[FOTO] Dwa nowe albumy

Data: 2014-05-16 19:04:54
Autor: Wojtas
[FOTO] Dwa nowe albumy
1. Mrozy - Urle
https://picasaweb.google.com/105354761475432075417/MrozyUrle

2. Działdowo - okolice Iławy - Działdowo
https://picasaweb.google.com/105354761475432075417/DziaDowoIAwaDziaDowo

Miłego oglądania.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2014-05-16 21:26:26
Autor: biodarek
[FOTO] Dwa nowe albumy
W dniu 2014-05-16 19:04, Wojtas pisze:
2. Działdowo - okolice Iławy - Działdowo
https://picasaweb.google.com/105354761475432075417/DziaDowoIAwaDziaDowo

To akurat znam dobrze. Chyba już od 13 lat jeżdżę koleją do Iławy a potem wracam do Torunia rowerem. Część "mojej" trasy pokrywa się z Twoją i prowadzi szlakiem "muszelkowym" czyli św.Jakuba do Santiago. Od Radomna do Partęczyn. Pamiętam jeszcze poprzedni most na jeziorze, który się rozsypał. Ten nowy zbudowało wojsko.

Tylko jakoś w tym roku nie mogę się zebrać na tę Iławę...
Dużo wody było na tym brodzie pomiędzy Partęczynami? Nie dało się przejechać?

--
biodarek

Data: 2014-05-17 11:41:20
Autor: Wojtas
[FOTO] Dwa nowe albumy
W dniu 2014-05-16 21:26, biodarek pisze:

[...]

Teren bardzo mi się spodobał więc mam w planach jeszcze jakieś przynajmniej dwa warianty tras do zrealizowania.

Tylko jakoś w tym roku nie mogę się zebrać na tę Iławę...
Dużo wody było na tym brodzie pomiędzy Partęczynami? Nie dało się
przejechać?

Rowerzysta/pieszy przejdzie suchą nogą - przy poboczu ktoś położył dwie ścięte sosny po których można przejść. Drogą tradycyjną jednak już do kolan woda może być.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2014-05-18 22:43:11
Autor: jg
[FOTO] Dwa nowe albumy
Dnia Fri, 16 May 2014 19:04:54 +0200, Wojtas napisa³(a):

1. Mrozy - Urle
https://picasaweb.google.com/105354761475432075417/MrozyUrle

2. Dzia³dowo - okolice I³awy - Dzia³dowo
https://picasaweb.google.com/105354761475432075417/DziaDowoIAwaDziaDowo

Mi³ego ogl±dania.

dobre. lubie takie lesno-polne klimaty. dzieki.

--
jg

[FOTO] Dwa nowe albumy