Dwa małe ¶piwory czy jeden duży ?

Data: 2009-10-27 00:07:24
Autor: Zbynek Ltd.
Dwa małe ¶piwory czy jeden duży ?
Witam

Marek 'marcus075' Karweta napisał(a) :
Witam!
Szybko i na temat: czy kto¶ z was porównywał komfort spania w dwóch lekkich
¶piworach letnich syntetycznych (komfort około 10 stopni) z jednym dużym,
cięższym i puchowym? Które wyj¶cie jest lepsze na póĽnojesienne spanie w
namiocie w górach? Warto pakować kasę w drugi letni ¶piwór czy pociułać i
kupić jak±¶ puchówkę?

My¶lę, że pomylę się o niewiele, je¶li przyrównam komfort 2
identycznych ¶piworów syntetycznych do puchowego o wadze jednego
syntetyka. Czyli 2kg vs 1kg. Wybieraj co chcesz nosić na grzbiecie.
Ze wszystkimi zaletami i wadami tych dwóch wypełnień.
Rozwinę uwagę Kombajna B. o higienie. Myć albo nie myć - oto jest
pytanie. Od paru lat stosuję wewnętrzn± wkładkę do ¶piwora. Moja
akurat jest z bawełny. Nie pobrudzisz wtedy tak szybko psiworka.
Dodatkowo o odrobinę wzrasta komfort cieplny.

   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Data: 2009-10-26 19:47:54
Autor: WR
[...]

W necie s± wzmianki o takich wkładkach, ale ich ceny s± zaskakuj±co
różne - od 30 do 300zł. Za ile kupiłe¶ tę swoj± wkładkę?

Data: 2009-10-27 06:10:35
Autor: Doczu
W dniu 2009-10-27 03:47, WR pisze:
[...]

a te za 300 to nie sa już przypadkiem jedwabne ?

--
Pozdrawiam Doczu
Adres do korespondencji

Data: 2009-10-27 09:52:09
Autor: Titus Atomicus
In article <hc5v98$ots$1@inews.gazeta.pl>, Doczu <doczu@gazeta.pl> wrote:

> W necie s± wzmianki o takich wkładkach, ale ich ceny s± zaskakuj±co
> różne - od 30 do 300zł. Za ile kupiłe¶ tę swoj± wkładkę?

a te za 300 to nie sa już przypadkiem jedwabne ?

E, ja jedwabna kupilem za 100. (McKinley/Intersport)

TA

Data: 2009-10-27 08:37:27
Autor: Zbynek Ltd.
WR napisał(a) :
[...]

Moj±? Za 5 zł :-) Alledrogo. Demobil z WP, nówka. Tylko tasiemki
zamieniłem na guziki. Ale już mnie wkurzaj± przy mozolnym zapinaniu
i rozpinaniu. Zastanawiam się nad wszyciem zamka.

   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Data: 2009-10-27 08:28:29
Autor: wobo1704
Zbynek Ltd. <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

Możliwe inne rozwi±zanie - przyfastrygować do górnej krawędzi pół prze¶cieradła. Niech gębie będzie miło i czysto a reszta ...

Data: 2009-10-28 11:04:40
Autor: Pawel A
Dwa małe ¶piwory czy jeden duży?
W necie s± wzmianki o takich wkładkach, ale ich ceny s± zaskakuj±co
różne - od 30 do 300zł. Za ile kupiłe¶ tę swoj± wkładkę?

Ja używam bawełnianej wkładki quechua (32 zł), żona jednwabnej (ta sama firma) za 99 zł (ceny s± z przed ok 2 lat ale chyba nie zmieniły się dramatycznie). Sprawdzaj± sie dobrze a głown± wad± jest brak rozcięcia - wchodzi sie jak do długich worków. Wygosniejsze s± już wspomniane wkłady z demobilu - w sklepie Agencji Mienia Wojskowego na Rakowickiej w Krakowie były kiedy¶ w zawrotnej cenie 1,50 zł (stan magazynowy - tzn bez uszkodzeń ale przesi±knięte "ogólnowosjkowym zapachem magazynowym").
W Intersporcie widziałem worki "Sea to summit"     (czy jako¶podobnie) za ponad 200 zł, uszyte z jedwabnego rip-stopu - ale nawet nie ogl±dałem ich dokładniej
Pozdrawiam
Paweł

Dwa małe ¶piwory czy jeden duży ?