Dwa numery na jednym SIM (PLAY)

Data: 2016-02-25 22:04:06
Autor: T.V. ThinkVision
Dwa numery na jednym SIM (PLAY)
Witam;

Czy ktoś z uzytkownikow moze powiedziec mi cos wiecej na temat dwoch
numerow na jednym SIM?
Na stronie operatora malo co jest wyjasnione.

Szczegolnie interesuje mnie pojemnosci SMS (zalezna jest od telefonu, czy
np jeden zapisuje w tel kilkaset SMS a drugi na SIM [chyba do 25szt cos tak
kiedys bylo] ?)

Jak wyglada nasluch takiego telefonu? Co sie dzieje, jesli na dwa numery
jednoczesnie ktos zadzwoni?

Co jesli z jednego prowadze rozmowe, jak zachowa sie drugi numer? Poczta
glosowa wlaczy sie z automatu, to rozsadne, czy mozna uaktywnic polaczenie
oczekujace i jedno zawiesic, a drugie aktywowac?

Czy wystepuja jakies opoznienia w dostarczaniu/otrzymywaniu SMS?

Reszty grzechow nie pamietam, jesli jednak macie jakies sugestie za i
przeciw to chetnie poczytam.

--
T.V.

Data: 2016-02-26 16:23:34
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Dwa numery na jednym SIM (PLAY)
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą T.V.
ThinkVision naskrobał(a):

Co jesli z jednego prowadze rozmowe, jak zachowa sie drugi numer?

Działa pewnie tak jak w telefonach z dwiema kartami SIM, jak jeden numer
jest aktywny to drugi ma sygnała zajętości przy próbie dzwonienia na niego.
A co do SMS-a to pewnikiem póki trwa rozmowa sms oczekuje w centrum na
możliwość lądowania.
--
....::: WISKOLER :::...
Nowy Rok 1945. Prezydent Roosevelt wysyła telegram do Stalina "Obyśmy w

Dwa numery na jednym SIM (PLAY)