Dwa pytania

Data: 2011-02-08 14:47:37
Autor: Panslavista
Dwa pytania

"Ektom" <ektom@ja.pl> wrote in message news:iirctr$221$1news.task.gda.pl...
Witam,

mam pytanie czy warto pokryć dach papą termoizolacyjną? Chciałem założyć blachodachówkę, ale podpowiedziano mi, że papa nie dość, że będzie tańsza (ponad dwukrotnie) to dają gwarancję na 15 lat.

Drugie pytanie dotyczy przepływowego ogrzewacza wody. Czy takie urządzenia wzbudzane są określonym przepływaem wody? Chodzi mi o to, że jeśli nie puszczę na maksa ciepłej wody, to podgrzewacz się nie załącza. Problem dodatkowy pojawił mi się w jednym z kranów, ponieważ w ogóle nie chce płynąć ciepła woda (podgrzewacz nie załącza się) a kran obok, na wannie ją uruchamia.

Pozdrawiam,
Ektom

Popatrz w siatkę perlatora (na końcu wylewki).

Data: 2011-02-09 02:08:17
Autor: Tomek kr
Dwa pytania
On 8 Lut, 14:47, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
"Ektom" <ek...@ja.pl> wrote in messagenews:iirctr$221$1news.task.gda.pl....
> Witam,

> mam pytanie czy warto pokry dach pap termoizolacyjn ? Chcia em za o y
> blachodach wk , ale podpowiedziano mi, e papa nie do , e b dzie ta sza
> (ponad dwukrotnie) to daj gwarancj na 15 lat.

> Drugie pytanie dotyczy przep ywowego ogrzewacza wody. Czy takie urz dzenia
> wzbudzane s okre lonym przep ywaem wody? Chodzi mi o to, e je li nie
> puszcz na maksa ciep ej wody, to podgrzewacz si nie za cza. Problem
> dodatkowy pojawi mi si w jednym z kran w, poniewa w og le nie chce
> p yn ciep a woda (podgrzewacz nie za cza si ) a kran obok, na wannie j
> [...]

Popatrz w siatk perlatora (na ko cu wylewki).

Dziękuję za podpowiedź - sitko było z kamyczkami :/ Co ciekawe 2
tygodnie temu przeczyszczałem i dlatego teraz o tym nie pomyślałem. A
podgrzewacz prawdopodobnie musi przepuścić określon ystrumień wody,
żeby się grzałka nie spaliła.

Pozdrawiam,
Ektom

Data: 2011-02-09 11:34:16
Autor: Panslavista
Dwa pytania

"Tomek kr" <tkrolas@gmail.com> wrote in message news:d84e3613-4508-4742-a7d6-97377763b6bbk22g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]

tygodnie temu przeczyszczałem i dlatego teraz o tym nie pomyślałem. A
podgrzewacz prawdopodobnie musi przepuścić określon ystrumień wody,

Woda z cząstkami stałymi - jest rozwiązanie - zastosować filtr sznurkowy lub jeszcze lepiej samoczyszczący na wejściu do siedziby. Przejrzyj jeszcze filtry pralki i zmywarki.

Dwa pytania