Dwa monitory - dwa pytania

Data: 2010-06-27 00:41:41
Autor: maX
Dwa monitory - dwa pytania

Użytkownik "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> napisał w wiadomości news:4c219ff1$1news.home.net.pl...

Padł jeden z monitorów.
2. Czy mozecie mi polecic niedroga karte "panoramiczna"

No to padł monitor czy grafa?

z dwoma zlaczami DVI, do której bym podlaczyl 2 monitory?
Widze tylko karty ze zlaczami mieszanymi d-sub/dvi.

Sklepy maja nieraz wyszukiwarki. Zahacz w wyszukiwarce "2xDVI" i uszereguj cenami.
Alternatywnie moze być karta z DVI, DSUB i HDMI. Wtedy przelotka z HDMI na DVI i masz 2xDVI (acz nie wszystkie takie karty na to pozwalaja i czasami jest tylko wybór DSUB+DVI lub DSUB+HDMI, nie ma opcji DVI+HDMI)

Jeszcze dodam ze potrzebna jest mi rozdzielczosc i ostrosc,
nie wydajnosc grafiki.

DVI to nie DSUB, jakość będzie taka sama z Palita za 100zł co z Asusa za 2000 zł. Wiec wystarczy najtańsza karta z 2xDVI.

Dwa monitory - dwa pytania