Du¿y w ma³ym

Data: 2010-01-16 11:27:13
Autor: Irek N.
Du¿y w ma³ym
Cze¶æ, znam problem, mam podobnie (198).

Dobrze wspominam Ibizê, ale model przej¶ciowy z 92 roku... by³ malutki, ale jako¶ tak zbudowany ¿e spokojnie siê mie¶ci³em i nawet wygodnie by³o. Dobrze wspominam Mondeo MKI i MKII, jak siê w kombi fotele po³o¿y³o, to nawet na prosto mo¿na by³o w baga¿niku siê wyci±gn±æ. Za kierownic± nie rewelacyjnie - ale spokojnie do prze¿ycia i to nawet przy pokonywaniu 1200km (wakacje przyk³adowo). Jak jest w nowszych mondkach nie wiem, ale pewnie podobnie. Wiêkszo¶æ _dostawczaków_ te¿ siê nadaje (ale nie wszystkie, takie Berlingo przyk³adowo... pora¿ka), choæ ciê¿ko to nazwaæ rodzinnym samochodem.
Na pewno bêdzie Ci wygodnie w nowym Volvo (XC70/XC60, jeszcze lepiej XC90 gdy¿ przy naszym wzro¶cie wygodnie siê wsiada i wysiada, a nie jak zazwyczaj - prawie na asfalcie ty³ek bo inaczej fotel za blisko kierownicy ;) ). Niestety s± drogie. Nie wysiaduj± siê te¿ fotele - jak to zazwyczaj jest przy du¿ej masie cia³a i bud¿etowych samochodach.
S± te¿ wynalazki w stylu przed³u¿anej Audicy (A8) gdzie nawet z ty³u nogi mo¿na wyci±gn±æ... ale koszty... jeszcze wiêksze.
No i bez szyberdachu... inaczej g³owa czasami o tapicerkê ociera ;)

__
Pzd.
Irek.N

Du¿y w ma³ym