Data: 2010-11-08 11:25:02 | |
Autor: neoniusz | |
Dwa banki, dwa bledy pracownikow | |
Nie wiem czy to ja mam takiego pecha czy po prostu banki w polsce upadly tak nisko.
BZWBK - pracownica powiedziala, ze dostane debetowke za darmo a tymczasem pobrali oplate. Dzis w oddziale mowia, ze oplata zostala pobrana slusznie, ale na 90% zostanie uznana reklamacja z uwagi na wprowadzenie w blad przez pracownika. BNP Paribas - chciale wlasnie zalozyc konto osobiste i "wiecej oszczednosciowe". Pracownica sobie zle kliknela i wydrukowala tylko umowe na konto. Tym samym nie moze teraz dolozyc konta "wiecej oszdzedzajacego" tylko "bardziej oszczedzajace", a ze nie jestem juz "nowym klientem" to nie moge sie zalapac na promocje z ipodem. Oczywisty blad pracownicy. Dzwoni gdzies wyzej - nie umieja jej pomoc. Dzwoni do parametryzacji - nie wiedza jak jej pomoc. Dzwoni do dyrektora regionalnego oddzialu - gosc mowi, zeby opisala mu sytuacje w mailu i on zdecyduje. Fajnie, ze jak nawet uwzgledni to moze juz byc za pozno na jednego z 450 ajpodow. Kobieta przepraszala jak tylko mogla, ale co mi po jej przeprosinach. Ma zadzwonic niedlugo i powiedziec co zalatwi. Czy ja wymagam az tak wiele? |
|
Data: 2010-11-08 12:25:36 | |
Autor: Borys Pogoreło | |
Dwa banki, dwa bledy pracownikow | |
Dnia Mon, 08 Nov 2010 11:25:02 +0100, neoniusz napisał(a):
BZWBK - pracownica powiedziala, ze dostane debetowke za darmo a tymczasem pobrali oplate. Dzis w oddziale mowia, ze oplata zostala pobrana slusznie, ale na 90% zostanie uznana reklamacja z uwagi na wprowadzenie w blad przez pracownika. To chyba u nich typowe - mówić tak bez sprawdzenia historii konta. Też to usłyszałem. Darmowa jest pierwsza debetówka. Rozwi±zaniem jest zamkn±ć i otworzyć od nowa rachunek... Czy ja wymagam az tak wiele? Wymagasz kompetencji, to jest bardzo ryzykowne podej¶cie ;) -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl |
|
Data: 2010-11-08 12:34:45 | |
Autor: neoniusz | |
Dwa banki, dwa bledy pracownikow | |
W dniu 10-11-08 12:25, Borys Pogoreło pisze:
BZWBK - pracownica powiedziala, ze dostane debetowke za darmo a Ja bylem przekonany (prawie)*, ze zostanie pobrane 25zl, lecz pracownik zapewnial, ze nie. Powiedzialem dzis, ze jesli skarga nie zostanie uwzgledniona a oplata cofnieta, to rezygnuje z tej karty. Wtedy gosc zaczal, ze i tak bedzie oplata i czemu mam rezygnowac, skoro juz zaplacilem. Powiedzialem, ze mnie to nie obchodzi i czuje sie oszukany, nie chodzi tak bardzo o oplate. Wtedy zaczal strasznie przepraszac i powiedzial, ze skoro powiedzialem o tej rezygnacji i bledzie pracownika to z duza pewnoscia zostanie to uwzglednione. A byl to zastepca kierownika tego konkretnego oddzialu. *dlaczego prawie? kiedys to bylo konto24.pl ale jakis czas temu przeksztalcilem je w konto <30. Zostal ten sam numer, choc to zupelnie inne konto z innymi oplatami i kartami. To byl gwozdz do trumny. Pracownik tego nie ogarnal. |
|
Data: 2010-11-08 12:36:28 | |
Autor: neoniusz | |
Dwa banki, dwa bledy pracownikow | |
W dniu 10-11-08 12:25, Borys Pogoreło pisze:
Czy ja wymagam az tak wiele? Haha, a jak w Fortisie cytowalem z pamieci regulamin promocji, to pracownica prawie z krzesla spadla z wrazenia, bo ona jeszcze tego regulaminu na oczy nie widziala - lezal pod papierami na biurku. |
|
Data: 2010-11-09 11:03:17 | |
Autor: glaukonWYTNIJTO | |
Dwa banki, dwa bledy pracownikow | |
Haha, a jak w Fortisie cytowalem z pamieci regulamin promocji, to pracownica prawie z krzesla spadla z wrazenia, bo ona jeszcze tego regulaminu na oczy nie widziala - lezal pod papierami na biurku. He he, fajna scena. Daleko nie wszystkie pracownice banków pasjonuj± się bankowo¶ci± :) -- |
|
Data: 2010-11-08 22:57:08 | |
Autor: neoniusz | |
Dwa banki, dwa bledy pracownikow | |
W dniu 10-11-08 12:25, Borys Pogoreło pisze:
Wymagasz kompetencji, to jest bardzo ryzykowne podej¶cie ;) No i jeszcze jedno. Wlasnie probowalem sie zalogowac do bankowosci elektronicznej Fortisu. Utknalem na pierwszym kroku - "login". Dzownie. "Login powinien panu podac doradca przy zakladaniu konta". Zgadnijcie czy podal. Dostalem tylko koperte z haslem startowym. !@#$%$#@!@#wa mać. |
|
Data: 2010-11-09 00:10:40 | |
Autor: Borys Pogoreło | |
Dwa banki, dwa bledy pracownikow | |
Dnia Mon, 08 Nov 2010 22:57:08 +0100, neoniusz napisał(a):
No i jeszcze jedno. Wlasnie probowalem sie zalogowac do bankowosci elektronicznej Fortisu. Utknalem na pierwszym kroku - "login". Dzownie. "Login powinien panu podac doradca przy zakladaniu konta". Zgadnijcie czy podal. Dostalem tylko koperte z haslem startowym. Nie ma gdzie¶ na jakiej¶ papierowej umowie? Procedur fortisowych nie znam, ale wszędzie gdzie dotychczas korzystałem z usług bankowych ten login, pod różnymi nazwami, był drukowany na umowach. -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl |
|
Data: 2010-11-09 09:28:34 | |
Autor: xbartx | |
Dwa banki, dwa bledy pracownikow | |
Dnia Tue, 09 Nov 2010 00:10:40 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):
Nie ma gdzieś na jakiejś papierowej umowie? Też mi się wydaje, że powinien być na umowie, względnie jakimś załączniku do dostępu do bankowości elektronicznej. -- xbartx |
|
Data: 2010-11-09 16:25:11 | |
Autor: neoniusz | |
Dwa banki, dwa bledy pracownikow | |
W dniu 10-11-09 00:10, Borys Pogoreło pisze:
No i jeszcze jedno. Wlasnie probowalem sie zalogowac do bankowosci Nie ma nigdzie niestety. Zadzwonilem dzis do "doradcy" i wyslal mi sms-em. Fajnie sie zaczyna. |