Dwa małe ¶piwory czy jeden duży?

Data: 2009-10-29 13:54:16
Autor: Yatzeque
Dwa małe ¶piwory czy jeden duży?

Warto pakować kasę w drugi letni ¶piwór czy pociułać i
kupić jak±¶ puchówkę?

Przekonałem się , że "Park maszyn", jesli chodzi o ¶piwory też musi być.
Chodz±c po schroniskach zabieram tylko i wył±cznie najlżejsz± jaka jest puchówkę (mam akurat Alpinusa, jesli dobrze pamietam nazwę to Downlite 150) - zachowuję się super i ma minimalne rozmiary. Na biwaki powiedzmy wiosenno-letnie używam cieplejszego syntetyka. Szczególnie jesli chodzi o spływy kajakowe (możliwo¶ć zamoczenia lub nawet sama wilgoć w pobliżu cieków wodnych).
Próbowałem kiedy¶ opcji 2 ¶piwory w jednym, ale jest za ciasno i niewygodnie.

Dwa małe ¶piwory czy jeden duży?