[ID] Dwa polskie filmy z rezerwistami w tle

Data: 2012-03-10 18:49:36
Autor: Wojtas
[ID] Dwa polskie filmy z rezerwistami w tle
Obydwa lata osiemdziesiÄ…te, gatunek dramat:

1. Synalek idzie do woja, po powrocie z niego wraca zdemoralizowany i zaczyna znęcać się nad własną matką, zapatrzoną w niego jak w obraz. Pamiętam dosyć mocny w odbiorze. Turpizm na całego.

2. Ten film najmniej pamiętam. Akcja dzieje się chyba zaraz po wprowadzeniu stanu wojennego, Warszawa. Film zaczyna się sceną biegu w jednostce wojskowej. Główny bohater albo dezerteruje albo cholera wie :) Gdzieś jeszcze jak przez mgłę pamiętam scenę gry na perkusji (u kumpla w mieszkaniu?).

Niewiele, ale może ktoś pamięta co to było.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2012-03-10 19:20:04
Autor: Arkadiusz Dymek
W dniu 3/10/2012 6:49 PM, Wojtas wrote:
[...]

Ballada o Januszku. Jest na Youtube.

Pozdrawiam,
Arkadesh

Data: 2012-03-11 19:48:54
Autor: Wojtas
W dniu 2012-03-10 19:20, Arkadiusz Dymek pisze:

Ballada o Januszku. Jest na Youtube.

Serdeczne dzięki. Właśnie zassałem. Świetne, no i genialna muzyka Kazaneckiego!

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2012-03-10 20:03:11
Autor: kajus44
Wojtas wrote:

2. Ten film najmniej pamiętam. Akcja dzieje się chyba zaraz po
wprowadzeniu stanu wojennego, Warszawa. Film zaczyna siÄ™ scenÄ… biegu w
jednostce wojskowej. Główny bohater albo dezerteruje albo cholera wie
:) Gdzieś jeszcze jak przez mgłę pamiętam scenę gry na perkusji (u
kumpla w mieszkaniu?).

Ha, niedawno oglądałem na YT, odcinki po 10 minut chyba.
To film "Chce mi się wyć" z Mirosławem Baką. Fajny.

Data: 2012-03-11 19:49:16
Autor: Wojtas
W dniu 2012-03-10 20:03, kajus44 pisze:

Ha, niedawno oglądałem na YT, odcinki po 10 minut chyba.
To film "Chce mi się wyć" z Mirosławem Baką. Fajny.

Dzięki, właśnie o ten film mi chodziło :)