Dwa akumulatory równolegle

Data: 2009-12-16 08:30:06
Autor: Michał Gut
Dwa akumulatory równolegle
bez zadnego problemu bedzie dzialac

sam wlasnymi 'rencami' odpalalem jakies autko , moze nawet to diesel byl ale napewno nieduze - ponizej 2l pojemnosci ,  ktore podpialem pod akumulator żelowy 7,2Ah (taki jak do upsów). ALE ja podpinałem pod rozladowany akumulator (wiec wydajnosc pradowa byla wieksza bo aku zelowy + standardowa kwasowka). Natomiast wydaje mi sie ze taka kwasowka 112 A spokojnie powinna odpalic autko sama, pod warunkiem ze nie masz planowanej glowicy.
u mnie w punciaku jest taki stopien sprezania ze ciezko kreci na aku o wydajnosci ok 420A.
Instalacji zadna krzywda sie nie zrobi nawet jesli bedziesz mial 2 aku rownolegle - wrecz przeciwnie:)

Dwa akumulatory równolegle