[Polbank EFG] Dwa prezenty

Data: 2009-12-21 22:06:02
Autor: MK
[Polbank EFG] Dwa prezenty
Dzis Polbank uraczyl mnie 2 milymi rzeczami. Przed poludniem przyszedl na maila wyciag z KK, wyglada nieco inaczej niz ten papierowy i papierowy przyszedl w ubieglym tygodniu, wiec szybkosc taka sobie... Haslo do otwarcia wyciagu przyszlo SMSem.
Wieczorem w skrzynce znalazlem MC Paypass, zestaw startowy wyglada calkiem ladnie. Termin waznosci inny niz dla karty glownej (PP wazny do 11/12). Data waznosci wydrukowana na minikarcie, nazwisko na reszcie, ktora zapewne traci do kosza. Z tego czego sie dowiedzielm od konsultanta przy zamawianiu karty, ma ona inny numer niz karta glowna. Dzienny limit transakcji to 5 transakcji, kazda zgodnie z zasadami maks 50 PLN. Od jutra testowanie :). Skoro karta ma inny numer to moze bedzie smigala bez autoryzacji :).

MK

Data: 2009-12-21 21:48:04
Autor: xbartx
[Polbank EFG] Dwa prezenty
Dnia Mon, 21 Dec 2009 22:06:02 +0100, MK napisał(a):

[...]

No koniecznie daj znać jak to śmiga. Może czas porzucić Aliora i przenieść się w bezkresne otchłanie greckiej myśli technicznej ;)
W sumie na ich debetówce dostałem już całkiem porządne wykształcenie hłe hłe

--
xbartx

Data: 2009-12-21 23:55:06
Autor: RobertS
[Polbank EFG] Dwa prezenty

[...]

testuj, ja na moja dopiero czekam...

ps zmieniles wyciagi z kk na papierowe?

RobertS

Data: 2009-12-22 00:26:54
Autor: MK
[Polbank EFG] Dwa prezenty
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:hgoucc$v2o$1opal.icpnet.pl...

testuj, ja na moja dopiero czekam...

Zamawialem 11.12 na przesylce jest stempel z data 18.12, wiec ok tygodnia zajmuje proces 'produkcji'.

ps zmieniles wyciagi z kk na papierowe?

Nie... chyba raczej odwrotnie. POdczas zamawiania Paypassa powiedzialem, ze jestem zainteresowany wyciagami elektronicznymi, ale slyszalem, ze dla KK jeszcze nie dzialaja, a do tego nie korzystam z ich bankowosci internetowej. Konsultant powiedzial, ze nie ma najmniejszego problemu i musze podac tylko adres emeil na jaki chce dostawac wyciagi, a usluga zostanie automatycznie uruchomiona kiedy pierwszy wyciag elektroniczny zostanie wygenerowany. U mnie okres rozliczeniowy konczy sie 10-tego, wiec wyciag zostal juz dawno temu wyslany, a usluga zapewne uruchomiona dopiero dzis i dlatego mam wyciag papierowy i elektroniczny. Zobaczymy co bedzie w przyszlym m-cu.

MK

Data: 2009-12-22 21:24:51
Autor: MG
[Polbank EFG] Dwa prezenty
U¿ytkownik "MK" napisa³:
Skoro karta ma inny numer to moze bedzie smigala bez autoryzacji :).

Profile PayPass MagStripe, a takiego w³a¶nie s± wszelkie urz±dzenia PayPass (zegarki, naklejki, itp), autoryzuj± WY£¡CZNIE online.

--
MG

Data: 2009-12-22 22:41:01
Autor: MK
[Polbank EFG] Dwa prezenty
U¿ytkownik "MG" <no@spam.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hgr8e8$p3$1news.interia.pl...

Profile PayPass MagStripe, a takiego w³a¶nie s± wszelkie urz±dzenia PayPass (zegarki, naklejki, itp), autoryzuj± WY£¡CZNIE online.

NIestety to juz wiem :(. Generalnie mimo 2 prob nie udalo mi sie dzis zaplacic karta. Pierwsza proba - karta nie byla jeszcze aktywna (konsultant zapewnial, ze bedzie aktywna po ok 2 godzinach, transakcje robilem po 3 i jeszcze nie byla). Drugie podejscie - brak lacznosci, wina merchanta. Moze jutro bedzie lepszy dzien ;).

MK

Data: 2009-12-22 23:18:59
Autor: xbartx
[Polbank EFG] Dwa prezenty
Dnia Tue, 22 Dec 2009 22:41:01 +0100, MK napisał(a):

[...]

No to zaczęła się prawdziwa szkoła greckiej myśli technicznej - zobaczymy jak długo wytrzymasz ;)

--
xbartx

Data: 2009-12-23 03:48:26
Autor: MK
[Polbank EFG] Dwa prezenty
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:hgrk53$fr2$1inews.gazeta.pl...

No to zaczęła się prawdziwa szkoła greckiej myśli technicznej - zobaczymy
jak długo wytrzymasz ;)

Mysle, ze bedzie ok. Drugie niepowodzenie nie mialo zadnego zwiazku z dzialalnoscia tej wlasnie karty, bo przy mnie inny klient probowal placic karta ING i tez sie nie udalo. Wiem tez, ze karta zostala aktywowana ok 0,5h po mojej pierwszej probie. :)

MK

Data: 2009-12-23 07:17:02
Autor: xbartx
[Polbank EFG] Dwa prezenty
Dnia Wed, 23 Dec 2009 03:48:26 +0100, MK napisał(a):

[...]

Zapewniam Ciebie, że Polbank ma szeroki wachlarz możliwości oraz że się tak wyrażę - nieposkromiony temperament, jeżeli chodzi o robienie bardzo dziwny rzeczy w temacie bankowości oczywiście.
BTW jeżeli ta karta chodzi online, tak jak ktoś tu napisał, to nie mam kompletnie pojęcia, gdzie tu sens?

Data: 2009-12-23 09:16:37
Autor: MK
[Polbank EFG] Dwa prezenty
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:hgsg5e$mtm$2inews.gazeta.pl...

BTW jeżeli ta karta chodzi online, tak jak ktoś tu napisał, to nie mam
kompletnie pojęcia, gdzie tu sens?

Chodzi online, ale takie sa zasady MC :(. A jaki sens? Ta karte mozesz miec przyczepiona do czegokolwiek, nie musisz miec przy sobie portfela. Niestety obecnie jest bardzo malo miejsc aceptujacych paypassy. Ja chcetnie bym korzystal z takiego rozwiazania we wszelkiego typu automatach samoobslugowych (automaty vendingowe, parkometry, czy automaty biletowe na stacjach metra).

MK

Data: 2009-12-23 09:44:12
Autor: RobertS
[Polbank EFG] Dwa prezenty

[...]

Liczymy na to, ze liczba akceptantów będzie się zwiększać ;-)
Jak dostałem pierwszego paypassa to się "poświęciłem" i nabyłem coś w maku żeby wypróbować...

RobertS

Data: 2009-12-23 09:13:31
Autor: xbartx
[Polbank EFG] Dwa prezenty
Dnia Wed, 23 Dec 2009 09:44:12 +0100, RobertS napisał(a):

Liczymy na to, ze liczba akceptantów będzie się zwiększać ;-) Jak
dostałem pierwszego paypassa to się "poświęciłem" i nabyłem coś w maku
żeby wypróbować...

Oj oj to poszedłeś po bandzie i to ostro ;) Już lepiej, chyba trzeba było empik zaatakować.

Data: 2009-12-23 10:43:47
Autor: RobertS
[Polbank EFG] Dwa prezenty
  > Oj oj to poszedÅ‚eÅ› po bandzie i to ostro ;) Już lepiej, chyba trzeba byÅ‚o
empik zaatakować.

Miałem paypassa zanim jeszcze w empiku zaczeli je akceptowac wiec udalem sie do najblizszego maka i zrobilem niezla furore i zamieszanie ;-)
Pozniej odwiedzilem jeszcze jednego (2 transakcje) i wyrobilem limit 3 transakcji potrzebnych do zwrotu oplaty za karte ;-)

Na tym sie moja przygoda z PayPassami skonczyla, ale teraz mam zamiar sprobowac znowu, gdyz czasem cos w empiku kupuje.

RobertS

Data: 2009-12-23 10:47:45
Autor: xbartx
[Polbank EFG] Dwa prezenty
Dnia Wed, 23 Dec 2009 10:43:47 +0100, RobertS napisał(a):

Na tym sie moja przygoda z PayPassami skonczyla, ale teraz mam zamiar
sprobowac znowu, gdyz czasem cos w empiku kupuje.

No ja właśnie co tydzień przekrój kupuję, ale jak pomyślę o Polbanku procedurze i w ogóle to trochę mi się odechciewa, a pewnie się jeszcze okaże, że na kartę z limitem 3k/5k muszę stos papieru dostarczyć.

Data: 2009-12-23 11:00:50
Autor: Erazmus
Dwa prezenty
On 23 Gru, 11:47, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Dnia Wed, 23 Dec 2009 10:43:47 +0100, RobertS napisa³(a):

> Na tym sie moja przygoda z PayPassami skonczyla, ale teraz mam zamiar
> sprobowac znowu, gdyz czasem cos w empiku kupuje.

No ja w³a¶nie co tydzieñ przekrój kupujê, ale jak pomy¶lê o Polbanku
procedurze i w ogóle to trochê mi siê odechciewa, a pewnie siê jeszcze
oka¿e, ¿e na kartê z limitem 3k/5k muszê stos papieru dostarczyæ.

Do mnie przyjecha³ bankier z przygotowanym wnioskiem a teraz czekam na
karciochê :)

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-12-23 10:59:35
Autor: Erazmus
Dwa prezenty
On 23 Gru, 09:44, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
> [...]
> chcetnie bym korzystal z takiego rozwiazania we wszelkiego typu
> automatach samoobslugowych (automaty vendingowe, parkometry, czy

Liczymy na to, ze liczba akceptantów bêdzie siê zwiêkszaæ ;-)
Jak dosta³em pierwszego paypassa to siê "po¶wiêci³em" i naby³em co¶ w
maku ¿eby wypróbowaæ...

Ja mam lepiej bo w pobli¿u roboty mam warzywniaka  który posiada
terminal obs³uguj±cy paypassy :)

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-12-23 12:31:03
Autor: MK
[Polbank EFG] Dwa prezenty
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:hgsl8u$1ta1$1opal.icpnet.pl...

Liczymy na to, ze liczba akceptantów będzie się zwiększać ;-)
Jak dostałem pierwszego paypassa to się "poświęciłem" i nabyłem coś w maku żeby wypróbować...

Ja juz zrobilem pierwsza udana transakcje nowa karta. Transakcja, jak juz to bylo napisane, online'owa.  Karta ma inny numer niz karta glowna. SMS jak dla karty glownej.
W mojej firmie w bufecie jest mozliwosc placenia paypassem, wiec moze bede jej dosc czesto uzywal. Czas autoryzacji tego paypassa i czas transakcji karta Aliora - ktora przechodzi offline - jest chyba porownywalny.

MK

Data: 2009-12-23 14:18:20
Autor: Valdi
[Polbank EFG] Dwa prezenty
"MK" news:hgsv1v$k6u$1inews.gazeta.pl

W mojej firmie w bufecie jest mozliwosc placenia paypassem, wiec moze bede
jej dosc czesto uzywal. Czas autoryzacji tego paypassa i czas transakcji
karta Aliora - ktora przechodzi offline - jest chyba porownywalny.

Jaki z tego wniosek? PP/PW to nie potrzebne "wynalazki", które przy
odrobinie chęci można by z powodzeniem zastąpić już istniejącymi kartami bez
zbędnych inwestycji z terminale, nowe plastiki itp. No ale jak widać nie da
siÄ™ bo komuÅ› siÄ™ nie chce... szkoda.

Data: 2009-12-23 14:39:38
Autor: Rafał
[Polbank EFG] Dwa prezenty
W dniu 09-12-23 14:18, Valdi pisze:
Jaki z tego wniosek? PP/PW to nie potrzebne "wynalazki", które przy
odrobinie chęci można by z powodzeniem zastąpić już istniejącymi kartami bez
zbędnych inwestycji z terminale, nowe plastiki itp.

Taki Paypass byłby świetny w bankomacie. Podchodzisz, robisz bip i wyjeżdża 50zł. Na bramkach autostradowych, parkingowych, tego typu sprawach Paypass powinien być znacznie szybszy i wygodniejszy (zwłaszcza jakby przystosować automaty do pamiętania wejścia i według tego rozliczania wyjścia). Przy zakupach to faktycznie jeden pies. Ja dostanę taką kartę bo pani w banku się chyba źle zaznaczyło (albo zrobiła to z premedytacją). Koszt przy wydaniu 100zł/mies wychodzi jednakowy, czyli żaden, więc nie protestowałem.

--
Raf

Data: 2009-12-23 15:06:42
Autor: Valdi
[Polbank EFG] Dwa prezenty
"Rafał" news:hgt77e$qmp$1nemesis.news.neostrada.pl

Taki Paypass byłby świetny w bankomacie. Podchodzisz, robisz bip i
wyjeżdża 50zł.

Piszesz poważnie? :)

[...]

Nie ma namniejszej potrzeby instalować nowych terminali jeżeli to samo
założenie - szybkość, można uzyskać z wykorzystaniem obecnych kart. Kilka
razy płaciłem zwykłą kartą za parking, trwało to chwile - wsunięcie karty,
zaraz się wysuwa i podnosi szlaban. Wszystko offline - do małych kwot i gra
gitara.

Data: 2009-12-23 11:06:19
Autor: szczurwa
Dwa prezenty
On 23 Gru, 15:06, "Valdi" <Va...@valdi.pl> wrote:

Nie ma namniejszej potrzeby instalowaæ nowych terminali je¿eli to samo
za³o¿enie - szybko¶æ, mo¿na uzyskaæ z wykorzystaniem obecnych kart. Kilka
razy p³aci³em zwyk³± kart± za parking, trwa³o to chwile - wsuniêcie karty,
zaraz siê wysuwa i podnosi szlaban. Wszystko offline - do ma³ych kwot i gra
gitara.

Dok³adnie tak. Dla mnie paypass to gad¿et, raczej zbêdny.

Data: 2009-12-23 16:14:51
Autor: Rafał
[Polbank EFG] Dwa prezenty
W dniu 09-12-23 15:06, Valdi pisze:
Taki Paypass byłby świetny w bankomacie. Podchodzisz, robisz bip i
wyjeżdża 50zł.

Piszesz poważnie? :)

No... Tak, wiem, kradzież karty. I zatrzymanie w razie czego.

Wszystko offline - do małych kwot i gra
gitara.

A jaki bank dopuszcza ofline poza Aliorem? Poza tym nie lubię automatów pożerających kartę. Mogą nie oddać. Na autostradzie A1 za to trwa to tyle, że aż głupio się człowiekowi robi. Aczkolwiek cena skutecznie załatwiła mi ten problem. Nie korzystam.

--
Raf

Data: 2009-12-23 16:27:54
Autor: RobertS
[Polbank EFG] Dwa prezenty

[...]

Na A2 karty dość szybko działają więc nie ma paniki, ale paypass byłby jeszcze lepszy...pyk i jedziemy dalej ;-)

RobertS

Data: 2009-12-23 18:38:46
Autor: Valdi
[Polbank EFG] Dwa prezenty
"Rafał" news:hgtca1$fk$1atlantis.news.neostrada.pl

[...]

A kto powiedział, że automat ma pożerać kartę?
Mi się marzy aby to szło w tym kierunku a nie PP/PW:
http://www.vpay.com/media/english.wvx

:)

Data: 2009-12-23 20:23:25
Autor: Rafał
[Polbank EFG] Dwa prezenty
W dniu 09-12-23 18:38, Valdi pisze:
A kto powiedział, że automat ma pożerać kartę?

Bo dopóki jest paskowa, to najprościej zrobić "pochłaniacz" niż oddzielny suwak dla paska i otwór dla chipa.

A z tym VPay to zaszaleli normalnie. Jeszcze co najmniej 10 lat to nie zadziała. Pasek trzyma się mocno. To już prędzej wlepki Paypass upowszechnią.

--
Raf

Data: 2009-12-23 21:12:56
Autor: Valdi
[Polbank EFG] Dwa prezenty
"Rafał" news:hgtqs4$1k0$1atlantis.news.neostrada.pl

A z tym VPay to zaszaleli normalnie. Jeszcze co najmniej 10 lat to nie
zadziała. Pasek trzyma się mocno. To już prędzej wlepki Paypass
upowszechniÄ….

10 lat powiadasz - dekada to kupa czasu, przez ten czas może się tyle
wydarzyć, że ho ho ho :)
Zaś co do samej prędkości transakcji. Już teraz nawet przy transakcji online
idących z chipa można osiągnąć bardzo przyzwoite czasy o czym już pisałem w
przypadku dyskusji i czasie trwania transakcji w niektórych terminalach
eService.

[Polbank EFG] Dwa prezenty