[Katastrofa smoleńska.] Dwa lata badań próbek z tupolewa i żadnych efektów

Data: 2019-01-17 06:05:17
Autor: Bruno Brunowski
[Katastrofa smoleńska.] Dwa lata badań próbek z tupolewa i żadnych efektów
"Po blisko dwóch latach nie ma żadnych efektów zagranicznych ekspertyz próbek z prezydenckiego tupolewa, który rozbił się w Smoleńsku.
Przypomnijmy, pod koniec 2016 roku zapadła decyzja o przeprowadzeniu badań poza Polskę. Śledczy zlecili trzem laboratoriom analizy śladów i próbek pobranych z wraku, a także szczątków ekshumowanych ofiar katastrofy.
Prokuratura spodziewa się pierwszych opinii w połowie tego roku. Jak dowiedział się reporter RMF FM Krzysztof Zasada - mowa jednak jedynie o wynikach cząstkowych.
Trzy laboratoria: w Wielkiej Brytanii i we Włoszech badają setki preparatów. Opinię zlecono, bo prowadząca smoleńskie śledztwo prokuratura miała wątpliwości dotyczące ustaleń Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji. Zagraniczni eksperci mają stwierdzić, czy na przekazanych próbkach są ślady materiałów wybuchowych. Natomiast - jak zastrzegały laboratoria - badania nie dadzą odpowiedzi na pytanie o przyczyny katastrofy.
Nie wiadomo natomiast, dlaczego te ekspertyzy trwają aż tak długo. Początkowo przewidywano, że zajmą mniej więcej pół roku."

https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-katastrofa-smolenska-dwa-lata-badan-probek-z-tupolewa-i-zadn,nId,2788017

To ile te wszystkie ekspertyzy wraz ekshumacjami dotychczas kosztowały?
Do rachunku proszę doliczyć podkomisyę modelarską Antoniego.

--
Bruno

Data: 2019-01-17 06:30:42
Autor: japanizer
On Thursday, January 17, 2019 at 11:05:19 PM UTC+9, Bruno Brunowski wrote:
[...]

Jak to żadnych efektów? Antoni & kolesie z pseudokomisji co zarobili, to ich.

Data: 2019-01-17 15:10:35
Autor: u2
[Katastrofa smoleńska.] Dwa lata bada ń prĂłbek z tupolewa i Ĺźadnych efektĂłw
W dniu 17.01.2019 o 15:05, Br Br pisze:
"Po blisko dwóch latach nie ma żadnych efektów zagranicznych ekspertyz próbek z prezydenckiego tupolewa, który rozbił się w Smoleńsku.

podziękuj twojemu firerkowi, że oddał śledztwo w rączki Rosji:)
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

George Orwell :

Data: 2019-01-17 15:58:33
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

No i o co ci chodzi?

PiS w sporej części zasadnie czepiał się braku "profesjonalnego
pedantyzmu" w wykluczaniu "dla zasady" hipotezy zamachu (IMHO dość mało
prawdopodobnej).  Pewnie coś "odświeżą" pod najbliższe wybory Sejmowe a
potem będzie już "mieli czas i spore+ (państwowe) pieniądze a [nic]
więcej _udowodnili_ ".  Wiec jak dla PO im więcej rządy PiS wydadzą na
śledztwo bez znaczących+ rezultatów tym większa będzie racja
Laska Millera Anodiny.

"Ja jako cynik" przy takim "rozwoju medialnym" obstawiam 1-2% szans że
_udowodnią_ coś kluczowego co się latami utrzyma.  Szanse na coś co się
utrzyma kilka miesięcy są większe.  Dla zbyt wielu polityków każde
kolejne najbliższe wybory są najważniejsze a potem choćby potop.

--
A. Filip

Data: 2019-01-17 16:29:13
Autor: u2
W dniu 17.01.2019 o 15:58, A. Flip pisze:
"Ja jako cynik" przy takim "rozwoju medialnym" obstawiam 1-2% szans że
_udowodnią_  coś kluczowego co się latami utrzyma.

istotne Flap, że obalili już wersję Anodiny i Laska:)

a że wy pełowcy zawsze nadskakujecie ruskim to widać słychać i czuć:))))))))))))

Data: 2019-01-17 07:30:45
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 17 stycznia 2019 16:29:21 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 17.01.2019 o 15:58, A. Flip pisze:
> "Ja jako cynik" przy takim "rozwoju medialnym" obstawiam 1-2% szans że
> _udowodnią_  coś kluczowego co się latami utrzyma.

istotne Flap, że obalili już wersję Anodiny i Laska:)

A kto niby obalił tę wersje Kukuryźniczku?

--
Bruno

Data: 2019-01-17 16:49:43
Autor: u2
[Katastrofa smoleńska.] Dwa lata bada ń prĂłbek z tupolewa i Ĺźadnych efektĂłw
W dniu 17.01.2019 o 16:30, kupa pisze:
A kto niby obalił

ty kupa ze swoim firerkiem obaliłeś flachę po zabójstwie Adamka:)