Dwa standardy leczenia chorych - Komuno wróć!!!

Data: 2009-05-14 13:33:00
Autor: boukun
Dwa standardy leczenia chorych - Komuno wróć!!!
Płacąc dodatkowe ubezpieczenie Polacy będą mogli liczyć na ponadstandardową opiekę medyczną - dopłatę do lekarstw spoza listy leków refundowanych, pokój o wyższym standardzie w szpitalu. W czwartek resort zdrowia przedstawi szczegóły projektu ustawy, wprowadzającej system dodatkowych dobrowolnych ubezpieczeń zdrowotnych.

Dodatkowe dobrowolne ubezpieczenia będą obowiązywać od stycznia 2010 r. Minister zdrowia Ewa Kopacz podkreśliła, że w systemie ochrony zdrowia poza środkami NFZ funkcjonuje blisko 28 mld zł - część z tej kwoty pochodzi z pakietów ubezpieczeniowych kupowanych w prywatnych lecznicach.

Kopacz mówiła w lutym, że wpływy z dobrowolnych ubezpieczeń będą solidnym wsparciem całego systemu ochrony zdrowia. Jak podkreślała, rząd chce, by ubezpieczenia zaczęły obowiązywać bardzo szybko, na wypadek, gdyby spadły wpływy ze składek na powszechne ubezpieczenie zdrowotne.

W ramach dodatkowego ubezpieczenia pacjent będzie mógł liczyć m.in. na refundację leków. - Chodzi o te wszystkie specyfiki, które aktualnie są na rynku, które nie znajdują się na liście leków refundowanych, które są zdecydowanie droższe, ale również te, które za chwilę wejdą jako innowacyjne - powiedziała Kopacz.

Poprzedni projekt, który wycofano w kwietniu 2008 roku z komisji zdrowia ze względów proceduralnych, przewidywał dwa rodzaje dodatkowych ubezpieczeń. Pacjent miałby płacić obowiązkową składkę do Narodowego Funduszu Zdrowia, a jednocześnie zyskiwałby możliwość wykupienia dodatkowej polisy.

Projekt przewidywał, że dzięki ubezpieczeniu suplementarnemu m.in. można byłoby być operowanym w wybranym przez siebie terminie czy mieć zagwarantowany pokój o wyższym standardzie. Pacjent mógłby także wybrać lekarza, który będzie go leczył, dodatkową opiekę pielęgniarską, pokryć koszty świadczeń nie tylko szpitalnych, ale również badań diagnostycznych czy leczenia stomatologicznego lub wizyt u specjalisty.

Ubezpieczenie komplementarne (uzupełniające, przyp. red.) miałoby być znacznie tańsze. Pacjent uzyskiwałby prawo do pokrycia kosztów tych świadczeń, które nie będą gwarantowane ze środków publicznych lub tylko częściowo będą refundowane przez NFZ. Oznacza to m.in., że mógłby mieć wykonane świadczenie medyczne inną metodą niż ta, która jest opłacana przez Fundusz.

http://www.tvp.info/wiadomosci/polska/pacjent-zaplaci-za-wyzszy-standard
Oczywiście większość społeczeństwa teraz będzie jeszcze bardziej poniżana i bedzie zdychać na ulicy, bo 60 % społeczeństwa żyja na granicy ubóstwa albo ledwo, ledwo, a duża część ma zarobki  na granicy pensji minimalnej w TESCO i LG, no i na stacji benzynowej...

O take Polske żeście walczyli...
--
boukun

"Jestem, jaka jestem. Nie zmienię się. Lubcie mnie albo nie. A jeśli wam się
nie podobam, to - przepraszam - ale odp...cie się" - Sharon Stone

Data: 2009-05-14 13:38:37
Autor: Piotr
Dnia Thu, 14 May 2009 13:33:00 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Sytuacja wymaga kompleksowego rozwiązania, a doraźnie powinno się
eliminowć z systemu osoby wyłudzające świadczenia, przykładowo takie,
które ukrywają dochody, albo po raz drugi odmawiają podjęcia pracy. Bo
skoro nie muszą pracować (i płacić podatków) to powinni sami sobie
opłacać swiadczenia medyczne.
Piotr

Data: 2009-05-14 13:43:31
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:azblj627xces$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Widzę rozwiązanie dla ciebie frajerze. OC w OHP, jak było po stanie wojennym. Obrona Cywilna w Ohotniczych Hufcach Pracy. Już pierwszy krok w tym uczyniono, zniesiono obowiązek służby wojskowej, no to sru z bezrobotną młodzieżą, służbę zastępczą im w OHPie zrobić i system da się jeszcze dwa , a może 8 lat podtrzymać...

I tak to wszystko padnie i tak, za trzy lata. I wracamy do socjalizmu, z ludzką twarzą...

boukun

Data: 2009-05-14 13:57:39
Autor: Piotr
Dnia Thu, 14 May 2009 13:43:31 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Hm, nie mówimy tu o młodzieży, ktora nie może znaleźć pracy, tylko to
wałkuństwie, które nie chce pracować, nie chce płacić podatków, a chce
korzystać z świadczeń państwa z podatkow opłacanych, i jeszcze drze
ryja, że te świadczeń są chude.
Skoro pytasz jak podnieść jakość tych swiadczeń, to ja ci mówię, mozna
to zrobić poprzez eliminacje wałkunstwa z systemu. Cudów wtedy nie
będzie, ale będzie napewno lepiej, bo sporo was jest.
Piotr

Data: 2009-05-14 14:32:57
Autor: Alex

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:18n5jjorlzkq1.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Czlowieku zastanow sie.
Juz prawie 10 procent pracy Polacy musza oddac Panstwu rzadzacym
pod pozorem opieki zdrowotnej.
Okazuje sie jednak, ze to wszystko malo i teraz beda mogli placic
jeszcze wiecej wykupujac tak zwane dodatkowe ubezpieczenie, tak jakby do tej pory nie
mogli sie ubezpieczyc prywatnie.
Zaiste rewelacyjny pomysl. Polacy beda mogli ubezpieczyc sie dobrowolnie.
Przeciez to kpina ze zdrowego rozsadku, bo zawsze moglismy to robic.
Pewnie docelowo standard zapewniany przez tak zwane ubezpieczenie przymusowe
obnizy sie tak bardzo, ze bedzie ono nic nie warte, tak samo jak dodatkowe zreszta.

Jezeli ubezieczy sie Pan doatkowo, a nie otrzyma Pan leczenia na spodziewanym
standardzie to co Pan zrobi????
Lekarz, czy szpital powie Panu, ze dostaje Pan i tak wiecej niz oni pieniedzy od
ubezpieczyciela, a ubezpieczyciel powie, ze to leczacy nie wywiazuje sie z umowy.
I co. Pozwiesz Pan ubezpieczyciela, to jest NFZ, ktory od poczatku, wczesniej
kasy chorych, nie jest w stanie okreslic co sie Panu nalezy, a co nie????
Przeciez, gdyby NFZ okreslil co sie nalezy w ramach ubezpieczenia, to moglby
Pan z cala pewnoscia zadac wypelnienia swiadczenia lub wyplacenia rownowartosci
jego kosztow przez NFZ przd sadem. A tak, to moze Pan, ja tez, sobie ....

Jak tak dalej pojdzie, to za kilkanascie lat Panstwo Rzadzacy wpadna na pomysl,
ze przeciez mozna sobie samemu za leczenie placic, albo sie ubezpieczyc, a NFZ
nie musi wydawac zadnych pieniedzy.
Przy czym uzasadnienie dla pobierania dalej tak zwanej skaldki na pewno sie
znajdzie.

Ze sluze przykladem podatku drogowego wliczonego w paliwo, zeby latwiej
bylo placic, w cene paliwa.
I co, podatek w cenie paliwa o czym malo kto pamieta, a za autostrady trzeba
placic, juz sa projekty ze za drogi inne tez.
Pojawiaja sie tez nowe pomysly na nowe podatki drogowe, a co, jak barany strzyc
sie daja to czemu nie.
O jakosci drog tylko wspomne.

Trzeba zlikwidowac wszystkie przymusowe ubezpieczenia, winnych ich wprowadzenia i
utrzymywania surowo ukarac, jako bandytow rabujacych ludzi, obrac z majatku i
wtracic do wiezienia na dlugie lata.

Alex

Data: 2009-05-15 09:06:02
Autor: sofu
> [...]

to zrobić poprzez eliminacje wałkunstwa z systemu. Cudów wtedy nie
będzie, ale będzie napewno lepiej, bo sporo was jest.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- -- -- -- -- -- --

System słuzby zdrowia w Polsce opiera sie składkach i niskich płacach
pracowników (medyków).
Na pracownikach mozna oszczedzac i to sie robi ustawicznie od zakonczenia
wojny swiatowej, ale na kosztach
typu media, lekarstwa (tu tez sie oszczedza ale w inny sposób), zakupowany
sprzet medyczny (też sie tu oszczedza, ale też w zupełnie inny sposob) już
sie oszczedzać nie da i to wykańcza słuzbe zdrowia.
Już ludzie ktorzy płacą skladki sumarycznie wpełni je wykorzystują czerpiąc
z sytemu słuzby zdrowia.
Ale jak sie do tego doda "uprawnionych" do korzystania z darmowych usług
medycznych: rolników, meneli, bezrobotnych, cwaniaków płacących groszowe
składki, pasożytów w czarnych sutannach,itp, itd. To nic dziewnego że system
jest rozłozony na łopatki.

Dla mnie to co wymyslił rzd Plewy Tuska to zwykłe skurwysyństwo.
Nie chce mi sie tego uzasadniać za bardzo. Wychodzi na to ze za podstawowe
składki jakie będa płacic ludzie
będzie sie utzrzymywac system taki jaki jest, a dopiero jak ktoś dopłaci
otrzyma nieco lepsze traktowanie.
Jak lepsze, to chuj raczy wiedziec???!!! Podejrzewam ze to nastepny pic na
wodę rzadów bydlaka, ktory obiecywał złote góry gdy staral sie o stołek
premiera.

sofu

Data: 2009-05-15 09:19:49
Autor: Piotr
Dnia Fri, 15 May 2009 09:06:02 +0200, sofu napisał(a):

[...]

To doraźna łatka na istniejące dziury. I kolejny strumyczek
powiekszający dochody ustawionych lekarzy, i tak już niemałe.
Piotr

Data: 2009-05-15 12:48:27
Autor: sofu

> [...]
To doraźna łatka na istniejące dziury. I kolejny strumyczek
powiekszający dochody ustawionych lekarzy, i tak już niemałe.

-- -- -- -- -- -- -

Tak sie składa, że moja żona jest lekarzem i znam zarobki lekarzy w
przychodni, w której pracuje.
Określe je swojko - gówniane!
Być moze sa lekarze, którzy zarabiaja dużo, ale to jest rzadkie jak mięso w
barowej zupie i właściwie powinien sie im przyjrzeć prokurator: z czego
wynikają?

sofu

Data: 2009-05-15 13:39:30
Autor: raff
[...]

W przychodni nie dorobi.

Ale w szpitalu juz przekrety ida.

R.

Data: 2009-05-15 14:55:33
Autor: CYC

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:guj8ji$2ag$1node1.news.atman.pl...

> [...]

barowej zupie i właściwie powinien sie im przyjrzeć prokurator: z czego

Dodaj , ze zona jest stazystka !.
Zgodnie z prawem najnizsze pobory lekarza stazysty wynosza 2400zl/mc .
Tyle wiec musi zarabiac zona , jesli pracuje na calym etacie .
Biadolenie lekarzy na zarobki jest zwyczajna bezczelnoscia a juz zaupelnie rozbraja bezczelnosc  lekarza , ktory ledwie skonczyl studia i domaga sie kilkutysiecznej pensji !.
Nie ma w Polsce grupy lepiej uposazonej niz lekarze i kazdy kto mowi inaczej jest zwyczajnym klamca . Trudno  wspolczuc dopiero co upieczonemu lekarzowi , ktory zarabia wspomniana wyzej kwate , tymbardziej , ze  zarabiac ja bedzie ledwie kilkanascie miesiecy . Kiedy opierzy sie zarobi znacznie wiecej , nie mowiac o specjalistach , ktorzy musza , powtarzam musza zarobic minimum 7000zl/mc . Darzeniem konowalow jest aby lekarz zarabial minimum 5000zl/mc i sa juz tego bliscy !.

cyc

Data: 2009-05-15 15:21:11
Autor: jadrys
CYC pisze:
[...]

Tu się akurat z Tobą nie zgodzę, dlaczego lekarz zaraz po studiach ma zarabiać mniej od innych?  Czy wymagania w stosunku do takiego żółtodzioba są mniejsze?  Dlaczego choćby za przepisanie recepty ma dostawać mniej od innych..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Również ja

Data: 2009-05-15 18:25:18
Autor: CYC

Użytkownik "jadrys" <che@op.pl> napisał w wiadomości news:gujq85$tsf$1news.task.gda.pl...
CYC pisze:
[...]

A gdzie powiedzialem , ze ma zarabiac mniej ? . Uwazam nawet , ze powinien zarabiac wiecej niz inni lecz mniej wiecej tyle saamo jak kazden stazysta po studiach . Pozniej wysokosc zarobkow musi a w zasadzie powinna byc odzwierciedleniem wkladu pracy i zdolnosci a nie wymuszonego strajkami najyzszego w Polsce wynagrodzenia bez wzgledu na to jakim jest lekarzem !. Nie uwazam aby zdolny , dpbry i pracowity lekarz mial zarbiac mniej niz np. inzynier z takimi samymi talentami . Powinien zarabiac tyle samo jesli trafi do takiego szpitala , ktory stac na to aby mu tyle placic . Tak jest w kazdym ! zawodzie i nie widze powodow aby z lekarzami mialo byc inaczej !.
Dobry lekarz zatrudniony w dobrym szpitalu , tymbardziej jesli ten jest prywatny powinien zarabiac znacznie wiecej nzi srednia klrajowa ale nalezy wypracowac kryteria , ktore pozwola przyznac mu te wysokie zarobki a nie prowadzic placowa uranilowke bo to czysty socjalizm  w tym najgorszym wykonaniu !.

cyc

Data: 2009-05-15 14:58:16
Autor: CYC
> [...]

barowej zupie i właściwie powinien sie im przyjrzeć prokurator: z czego

 W# uzupelnieniu doda , ze te zarobki sa jednym z najwiekszych skandali w potransformacyjnej Polsce . Jesli lekarz zarobi w prywatnej klinic tyle lub wiecej , jesli zarobi w swojej lub kumpla nie bedacej publiczna , przychodni to jest w porzadku , jesli jednak panstwo ma im tyle placic z urzedu , jest to nie tylwe powort do komny ale calkiem mafijne spsoby wymuszania haraczu .

cyc

Data: 2009-05-15 15:39:44
Autor: Piotr
Dnia Fri, 15 May 2009 12:48:27 +0200, sofu napisał(a):

[...]

Napisałem "ustawionych lekarzy". Ale, jakby nie było, nie znam biednego lekarza, ani prawnika. Znam masę biednych absolwentów innych kierunków.
Piotr

Data: 2009-05-15 16:36:30
Autor: Vic
Piotr wrote:
 nie znam biednego lekarza, ani prawnika. Znam
masę biednych absolwentów innych kierunków.

Moznaby powiedziec, ze nikt nie zmusza do wybierania kierunku studiow...

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-15 17:13:20
Autor: Piotr
Dnia Fri, 15 May 2009 16:36:30 +0200, Vic napisał(a):

Moznaby powiedziec, ze nikt nie zmusza do wybierania kierunku studiow...

Można, ale mądry człek by nie powiedział, bo nie o tym gadamy.
Piotr

Data: 2009-05-15 17:21:33
Autor: Vic
Piotr wrote:
Można, ale mądry człek by nie powiedział, bo nie o tym gadamy.

Jaka ty masz latwosc formulowania sadow o madrosci...

Chodzi o to, ze np. biedny absolwent Marketingu i Zarzadzania jest sam sobie winny. Ofiara owczego pedu i braku rozsadku...
Do tego dochodzi jeszcze spora grupa absolwentow gownianych kierunkow na gownianych uczelniach, ktorzy nie znaja sie kompletnie na niczym, a wiec nikt ich nie potrzebuje na rynku pracy, dlatego klepia biede...

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-15 17:44:19
Autor: Piotr
Dnia Fri, 15 May 2009 17:21:33 +0200, Vic napisał(a):

[...]

Mówimy o ludziach, kórzy mają pracę i odnajdują się na rynku. Madry człowiek nie będzie porównywał dochodów absolwenta Szkoły
Biurowego Przetrwania w Chomątkowie z absolwentem Adminstracji
Uniwersytetu Śląskiego, bo po co?
Piotr

Data: 2009-05-15 18:40:59
Autor: CYC

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:guk1sr$bg1$1mx1.internetia.pl...
Piotr wrote:
[...]

Duzo w tym co piszesz prawdy , glownie w tych "gownianych uczelniach " i rownie smierdzacych modnych kierunkach ale nalezy wziasc pod uwage rowniez to , ze medycyna stala sie kierunkiem sztucznie , przez lekarskie lobby uszczelnionym !.
Ilosc miejsc na studia jest celowo ograniczana do ilosci niewystarczajacych i  tylko po to aby lekarz mogli stawiac warunki . Zwroc uwage , ze w Polsce na 1000 mieszkancow przypada najmniej lekarzy w Europie , co znaczy , ze pewnie najmniej na swiecie , tym cywilizowanym swiecie oczywiscie bo nie licze tu jakichs afrykanskich kiludniowych republik , ktore za tydzien znowu sie rozpadna .
Nie ma u nas dostatecznie zdolnej mlodziezy , ktora bylaby skonczyc studia medyczne ? . Sadze , ze Politechniczne studia sa zdecydowanie trudniejsze i rownie czasochlonne ale nikomu nie przychodzi do glowy aby ustanowic "elitarna " wysokosc poborow dla inzynierow .
Ta pozorna "elitarnosc"  zawodu wyjdzie nam wnet bokiem bo ludzie ci okazuja sie byc tylko pozorna elita bo rzadko u nich o intelgencje i jeszcze rzadziej , powiem , coraz rzadziej o kompetencje !.
Przykladow na potwierdzenie tezy moznaby prezentowac bez liku !.

cyc

Data: 2009-05-18 09:24:47
Autor: Vic
Dwa standardy leczenia chorych - Komuno wróÌ!! !
CYC wrote:
medycyna stala sie kierunkiem sztucznie , przez lekarskie lobby uszczelnionym !.
Ilosc miejsc na studia jest celowo ograniczana do ilosci niewystarczajacych i  tylko po to aby lekarz mogli stawiac warunki

Sztuczne uszczelnienie to masz wsrod prawnikow, nie lekarzy. Akurat jesli konczysz studia medyczne to mozesz byc pewnym, ze bedziesz pracowal jako lekarz.

Jedna z nielicznych bardzo dobrych koncepcji PiS, czyli pozbawienie korporacji zawodowych prawa do przyznawania uprawnien do wykonywania zawodu, cos zdechla. Jarek sie duzo nagadal, ale wyszlo mu tak jak i Donkowi wychodzi. Korporacje zawodowe jak dzialaly tak dzialaja.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-18 14:05:23
Autor: CYC
Dwa standardy leczenia chorych - Komuno wróa!!!

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:gur330$5ae$1mx1.internetia.pl...
CYC wrote:
[...]

Piszac o uszczelnieniu w przypadku medycyny mialem na mysli limity przyjec na studia medyczne mimo , ze w Polsce na 1000 mieszkancow przypada najmniej lekarzy w Europie !.

cyc

Data: 2009-05-18 17:42:42
Autor: Vic
Dwa standardy leczenia chorych - Komuno wrĂła!!!
CYC wrote:
Piszac o uszczelnieniu w przypadku medycyny mialem na mysli limity przyjec na studia medyczne mimo , ze w Polsce na 1000 mieszkancow przypada najmniej lekarzy w Europie !.

Medycyna to nie 'Marketing i zarzadzanie', uczelni jest ile jest, a otwarcie nowej to nie jest bulka z maslem jak w przypadku Prywatnej Wyzszej Szkoly Marketingu, Jezykow Obcych i Paralotniarstwa...

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-19 09:13:07
Autor: CYC

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:gus08j$2su$2mx1.internetia.pl...
CYC wrote:
[...]

Smiuac mi sie chce slyszac takie argumenty !.
Nie rozumiesz , ze to typowe zaciemnianie prawdy o lobbingu majacego na celu zmniejszyc ilosc lwekarzy ? .
Jaki problem wyksztalcic lekarza ? , zwlaszcza dzisiaj , kiedy ten jest glownie administratorem i najczesciej leczy z za biurka , czesto nie widzac pacjenta ? .
Co do tego ksztalcenia potrzeba wiecej niz budynek i wykladowcow ?.
Przeciez jeszcze zaden konczacy studia nie wyszedl z uczelni , rowniez po medycynie fachowce !!. Wiedze fachowa zdobywa sie dopiero praktykujac !.
Zdobywanie podstaw a po to sa uczelnie w tym mwedycyna nie potrzebuje duzo wiecej niz wymienieni wykladowcy i budynki , tymbardziej , ze zdecydowana wiekszosc lekarzy to lekarze pierwszego kontaktu i takimi zostana do konca zycia w ciagu ktorego zetknal sie conajwyzej z 15 -20 chorobami , ktore beda leczyc aspiryna i lewatywa !.
Chirurgami niewielu zostanie a i ci zanim zostana dopuszczeni do samodzielnej operacji praktykuja u boku doswiadczonego po kilkanascie czasem lat !. Co wiec stoi na przeszkodzie zwiwekszyc ilosc studentow ? Powiem tylko lobby , ktore usiluje za wszelka cene , nawet ludzkiego zycia utrzymac prestiz zawodu  , ktory przeciez jest tak naprawde pozorny bo tylko lekarzom sie wydaje , ze takim sa obdazeni . Pacjenci w znakomitej wiekszosci zle mowia o lekarzach a szacunek dla nich wystepuje tylko w postaci szczatkowej !. Lekarze tak jak ksieza zeszmacili sie i wiekszosc to spostrzega !. I jedni i drudzy wymuszaja od zaleznych od nich ludzi pokore bo co moze zrobic czlowiek w obliczu ostatecznosci ? ale wlasnie wykorzystywanie tego jest jedna z najwieszych podlosci !.

cyc

Data: 2009-05-19 09:29:46
Autor: Vic
CYC wrote:
Jaki problem wyksztalcic lekarza ? , zwlaszcza dzisiaj , kiedy ten jest glownie administratorem i najczesciej leczy z za biurka , czesto nie widzac pacjenta ? .

Cycu, taki madry jestes, dlaczego nie zostales lekarzem?

Co do tego ksztalcenia potrzeba wiecej niz budynek i wykladowcow ?.

Istotnie, potrzeba duuuuuzo wiecej. Budynek i wykladowcy to jedyne czego potrzeba, zeby otworzyc kierunek 'Marketing i zarzadzanie'.

> Pacjenci w znakomitej wiekszosci zle
mowia o lekarzach a szacunek dla nich wystepuje tylko w postaci szczatkowej

Bedziesz, cycu, pociskal takie kity, az cie gdzies sieknie, zakluje, zaboli - wtedy skoncza sie twoje rozwazania o szacunku lub jego braku...
Tacy jak ty wieszaja psy na lekarzach, ale leczyc sie sami jakos nie chca... ;)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-19 15:17:57
Autor: CYC

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:gutnod$j1q$1mx1.internetia.pl...
CYC wrote:
> [...]

Tacy jak ty wieszaja psy na lekarzach, ale leczyc sie sami jakos nie chca... ;)

Co za bzdury ! az odpowiadac sie nie chce ale uczynie wyjatek !.
Po pierwsze . Lekarzem nie zostalem bo nie chcialem !. Chcialem zostac kim innym , kims co bedzie robil to co lubi i co przynosilo mi calkiem niezly dochod bo jestem w tym dobry . Moja firma choc w kryzysie nieco podupadla , wczesniej przynosila dochody o jakich mozesz tylko snic .
Po drugi moje studia ie sa ani o jote gorsze od medycyny wiec nie przeciwstawiaj mi jej bo nie mam kompleksow a od lekarzy tym sie roznie , ze mam dwa fakultety , znam sie na "robocie " i nie oczekuje do panstwa wysokich pensji , tylko sam i na swoim na nia zarabiam !.
Po drugie . Lekarz jest uslugodawca i nie widze powodow abym ial w jakis szczegolny spsob zabiegac o jeg wzgledy . To co robi robi za pieniadze i to calkiem dobre i jego psm obowiazkiem jest leczyc wykorzystujac cala  swoja wiedze i doswiadczenie.
W tym sensie moja wdziecznosc moze byc calkiem podobnej jakosci , jak ta ktora okazuje szewcowi , ktory naprawil mi moje ulubione buty !.
Odwolywanie sie do stanu choroby i obawy o wlasne zycie w kontekscie okazywania szacunku lekarzowi jest zwyczajna podloscia wtedy , gdyby mowil o tym lekarz . Nie wciskaj wiec cienoty , tylko ucz sie nawet na lekarza ale pamietaj tez , ze wtedy nie zostaniesz Bogiem , ani nawet bogiem  , tylko jednym z fachowcow w swojej dziedzinie majacym obowiazek , za ktory Ci beda placic , doprowadzania ludzi do stanu zdrowia i nikim wiecej !.

cyc

Data: 2009-05-15 10:29:29
Autor: boukun
[...]

"Boże", jak można byś takim głupim. Ty się nie wstydzisz takie rzeczy pisać. Chciałbym, żebyś te słowa powtórzył gdzieś w telewizji, podczas jakiegos wywiadu, a najlepiej w debacioe ze mną. Zmiażdżył bym siebie pasożydzie jak glizdę i wyszeł byś, albo raczej wyczołgał się ze studia jak rozdeptana glizda.
Barani łbie, to jest ślepa droga, droga jeszcze większych represji. Jeśli władzy by zależało na płaceniu podatków, to by tworzyła przy pomocy zachęcających bodźców dla inwestorów i pracobiorców miejsca pracy. Godziwe miejsca pracy, z godnymi zarobkami.

Co ci da pasożydzie eliminowanie dalsze ludzi z podłego systemu? Dokąd to ma zmierzać? Skoro sporo jest ludzi bezrobotnych, to jedyna droga jest zapewnienie im godziwych warunków pracy, motywację trzeba ludziom stworzyć do podejmowania pracy, a nie drogą represji. To już było, OC w OHP to było po stanie wojennym, kiedy wiedziano, że system represji lada dzień upadnie. Widocznie tak jest i teraz, system neokapitalizmu chyli się ku upadkowi. Czas zatem szykować się na socjalizm. Kto ostatni przychodzi, tego życie pokara...

Skoro debilu młodzież nie może znaleźć godziwej pracy, to nie należy się dziwić ludziom dorosłym. Ale głupiemu anonimowi, to jak grochem o ścianę. Debila zachęta który jest przy korycie, jest środki represji przeciwko bezrobotnym...

boukun

Dwa standardy leczenia chorych - Komuno wróć!!!