Dwa rodzaje pedofilii w Polsce

Data: 2010-04-01 12:25:44
Autor: Grzegorz Z.
Dwa rodzaje pedofilii w Polsce
1. Pedofilia księży kat.
2. Pedofilia "internetowa".

Reszta przypadków to pomijalny margines.

Data: 2010-04-01 12:46:07
Autor: Roman Rumian
Dwa rodzaje pedofilii w Polsce
Panie Grzegorzu Z.,

W dniu 2010-04-01 12:25, Grzegorz Z. pisze:
1. Pedofilia księży kat.
2. Pedofilia "internetowa".

Reszta przypadków to pomijalny margines.

czy ma pan jakieś wiarygodne źródła tych "rewelacji" czy jest nim tylko pańska fobia ?

Roman Rumian

Data: 2010-04-01 13:16:41
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 01 Apr 2010 12:46:07 +0200, Roman Rumian napisał(a):

[...]

Wynika to z tego co wypastował podpisujący się jako "pedal_jacek_kawecki"

On też jest niewiarygodny?

Data: 2010-04-01 13:32:23
Autor: Roman Rumian
Dwa rodzaje pedofilii w Polsce
W dniu 2010-04-01 13:16, Grzegorz Z. pisze:
(...)
Wynika to z tego co wypastował podpisujący się jako "pedal_jacek_kawecki"

On też jest niewiarygodny?

Chyba myli pan służbową instrukcję z treścią listy, bo ja nie widze tu nikogo o takim pseudonimie.
Czy pan sie dobrze czuje ? :-(

Roman Rumian

Data: 2010-04-01 14:57:04
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 01 Apr 2010 13:32:23 +0200, Roman Rumian napisał(a):

[...]

Niech pan idzie do lekarza, na oczy.

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f32b2271db24c37b?hl=pl

Data: 2010-04-01 15:17:46
Autor: Roman Rumian
Dwa rodzaje pedofilii w Polsce
W dniu 2010-04-01 14:57, Grzegorz Z. pisze:
(...)
Niech pan idzie do lekarza, na oczy.

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f32b2271db24c37b?hl=pl

I znowu brak wyobraźni: korzystam z Thunderbirda i on nie pokazuje mi, na szczęście, wszystkich "wypowiedzi", ale co z tego pojedynczego przypadku wynika ? Prwadziwość punktu 2 ?
W każdym razie, to raczej nie duchowny katolicki, skoro redaktor GW, do tego nie złapany na czynnym molestowaniu tylko na kolekcjonerstwie zdjęć i filmów, więc co z punktem 1 i rzetelnymi statystykami całości ?
Śmiało, dawaj je pan.

Roman Rumian

Data: 2010-04-01 15:26:21
Autor:
Dwa rodzaje pedofilii w Polsce
On Thu, 01 Apr 2010 15:17:46 +0200, Roman Rumian
<rumian.wytnij.@agh.edu.pl> wrote:

> [...]

W każdym razie, to raczej nie duchowny katolicki, skoro redaktor GW, do tego nie złapany na czynnym molestowaniu tylko na kolekcjonerstwie zdjęć i filmów, więc co z punktem 1 i rzetelnymi statystykami całości ?

 wg grzesiuz a.samson tez byl ksiedzem ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-01 16:09:05
Autor: Piotr

Użytkownik "Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> napisał w wiadomości

[...]

Witaj.
Zgrzesiu to zagończyk Gwna, tak jak Warzywny, przez jakiś czas udawał racjonalistę, czy kogoś tam innego,
a teraz mu ta pozłotka zeszła.
Piotr

Data: 2010-04-01 16:17:57
Autor: Roman Rumian
Dwa rodzaje pedofilii w Polsce
W dniu 2010-04-01 16:09, Piotr pisze:
(...)
Witaj.
Zgrzesiu to zagończyk Gwna, tak jak Warzywny, przez jakiś czas udawał
racjonalistę, czy kogoś tam innego,
a teraz mu ta pozłotka zeszła.
Piotr

Miło Cię znowu czytać, Piotrze. :-)
Sądząc z tego, co wczoraj usłyszałem na ostatniej nauce rekolekcyjnej Ojca Salija, jesteś najlepszy z nas - potrafisz najdłużej, cierpliwie znosić "argumenty" 'pacjentów'. ;-)

Kiedyś można było na tej Liście porozmawiać, podyskutować z paroma ludźmi z lewej strony, a teraz ... szkoda słów.

Radosnych, rodzinnych Świąt Zmartwychwstania !

Roman R.

Data: 2010-04-01 20:26:26
Autor: Piotr
Dnia Thu, 01 Apr 2010 16:17:57 +0200, Roman Rumian napisał(a):

Radosnych, rodzinnych Świąt Zmartwychwstania !

Dziękuję i wzajemnie życzę wszystkiego co dobre.
Piotr --
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Data: 2010-04-01 16:16:22
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 01 Apr 2010 15:17:46 +0200, Roman Rumian napisał(a):

[...]

Thunderbird też pokazuje tą wiadomość.

Data: 2010-04-01 16:22:04
Autor: Roman Rumian
Dwa rodzaje pedofilii w Polsce
Panie Z.,

W dniu 2010-04-01 16:16, Grzegorz Z. pisze:
(...)
Thunderbird też pokazuje tą wiadomość.

nie, mój nie pokazuje, i szkoda mi czasu na szukanie - być może to serwer news agh filtruje (nie widzę też osobnika 'jogi' - chyba mała strata ?), ale nie zagaduj pan tylko dawaj te statystyki.
Wiarygodne.

Roman Rumian

Data: 2010-04-01 16:52:46
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 01 Apr 2010 16:22:04 +0200, Roman Rumian napisał(a):

[...]

No przecież podałem.

Jazgotliwe prawactwo z psp niewiarygodne jest?

Data: 2010-04-01 17:05:31
Autor: Roman Rumian
Dwa rodzaje pedofilii w Polsce
W dniu 2010-04-01 16:52, Grzegorz Z. pisze:
(...)
No przecież podałem.

taaaak ?

No, to podaj pan ten lewacki tok rozumowania, który z jednej notatki prasowej o potencjalnym pedofilu w redakcji GazWyb doprowadził pana do wniosku:
(cytuję)

?

Data: 2010-04-01 17:06:45
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 01 Apr 2010 17:05:31 +0200, Roman Rumian napisał(a):

W dniu 2010-04-01 16:52, Grzegorz Z. pisze:
(...)
No przecież podałem.

taaaak ?

Tak.

A to co wyciąłeś?

Data: 2010-04-01 15:01:27
Autor:
Dwa rodzaje pedofilii w Polsce
On Thu, 01 Apr 2010 12:46:07 +0200, Roman Rumian
> [...]

> Reszta przypadków to pomijalny margines.

czy ma pan jakieś wiarygodne źródła tych "rewelacji" czy jest nim tylko pańska fobia ?

 gosciu ma hyzia. diagnozujac ipsatywnie bylbym sklonny
 okreslic to jako fiksacje albo inkohorencje.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-01 15:20:54
Autor: Roman Rumian
Dwa rodzaje pedofilii w Polsce
W dniu 2010-04-01 15:01, "<heÂŽsk>" pisze:
(...)
  gosciu ma hyzia. diagnozujac ipsatywnie bylbym sklonny
  okreslic to jako fiksacje albo inkohorencje.

Zdecydowanie inkoherencje, bo fiksacje to wtĂłrny efekt. ;-)
Juz kiedyś Pani Ela odkryła, ze to lista terapeutyczna.

Roman Rumian

Data: 2010-04-01 15:01:27
Autor:
Dwa rodzaje pedofilii w Polsce
On Thu, 1 Apr 2010 12:25:44 +0200, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

1. Pedofilia księży kat.

 99,9 %

2. Pedofilia "internetowa".

 0,09 %

Reszta przypadków to pomijalny margines.

 0,01%

 pierdolnij sobie baranka...

 p.s.:  nie moglem sie powstrzymac ;o)))
--