Dwa życia łańcucha?

Data: 2011-07-03 15:14:08
Autor: D@w!d J@$
Dwa życia łańcucha?
Witam.
Załóżmy, że zamierzam sobie zrobić jakieś pseudo-OK. Skracam łańcuch (fajny, nowy, super) Jeżeli np. po tygodniu do szarej masy mózgowej dotrze, że to nie dla mnie... można z powrotem poskładać taki łańcuch do kupy i będzie chodziło OK? Jeżeli to ma znaczenie... kaseta 5 rzędowa. Pozdrawiam.

Data: 2011-07-03 16:10:01
Autor: Krzysztof Naworyta
Dwa życia łańcucha?
D@w!d J@$ napisał(a):

[...]

Jeśli w przeciągu tego tygodnia nie naciągniesz łańcucha zanadto, to dlaczego nie?
O ile skuwając łańcuch zrobisz to na tyle starannie aby nie osłabić otworów...
W końcu zakłada się np. nowy łańcuch na starszą kasetę (np. w systemie 3-łańcuchowym).
Czasami trzeba to okupić ilomaś tam kilometrami przeskakiwań zanim łańcuch i kaseta się "dotrą", ale potem jest dobrze.
Chyba że nie akceptujesz żadnych okresów przejściowych...
Wozi się też ze sobą zapasowe ogniwa, przecież nie po to by było ino ciężej.

--
KN

Dwa życia łańcucha?