Dwa pytania Corsa C

Data: 2009-11-29 15:52:29
Autor: P^L^B
Dwa pytania Corsa C
Witam
Takie dwa pytanka mam:
1. Przy myciu dość silnym strumieniem wody pokazał się przeciek gdzieś nad pedałem hamulca. Nie jakiś duży czy coś, ot kilka kropel skapnęło. Gdzie szukać? A może to jakaś "naturalna" droga? W końcu dość mocno ta woda sikała...
2. Jak wymienić antenę? Co trzeba zdemontować? I czy trzeba kupować oryginalną, czy jest jakiś lepszy zamiennik? Bo na tej to kiepścizna straszna.

Autko to Corsa C trzydrzwiowa z 2001 roku.

Piotr

Data: 2009-11-29 17:03:59
Autor: CUT_INZ
Dwa pytania Corsa C
P^L^B pisze:
[...]

Już kiedyś pisałem o cieknących Corsach C.  Miałem osobiście styczność z dwiema cieknącymi corsami (W tym jedna moja). Inna osoba z PMS też spotkała się z tym w swoim samochodzie.

We wszystkich przypadkach okazywało się, że samochody miały powypadkową przeszłość.
3 miejsca:
- Szyba, uszczelka szyby
- Obudowa filtra kabinowego
- Łączenia blach po prostowaniu elementów karoserii

Data: 2009-11-30 09:41:21
Autor: bratPit[pr]
Dwa pytania Corsa C

2. Jak wymienić antenę? Co trzeba zdemontować? I czy trzeba kupować
oryginalną, czy jest jakiś lepszy zamiennik? Bo na tej to kiepścizna straszna.

kiepścizna jest jak się nie podepnie zasilania pod wzmacniacz który jest w stopce anteny, ew jak są stosowane przejściówki antenowe kiepskiej jakości/ o słabym styku,
jakie jest radio i kto go podpinał?
brat

Data: 2009-11-30 21:05:04
Autor: Piotr
Dwa pytania Corsa C
[...]

Czyli sprawdzić najpierw czy wznacniacz jest podłączony... Jakaś kabelkologia? A radio takie oplowskie podwójne z CD. Nie wiem kto montował chyba fabryka. Może to zasilanie się odłączyło albo coś, a może padł wzmacniacz. Jak padł to wymiana trudna?

A co z przeciekiem? Ktoś miał taki coś?

Pozdrawiam

Data: 2009-12-01 08:59:21
Autor: bratPit[pr]
Dwa pytania Corsa C
[...]

radio [nie tylko fabryczne] powinno dawać +zasilania po włączeniu radia na przewód niebieski w kostce ISO [który być może później jest szaro-czerwony ale tego nie jestem pewien - i on już powinien zasilać wzmacniacz w stopce], jeżeli tak jest, to do sprawdzenia co się dzieje we wzmacniaczu w stopce anteny, być może coś przemakało i zgniła elektronika, wówczas należy zakupić zamienną antenę też najlepiej ze wzmacniaczem i zamontować,
jeżeli chodzi o wiedzę n/t kabelkologii to np na poniższej stronie człowiek wie o czym pisze:
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/
brat

Dwa pytania Corsa C