[Kraków] Dwa pytanie dot. kolarstwa szosowego

Data: 2011-09-21 09:17:38
Autor: Bodzio Podolak
[Kraków] Dwa pytanie dot. kolarstwa szosowego
Witam. Niedawno sprowadziłem się tu i mam dwa pytania:
1. Czy jedynym sklepem, który oferuje szeroką gamę komponentów do rowerów szosowych jest Poręba?
2. Gdzie można spokojnie (czyt. bezpiecznie) poszosować w Krakowie? Mam na myśli coś takiego jak okolice Konstancina k. Warszawy - rzadko uczęszczane drogi podmiejskie, na których o każdej porze dnia i roku można spotkać innych entuzjastów kolarstwa.
Dzięks i miłego popołudnia.

Data: 2011-09-21 20:10:51
Autor: Bartosz

Użytkownik "Bodzio Podolak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j5ca3i$6o7$1@inews.gazeta.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ad. 2. Trasa wzdłuż wałów wiślanych do Tyńca

Data: 2011-09-22 11:31:52
Autor: Tomasso
Użytkownik "Bartosz" napisał:

Ad. 2. Trasa wzdłuż wałów wiślanych do Tyńca

Zdąży się rozpędzić i zahamować. Szosą można, jak moi kumple, np. po wsiach okolicznych w stronę Kalwarii, Rabki itp.

Ale na komfort w postaci równego asfaltu i małej liczby samochodów bym nie liczył.

Data: 2011-09-22 13:20:46
Autor: Maciek

Użytkownik "Tomasso" <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j5evad$om3$1news.onet.pl...
Użytkownik "Bartosz" napisał:

Ad. 2. Trasa wzdłuż wałów wiślanych do Tyńca

Zdąży się rozpędzić i zahamować. Szosą można, jak moi kumple, np. po wsiach okolicznych w stronę Kalwarii, Rabki itp.

Dokładnie, poza tym do Tyńca można jechać z dziewczyną i zrobić zdjęcie zachodu słońca - to bardziej do tego się nadaje i ma taki klimat. Szosowanie żadne ;-)

Warto zrobić przegląd dróg pomiędzy pomiędzy 7mką a 964 w stronę Myślenic i dalej. Ruch znikomy, pagórków i górek sporo, asfalt różny. W weekendy widywałem gości na kolarkach ;-) Np. Wylecieć Myślenicką na Swoszowice, Wrząsowice (pierwsze ostre podjazdy), Świątniki Górne, Siepraw itd.

Patrząc w drugą stronę na drogi północne z tym, że teren płaski w porównaniu z południem. np. Modlniczka, Brzezie, Kobylany, Rudawa, Radwanowice itd. można przy okazji pozwiedzać śliczne dolinki (w Będkowskiej jest już 90% asfaltu ;-)

Data: 2011-09-22 15:44:33
Autor: Bartosz

Użytkownik "Maciek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j5f5mh$88o$1@inews.gazeta.pl...

[...]

(w Będkowskiej jest już 90%
asfaltu ;-)

-- -- -- -- -

Z tym asfaltem to niestety... :(

A jeśli to ma nie być Kraków (bo autor pisał "w Krakowie") to ostatnio jechałem tzw. Szlakiem Bursztynowym Green Ways - Kraków - Lanckorona. W dwie strony ok 100 Km i tam są dopiero górki. Na trasie aut prawie wcale.

Pozdrawiam

Data: 2011-09-23 09:40:49
Autor: Maciek
[Kraków] Dwa pytanie dot. kolarstwa szosowego
Z tym asfaltem to niestety... :(

Znaczy, że co niestety? Już go zrolowali? ;-)

Data: 2011-09-23 10:21:48
Autor: Bartosz

Użytkownik "Maciek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j5hd63$etj$1@inews.gazeta.pl...

Z tym asfaltem to niestety... :(

Znaczy, że co niestety? Już go zrolowali? ;-)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Niestety, że go położyli

Data: 2011-09-23 10:53:54
Autor: Maciek
[Kraków] Dwa pytanie dot. kolarstwa szosowego

Niestety, że go położyli

Mnie tam osobiście asfalt nie przeszkadza i tak tam była od dawien dawna droga, ale byłoby dobrze aby jakiś szeryf robił w weekend przegląd samochodów parkujących za zakazem wjazdu. Czy był asfalt czy go nie było ludzie zawsze się wciskali np. na polanę pod Dupę Słonia :> szkoda tak ładnej okolicy aby ją bezkarnie rozjeżdżać samochodami.

Data: 2011-09-23 09:22:41
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 21.09.2011 11:17 użytkownik Bodzio Podolak napisał :
Witam. Niedawno sprowadziłem się tu i mam dwa pytania:
1. Czy jedynym sklepem, który oferuje szeroką gamę komponentów do rowerów szosowych jest Poręba?

Zajrzyj też do Cyclo Centrum na Wileńskiej.

[...]

Tras jest od groma, trudno tu będzie napisać. Ja głównie jeżdżę na
południe (góry) i na zachód (pagórki). Na północ i wschód prawie nigdy,
bo uważam tamte tereny za mniej ciekawe. Zajrzyj na rowerowanie.pl -
znajdziesz tu ślady GPS, a na forum umówisz się na jazdę. Jest też grupa
"Cichy Kącik" (od miejsca zbiórek), można z nimi dać nieźle w palnik,
chociaż nie wiem, bo nie byłem (wstyd przyznać). ;-P

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

[Kraków] Dwa pytanie dot. kolarstwa szosowego