Dwa pytania odnośnie emerytur.

Data: 2012-02-26 11:33:00
Autor: Ajgor
Dwa pytania odnośnie emerytur.
Data: 2012-02-26 12:38:55
Autor: boukun
Dwa pytania odnośnie emerytur.

Użytkownik "Ajgor" <niepod@m.pl> napisał w wiadomości news:jid1nf$mn$1news.dialog.net.pl...
http://ajgor.blog.onet.pl/W-kwestii-emerytur,2,ID454871238,n

Tu już jest odpowiedź, bo to jest ten właśnie kurewski kapirtalizm. Mafia naszymi rękami buduje świat dla siebie, dla ich wygodnego życia...

Do końca tego roku licza na wpływy z radarów w wysokości około 1,2 miliarda zł. A z drugiej strony co jakiś czas wychodzi na jaw, że jakiś prominent z państwowej kasy dostał a to pół miliona zł premii, a to 800tyś. itd. Czy więc to nie jest tak, że szuka się pieniędzy w kieszeniach obywateli po to, żeby je później podzielić między siebie? Czy to nie jest największa kradzież w historii Polski? Bo jeśli tak, to by znaczyło, że Polską rządzi mafia , która tak się usadowiła, że już nie łamie prawa, tylko sama stanowi własne prawo w w taki sposób, że może kroić cały naród,  a każda próba obrony sama jest przestępstwem.

boukun

Data: 2012-02-26 12:50:31
Autor: abc
[...]

Gloryfikowany przez demokratów pluralizm poglądów zrównuje dobro ze złem.
Demokratyczna większość może przez głosowanie dowolny grzech podnieść do
rangi cnoty, a dowolną cnotę zdelegalizować.

Już w roku 1864 papież Pius IX ostrzegał w encyklice Quanta cura:

"A ponieważ tam, gdzie przez społeczność obywateli usunięta została religia
i odrzucona nauka o Bożym Objawieniu i jego powaga, również i samo
autentyczne pojęcie sprawiedliwości i ludzkiego prawa traci na jasności i
zanika, a na miejsce prawdziwej sprawiedliwości i słusznego prawa wkracza
siła fizyczna.

Jest zrozumiałe, dlaczego niektórzy, gardząc najbardziej oczywistymi
zasadami zdrowego rozsądku i odrzucając je, ośmielają się donośnym głosem
twierdzić, że wola ludu wyrażona, jak mówią, przez opinię publiczną, bądź w
jakikolwiek inny sposób, stanowi najwyższe prawo nie podlegające
jakiemukolwiek prawu Bożemu czy ludzkiemu.

A w odniesieniu do struktury politycznej fakty dokonane przez to samo, że
zostały dokonane, nabywają mocy prawa.

A któż nie widzi i nie zdaje sobie sprawy, że społeczność ludzka pozbawiona
więzów religii i prawdziwej sprawiedliwości zaiste nie będzie mieć żadnego
innego celu, jak tylko zdobywanie i gromadzenie bogactw, i w swoich
poczynaniach nie będzie się kierować żadnymi innymi zasadami jak tylko
nieokiełznaną żądzą swych własnych przyjemności i własnych korzyści?"

Więcej http://www.traditio.pl/encykliki/pius%20ix/01%20quanta%20cura.htm

Do tej bardzo ważnej encykliki załączony jest Syllabus errorum
http://www.opoka.org.pl/biblioteka/W/WP/pius_ix/inne/syllabus_0812186...

Data: 2012-02-26 12:59:04
Autor: boukun

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4f4a1cc0$0$1227$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tylko, że kościół zawsze służył władzy, nigdy narodowi...
Naród, owieczki boże potrzebują właśnie po to, żeby wygodnie żyć, władza wespół z kościołem...

boukun

boukun

Data: 2012-02-26 15:47:19
Autor: Ajgor
Dwa pytania odnośnie emerytur.

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4f4a1cc0$0$1227$65785112news.neostrada.pl...

A ty pachołku kosciola, watykanski sprzedawczyku najlepiej w ogole sie nie odzywaj.
Idz zaprowadzic swoje dzieci do ksiedza bo pewnie chce poruchac.

Data: 2012-02-27 10:31:22
Autor: Jadryś
W dniu 2012-02-26 12:50, abc pisze:
[...]

W praktyce każdy ustrój jest znośny, ale pod warunkiem że q*wy nie dorwą  się nigdy do władzy.

Data: 2012-02-26 12:56:14
Autor: pluton
[...]

Widze, ze zaczynasz przegladac na oczy.

Nullification

Data: 2012-02-26 13:58:02
Autor: boukun

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jid74b$ojb$1inews.gazeta.pl...
[...]

pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

??????????????????
Zawsze tak samo pisałem...

boukun

Data: 2012-02-26 19:41:13
Autor: jadryś
Dwa pytania odnośnie emerytur.
W dniu 2012-02-26 13:58, boukun pisze:

??????????????????
Zawsze tak samo pisałem...

boukun

Nawet wtedy gdy krzyczałeś precz z komuną?

Data: 2012-02-26 20:59:13
Autor: boukun

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jiduca$k8f$3node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-02-26 13:58, boukun pisze:

??????????????????
Zawsze tak samo pisałem...

boukun

Nawet wtedy gdy krzyczałeś precz z komuną?

W Polsce nie było nigdy czegoś takiego, jak komuna, zatem nie przypominam sobie, bym coś takiego krzyczał...
Pisałem dużo o żydokomunie, która okupuje Polskę do dzisiaj...

boukun

Data: 2012-02-27 10:32:33
Autor: Jadryś
W dniu 2012-02-26 20:59, boukun pisze:

[...]

A twoja przeszłość solidarnościowa?

Data: 2012-02-27 11:59:05
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Jadryś" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jifijh$9bc$2node2.news.atman.pl...
[...]

Teraz każdy ma przeszłość solidarnościową. Nawet kret wypina pierś po ordery, bo przecież i on pracował w podziemiu!

Data: 2012-02-27 23:17:24
Autor: Ajgor

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f4b61fb$0$1231$65785112news.neostrada.pl...

Teraz każdy ma przeszłość solidarnościową. Nawet kret wypina pierś po ordery, bo przecież i on pracował w podziemiu!

A ja byłem w ZsMP. Nie z przymusu, tylko dlatego, że mi sie podobalo. Bylem wiceprzewodniczacym kola. Mialem odznaczenia za dzialalnosc, i propozycje wstapienia do PZPR, od razu z obietnica obecnosci w poblizu komitetu. I odmowilem. Do dzis tego zaluje. Z Solidarnoscia nigdy nie mialem nic wspolnego, i bardzo mnie to cieszy.
Solidarnosc wcale nie walczyla o wolnosc. Teraz tylko tak sciemnia. Walczyla tylko o kase. Podwyzki, podwyzki, i jeszcze raz podwyzki. A jak dostali podwyzki, to walczyli o... nastepne podwyzki. Jak nie dostali, to wychodzili na ulice, i demolowali cale miasta, a dyrektorow wywozili z zakldadow na taczkach. I taki dyrektor mial szczesie, jak taczka nie byla jeszcze wysmarowana gnojem.  To bylo zwykle wichrzycielstwo. Dopiero pozniej dorobiono temu "wolnosciowa" gebe. I najwieksi uwczesni wichrzyciele teraz robia z siebie najwiekszych patriotow. Jak by Jaruzel nie wprowadzil wtedy stanu wojennego, to ci wichrzyciele by w ogole ten kraj rozniesli na kilofach w strzepy.
Taka jest prawda. A jak dzis ktos probuje o tym glosno mowic, to sie go odsadza od czci i wiary.

Data: 2012-02-27 14:58:17
Autor: boukun
[...]

Co z tą przeszłością? 10 milionów Polaków załatwiła kukła w jedną noc 13 grudnia 1981 roku, by potem stworzyć z syjonistami okrągły żłób...

boukun

Data: 2012-03-12 20:28:16
Autor: jadryś
W dniu 2012-02-27 14:58, boukun pisze:

[...]

Ja jednak mam pretensje do ciebie i tych 10 mln za utracone przeze mnie swobody.

Data: 2012-03-12 20:50:25
Autor: boukun

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jjlioh$33m$3node2.news.atman.pl...
[...]

Pieprzysz bez sensu, jak zwykle, jak zwykły talmudysta i to tak prymitywnie...
Swobód pozbył nas zbrodniarz Jaruzelski i tego nie jestes w stanie prymitywnym krzykiem zakryczeć. Zachowujesz się, jakbyś był sam Jaruzelem i chciał z siebie winę oczyścić...
Wolność i to nie całkowitą, polski naród miał zaledwie półtora roku, od sierpnia 1980 do 13 grudnia 1981 roku. Zabrali nam skurwysyny i zbrodniarze tę naszą zaledwie co uzyskiwaną wolność nieodwracalnie... targowiczanie pierdoleni...

boukun

Dwa pytania odnośnie emerytur.