Dwa G Ó W N A radia zawieszone za "podłe " słowa na temat prezydenta

Data: 2009-03-19 17:49:15
Autor: Wilczak
Dwa G Ó W N A radia zawieszone za "podłe " słowa na temat prezydenta
DLACZEGO POD RZĄDAMI PO BYLE ŚMIEĆ MOŻE PRZED MIKROFONEM RADIA OBRAŻAĆ PUBLICZNIE PRZYDENTA POLSKI ?

http://wiadomosci.onet.pl/1937457,11,item.html
Gwiazdy radia zawieszone za "podłe" słowa na temat prezydenta

Michał Figurski i Kuba Wojewódzki zostali zawieszeni przez stację radiową Eska Rock

Data: 2009-03-19 09:56:51
Autor: mrdevilyn
On 19 Mar, 17:49, "Wilczak" <wilc...@poczta.onet.pl> wrote:
DLACZEGO POD RZĄDAMI PO BYLE ŚMIEĆ MOŻE PRZED MIKROFONEM RADIA OBRAŻAĆ
PUBLICZNIE PRZYDENTA POLSKI ?

Dlaczego byle śmieć w sejmie, dlaczego byle śmieć z Gdańska...
Zawiesili ich powiadasz? To całkiem tak jak tusek, zawieszajacy
swojego palikota. Zaiste sroga to kara.
J-23

Data: 2009-03-19 18:00:06
Autor: Piotr
Dnia Thu, 19 Mar 2009 17:49:15 +0100, Wilczak napisał(a):

Michał Figurski i Kuba Wojewódzki zostali zawieszeni przez stację radiową Eska Rock

A co to takiego "zawieszeni"? Czy to nie jest aby jakaś kolejna akcja
promująca tych smoncesorów?
Mam nadzieję, że oni sobie powiszą, gdzie bądź, a KRRiT dowali stacji
z pińcet tysięcy, grzywienki.
pz
Piotr

Data: 2009-03-19 18:32:53
Autor: Grzegorz Z.
Dwa G Ó W N A radia zawieszone za "podłe" słowa na temat prezydenta
http://wiadomosci.onet.pl/1937457,11,item.html
Gwiazdy radia zawieszone za "podłe" słowa na temat prezydenta

Cudzysłów. Więcej w tej sprawie nie napiszę.

Data: 2009-03-19 18:44:40
Autor: WW
Wilczak pisze:
[...]

Skoro Rydzyk może to dlaczego inni nie?
Trzeba było wtedy krzyczeć.

Pozdrawiam
  WW
"Ein Reich, ein Volk, ein EURuro"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej,
  ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2009-03-19 05:24:07
Autor: Panslavista

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości
Wilczak pisze:
> [...]
> Gwiazdy radia zawieszone za "podłe" słowa na temat prezydenta
>
> Michał Figurski i Kuba Wojewódzki zostali zawieszeni przez stację

Porównujesz opinię Narodu z gęganiem klaki?

Data: 2009-03-20 07:34:25
Autor: WW
Panslavista pisze:

Skoro Rydzyk może to dlaczego inni nie?
Trzeba było wtedy krzyczeć.

Porównujesz opinię Narodu z gęganiem klaki?

Od kiedy to jest opinią narodu?

  Pozdrawiam
  WW
  --
Dwa aksjomaty wojny:
1. Nie będziesz maszerował na Moskwę.

Data: 2009-03-20 07:55:53
Autor: Panslavista

Panslavista pisze:

> Porównujesz opinię Narodu z gęganiem klaki?

Od kiedy to jest opinią narodu?

Ojciec Tadeusz?
Od początku.

Data: 2009-03-20 10:16:21
Autor: Vic
Dwa G Ó W N A radia zawieszone za " pod³e" s³owa na temat prezydenta
Panslavista wrote:
Ojciec Tadeusz?

Stary, no nie zazdroszczę ci ojca...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-20 10:49:37
Autor: Panslavista
Dwa G Ó W N A radia zawieszone za "pod3e" s3owa na temat prezydenta

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości
Panslavista wrote:
> Ojciec Tadeusz?

Stary, no nie zazdroszczę ci ojca...

Mierny dowcip. Są różne tytuły, tu akurat ojciec...

Anegdota z mojego życia - kapral na szkółce do mnie - ojciec... Ja: ojca w
wojsku ob. kapral szuka?
Mścił się jeszcze ze dwa miechy...

Data: 2009-03-20 07:38:41
Autor: WW
Panslavista pisze:

Skoro Rydzyk może to dlaczego inni nie?
Trzeba było wtedy krzyczeć.

Porównujesz opinię Narodu z gęganiem klaki?

Od kiedy to opinia narodu?

Data: 2009-03-20 07:57:04
Autor: Panslavista
Panslavista pisze:

> Porównujesz opinię Narodu z gęganiem klaki?

Od kiedy to opinia narodu?

Pytasz o brak wyboru czy o wyborze mniejszego zła?

Data: 2009-03-20 15:40:30
Autor: cirrus
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:gpve68$b5l$5nemesis.news.neostrada.pl...
Panslavista pisze:
[...]

Rczej opinia kretyna.

--
stevep

Data: 2009-03-20 15:33:14
Autor: naprany jak kruk!
Dwa G Ó W N A r adia zawieszone za "podłe" słowa na te mat prezydenta
Thu, 19 Mar 2009 05:24:07 +0100, w <gpv5se$a6v$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
"Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał(-a):

gęganiem klaki?

nie nazywaj tadzia klaka bo obrazasz klake

--
"Jarosław Kaczyński nie miał żadnych skrupułów, żeby brać na lewo i prawo - czerwone, zielone, fioletowe. Wychodził z charakterystycznego dla prawicy założenia, że cel uświęca środki. Jego ludzie spotykali się z przedsiębiorcami i recytowali jedno z dwu zdań: >zbieramy na kampanię wyborczą<, albo >potrzebujemy paru złotych na fundusze partyjne<. Wszyscy dostawali".

"Cztery dni po przegranych przez PiS wyborach minister skarbu Wojciech Jasiński umorzył prawie 700 tys. zł długów Porozumienia Centrum, pierwszej partii Jarosława Kaczyńskiego."

"Ustawimy prokuratorów i sprawę się umorzy" - Beata Kempa (PiS)

Data: 2009-03-19 18:52:06
Autor: Piotr
Dnia Thu, 19 Mar 2009 18:44:40 +0100, WW napisał(a):

Skoro Rydzyk może to dlaczego inni nie?
Trzeba było wtedy krzyczeć.

A co Rydzyk powiedział? Też się nabijał?
pz
Piotr

Data: 2009-03-19 18:57:00
Autor: Andy

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:18r7enrsqarpo.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

A kto sie nabijal ? Przeciez prawde o karlowatej kaczce powiedzieli, wiec o co chodzi ?

Data: 2009-03-19 20:25:10
Autor: Piotr
Dnia Thu, 19 Mar 2009 18:57:00 +0100, Andy napisał(a):

A kto sie nabijal ? Przeciez prawde o karlowatej kaczce powiedzieli, wiec o co chodzi ?

Głupawy nick, mierny, prymitywny dowcip...
Słowem Andy, wersja beta wykształciucha... Fan Figurskich i Wojewóckich i
pewnie jeszcze Majeskich, bo to ta sama powiatowa liga.
Skąd się tu wziąłeś Andy, ze ćpuńskiej wizji racjonalisty?
pz
Piotr

Data: 2009-03-20 10:25:46
Autor: Vic
Piotr wrote:
Głupawy nick, mierny, prymitywny dowcip...
Piotr ty też raczej nie zawyżasz poziomu tej grupy...

Ale rozumiem twoje wzburzenie. Gdybym to ja wybrał Kaczyńskiego na ten urząd to może też bym się obruszył...

A tak swoją drogą, Figurski podobno powiedział "small, retarded, stupid man". Jak LK zrozumiał o co chodzi? Przecież on nie posługuje się językami innymi niż polski :) A tłumaczom to ja bym nie ufał...

Słowem Andy, wersja beta wykształciucha... Fan Figurskich i Wojewóckich i
pewnie jeszcze Majeskich, bo to ta sama powiatowa liga.

Sprawdzałeś czy masz dysleksję?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-20 10:45:46
Autor: Piotr
Dnia Fri, 20 Mar 2009 10:25:46 +0100, Vic napisał(a):

Sprawdzałeś czy masz dysleksję?

Kolejny recenzent... Nie Jeffizuj, tylko idź się odlać, bo marudzisz strasznie.
pz
Piotr

Data: 2009-03-20 20:21:23
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 20 Mar 2009 10:45:46 +0100, Piotr napisał(a):

Dnia Fri, 20 Mar 2009 10:25:46 +0100, Vic napisał(a):

Sprawdzałeś czy masz dysleksję?

Kolejny recenzent... Nie Jeffizuj, tylko idź się odlać, bo marudzisz strasznie.

Ale oni rację mają.

Czym ci Tate tak się zasłużył że jego mierzysz inną miarą niż Wojewódzkiego
i Figurskiego?

Bo śluby ubóstwa składał, a oni nie?

Data: 2009-03-23 08:50:01
Autor: Vic
Grzegorz Z. wrote:
Czym ci Tate tak się zasłużył że jego mierzysz inną miarą niż Wojewódzkiego
i Figurskiego?

Bo śluby ubóstwa składał, a oni nie?

He, he. Dobre!

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-20 15:34:16
Autor: naprany jak kruk!
Dwa G Ó W N A r adia zawieszone za "podłe" słowa na te mat prezydenta
Fri, 20 Mar 2009 10:25:46 +0100, w <gpvnvk$jrm$1@mx1.internetia.pl>, Vic
<bjorgul@o2.pl> napisał(-a):

> Słowem Andy, wersja beta wykształciucha... Fan Figurskich i Wojewóckich i
> pewnie jeszcze Majeskich, bo to ta sama powiatowa liga.

Sprawdzałeś czy masz dysleksję?

dysleksja to nowomowa ? Kiedys nazywalo sie to niskie wyksztalcenie i lenistwo
;)

Data: 2009-03-20 15:38:09
Autor: Vic
naprany jak kruk! wrote:
dysleksja to nowomowa ? Kiedys nazywalo sie to niskie wyksztalcenie i lenistwo
;)

Oznacza tyle co dwaplusbezdobry ;)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-20 15:38:33
Autor: Vic
Vic wrote:
naprany jak kruk! wrote:
dysleksja to nowomowa ? Kiedys nazywalo sie to niskie wyksztalcenie i lenistwo
;)

Oznacza tyle co dwaplusbezdobry ;)

dwaplusbezmądry

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-19 19:00:14
Autor: ColgatesBilly

"Wilczak" <wilczak@poczta.onet.pl> wrote in message news:49c2775f$0$29477$f69f905mamut2.aster.pl...
[...]

Wyreczyli WYMIAR?

Kol

Data: 2009-03-19 19:23:54
Autor: MH
Dwa G Ó W N A radia zawieszone za "podłe" słowa na temat prezydenta
DLACZEGO POD RZĄDAMI PO BYLE ŚMIEĆ MOŻE PRZED MIKROFONEM RADIA OBRAŻAĆ PUBLICZNIE PRZYDENTA POLSKI ?

Masz rację !! Do sympatyków prezydenta nie należę. Wręcz przeciwnie.
Jednakże jest olbrzymia różnica pomiędzy obrażaniem , a krytyką.
No cóż , takie czasy ... afirmacja chamstwa i prymitywizmu. A co najgorsze ,
jest to W CENIE .. Drugi aspekt Twojego pytania , a mianowicie dlaczego pod
rządami PO? Idiotę rżniesz , czyś naprawdę tak głupi?! A wyobrażasz to sobie pod
rządami PiS?? Nie?! Dlaczego? A gdyby jednak się to wówczas zdarzyło , to co ?? Ryczałbyś , że to wina PiS'u ?!
J-E-B-N-I-J się w łeb !!!

MH

Data: 2009-03-19 21:03:12
Autor: matusm

Użytkownik "Wilczak" <wilczak@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:49c2775f$0$29477$f69f905mamut2.aster.pl...
[...]

W przeszlosci za obraze Bolka  ze jest konfidentem Bolek ,za prawde skazano,Kwacha  ze to jest zydokomuch ,tez  za prawde  skazano

ale juz za ewidentne obrazanie  Glowe Panstwa
jezeli nie jest konfidentem ani  zydokomunista to Prokuraturze karanie nawet nie przyszlo  do  glowy,bo w PRLowskich  Sadach I Prokuraturze nadal,,,,,,,,,,,,
--
Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Pozdrowienia
matusm

Dwa G Ó W N A radia zawieszone za "podłe " słowa na temat prezydenta