemo¿no¶ci upchniêcia miêdzy kierownice a konsolê ko³o zmiany biegów
Autko mo¿e byæ obszerne, ale jak tam ciasno to nie poradzisz

Owszem, ale to akurat nie dotyczy Picasso. Jedyny mo¿liwy problem mo¿e
dotyczyæ osoby o d³ugich nogach i krótkich rêkach, bo Piku¶ ma regulacjê
kierownicy tylko w pionie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-15 13:05:08
Autor: szwagier
Du¿y w ma³ym

Picasso odpada nie mieszcze siê - ju¿ próbowa³em
Do Astry I sie zmiesciles a do Xsary Picasso nie??
IMHO - nieprawdopdoobne.

szwagier

Data: 2010-01-15 08:23:23
Autor: Przemek
Du¿y w ma³ym
On 15 Sty, 13:05, "szwagier" <kcies...@poczta.fm> wrote:
> Picasso odpada nie mieszcze siê - ju¿ próbowa³em

Do Astry I sie zmiesciles a do Xsary Picasso nie??
IMHO - nieprawdopdoobne.

szwagier

no tez tak mysle, bo sie przymierza³em do obu i w Picasso jest
naprawdê sporo miejsca...

pozdr
Przemek

Du¿y w ma³ym