Dwa telefony (urządzenia) [Orange]

Data: 2014-07-04 01:15:26
Autor: ZakonSpirowany
Dwa telefony (urządzenia) [Orange]
Jak część mogła odnotować, stałem się posiadaczem nowej Xperii.

Ale jest duża i na imprezy, gdzie wiem, że będzie zabawa, będzie się działo, wolałbym brać starszą (dwie nokie na symbianie już na baletach straciłem). Przedwczoraj wziąłem starszą z przyzwyczajenia, pasowało mi sprawdzić coś w sieci, a tu taki zonk, bo przecież karta SIM już w nowej.

Jakie byłoby najsensowniejsze rozwiązanie? Rzecz jasna decydującą rolę gra cena, skoro płacę niemały abonament za "no limit".
Były jakieś startery z długą żywotnością bez doładowywania, prawda?

Najważniejszy byłby chyba internet, bo wtedy ze swojego konta orange mógłbym wysyłać SMS-y i MMS-y. (To Aero2 działa? Może właśnie to?)

Wygoooglałem właśnie, że T-mobile wciąż ma w abonamencie usługę "TANDEM". No ale ja z Pomarańczy.

I tu kolejna zagwozdka: co z simlockiem na "starym" urządzeniu? Google wyrzucają nieaktualne i nie do końca relewantne tematy (ani nie przenoszę numeru, ani nie rozwiązałem umowy). Ludzie piszą o opłacie 77 zł. Prawda to, czy powinni mi dać kod NCK za darmo?
Naturalnie mogę się przejść do salonu (saloniku) Orange, ale jak ktoś wie na pewno, to byłbym wdzięczny za info.

--

Dwa telefony (urządzenia) [Orange]