Dwa pytania od przedsiębiorcy

Data: 2009-12-01 16:48:48
Autor: Podatnik
Dwa pytania od przedsiębiorcy
Hej

mam dwa krótkie pytania, mam nadzieję, że grupowi szakale mi pomogą :)

DG KPiR VAT

- faktura za telefon (same połączenia, bez abonamentu) - wystawiona w
listopadzie, zapłacona w grudniu, czy można wliczyć w koszty i do VATu w
listopadzie?

- wykonuję dla klienta usługę, w listopadzie otrzymałem zaliczkę, powiedzmy że
2000zł plus VAT. Usługa została wykonana w tym samym miesiącu, ale umówiliśmy
się jednak na cenę 1800zł netto. Czy mogę po prostu wystawić fakturę na
1800zł, czy powinienem na 2000zł i korektę na różnicę?

--

Dwa pytania od przedsiębiorcy