Dwa stare monitory LCD - dwie różne usterki

Data: 2011-05-27 08:24:19
Autor: Marcin N
Dwa stare monitory LCD - dwie różne usterki
Użytkownik "Marcin N"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:irlt7g$88a$1@news.onet.pl...

Zmontowałem dziecku komputer. W piwnicy miałem dwa stare monitory 15 cali
LCD. Wziąłem pierwszy i komputer działał około tygodnia.
Wczoraj nagle czarny ekran i komunikat wewnętrzny monitora "nieoptymalna
rozdzielczość". Zwykle przy takim komunikacie obraz był widoczny a napis sam
znikał po kilku sekundach. Tym razem inaczej. Nawet w biosie cały czas jest
czarny ekran i ten napis.

===========

Zadziwiające. Monitor postał całą noc bez zasilania (odłączony kabel) i rano zadziałał poprawnie.
Samouleczenie.

Data: 2011-05-27 10:40:34
Autor: Adam
W dniu 2011-05-27 08:24, Marcin N pisze:

[...]

Elektrolity się "naprawiły"?  ;)

--
Pozdrawiam.

Adam.

Data: 2011-05-27 17:03:00
Autor: animka

Zadziwiające. Monitor postał całą noc bez zasilania (odłączony kabel) i rano
zadziałał poprawnie.
Samouleczenie.

Może odparował.

--
animka

Dwa stare monitory LCD - dwie różne usterki