Dwa tunery jeden konwerter

Data: 2009-06-26 23:50:22
Autor: Ziomall
Dwa tunery jeden konwerter
Mam n-ke i CP. Zastanawiam sie jak to podlaczyc? Kupic konwerter Twin czy
poprostu rozdzielic sygnal? Nie wiem czy dobrze kojarze z tego co pamietam
jesli chodzi o zwyczajne rozdzielenie to chyba wtedy oba programy musza byc
w tej samej polaryzacji? No i jak z jakoscia sygnalu wtedy? Nie wiem czy w
ogole jest sens sie w to bawic, czy lepiej od razu nabyc Twin'a? Jesli Twin
to moze byc jakis najtanszy? Np. taki jak tu:
http://www.allegro.pl/item663337744_totalna_wyprzedaz_konwerter_twin.html
czy lepiej kupic cos innego?

Pozdr.
Ziomall

Data: 2009-06-27 07:46:57
Autor: glang
Dwa tunery jeden konwerter
[...]

nie możesz używać jednocześnie dwóch tunerów na jednym konwerterze. albo jeden albo drugi podłaczone przez rodzielacz
pzdr
GL

Data: 2009-06-27 15:15:56
Autor: Bartłomiej Zieliński
Dwa tunery jeden konwerter
Użytkownik glang napisał:
nie możesz używać jednocześnie dwóch tunerów na jednym konwerterze.

A gdyby oba odbierały z tej samej polaryzacji i tego samego pasma?

* Bartłomiej Zieliński                http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/  *

Data: 2009-06-27 21:49:41
Autor: crazy
Dwa tunery jeden konwerter
Bartłomiej Zieliński pisze:
Użytkownik glang napisał:
nie możesz używać jednocześnie dwóch tunerów na jednym konwerterze.

A gdyby oba odbierały z tej samej polaryzacji i tego samego pasma?

Przy takiej konfiguracji to najszybciej można uwalić tunery. Co innego, jeśli są połaczone przez przelotkę, wtedy jest bezpiecznie, a drugi tuner dostaje tylko "kawałek" pasma.

Data: 2009-06-28 06:28:43
Autor: Bartłomiej Zieliński
Dwa tunery jeden konwerter
Użytkownik crazy napisał:
Przy takiej konfiguracji to najszybciej można uwalić tunery. Co innego, jeśli są połaczone przez przelotkę, wtedy jest bezpiecznie, a drugi tuner dostaje tylko "kawałek" pasma.

Właśnie miałem na myśli przez przelotkę, nie bardzo widzę, jak to zrobić inaczej.

* Bartłomiej Zieliński                http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/  *

Data: 2009-06-28 10:01:14
Autor: crazy
Dwa tunery jeden konwerter
Użytkownik crazy napisał:
[...]

Niektórzy kombinują aby na drodze konwerter - tuner wstawić jakiś rozgałęźnik i tak podzielić sygnał na dwa tunery... bardzo zły pomysł.

Data: 2009-06-28 13:24:48
Autor: Bartłomiej Zieliński
Dwa tunery jeden konwerter
Użytkownik crazy napisał:
Niektórzy kombinują aby na drodze konwerter - tuner wstawić jakiś rozgałęźnik i tak podzielić sygnał na dwa tunery... bardzo zły pomysł.

Zły i do tego trzeba porządnie się nakombinować. Pewnie prócz ryzyka sp*nia konwertera (a może i tunerów) jest jeszcze problem z impedancją takiego połączenia.

* Bartłomiej Zieliński                http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/  *

Data: 2009-06-27 11:01:54
Autor: adresss
Dwa tunery jeden konwerter
On Fri, 26 Jun 2009 23:50:22 +0100, "Ziomall" <mvbznyy666@tnmrgn.cy>
wrote:

Mam n-ke i CP. Zastanawiam sie jak to podlaczyc?

jakby bylo normalnie,to mialbys jeden tuner i wlozone 2 karty (n i CP)
do odpowiednich modulow CAM/czytnikow i mialbys 2 w 1.

Obecnie w jednym tunerze moglbys miec:

CP, C+, TNK, niestety n sie nie da. Przynajmniej obecnie.

--
ThinkXtra

Data: 2009-06-27 12:12:31
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Dwa tunery jeden konwerter
adresss@poczta.pl wrote:

[...]

A jest taki tuner? Za rozsądne pieniądze?

M.

Data: 2009-06-27 21:52:07
Autor: crazy
Dwa tunery jeden konwerter
Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
adresss@poczta.pl wrote:

[...]

C+ i TNK w czytniku, a CP w module - np. Globo 7300 (ale trzeba wgrać nieoryginalny soft co by karta Cyfry była czytana). Cena do 250 zł.

Data: 2009-06-28 20:09:38
Autor: adresss
Dwa tunery jeden konwerter

adresss@poczta.pl wrote:

[...]

plus 199 zl za modul CAM CyfrowegoPolsatu

--
ThinkXtra

Data: 2009-06-28 23:49:47
Autor: Padre
Dwa tunery jeden konwerter

adresss@poczta.pl wrote:

[...]

Podpisałem umowę na 30mies. z czego 6 gratis i dostałem CAM za 50zł w darmową dzierżawę, kupować nie ma sensu bo po deaktywacji jest i tak do niczego nie przydatny.

Data: 2009-06-27 13:06:34
Autor: edukom
Dwa tunery jeden konwerter
Ziomall pisze:
[...]

Jezeli juz masz kupować to kup Quad
do PVR jak znalazł

G.

Data: 2009-06-27 14:59:01
Autor: Ziomall
Dwa tunery jeden konwerter
Jezeli juz masz kupować to kup Quad
do PVR jak znalazł

Sorry ale nic z tego nie zrozumialem :) Dla mnie to to samo co twin tylko x2. Dede na nim mogl ogladac niezaleznie rozne kanaly na kazdym dekoderze w tym samym czasie? Tak jak napisal "glang" jeden kowerter jedna czestotliwosc. Czyli ten quad nic nie zmieni. Chyba, ze ja czegos nie jarze?

Pozdr.
Ziomall

Data: 2009-06-27 15:02:18
Autor: Mane
Dwa tunery jeden konwerter
Ziomall pisze:

[...]

Nie jarzysz. W przypadli quada masz 4 konwertery niezlezne w jednej obudowie. Bedziesz mógł na każdym dekoderze w tym samym czasie ogladac inny kanal bez wzgledu na czestotliwosci.

Data: 2009-06-27 15:04:21
Autor: Ziomall
Dwa tunery jeden konwerter
Nie jarzysz. W przypadli quada masz 4 konwertery niezlezne w jednej obudowie. Bedziesz mógł na każdym dekoderze w tym samym czasie ogladac inny kanal bez wzgledu na czestotliwosci.

No wlasnie a na Twinie nie mam dwoch? Myslalem, ze quad to taki podwojny twin?

Data: 2009-06-27 15:08:09
Autor: Mane
Dwa tunery jeden konwerter
Ziomall pisze:

No wlasnie a na Twinie nie mam dwoch? Myslalem, ze quad to taki podwojny twin?

Na twinie masz dwa, po co Ci quad to juz nie wnikalem :)
Jesli chcesz z PRV to jak najbardziej Quad po dwa na jeden tuner, jeden do ogladania, drugi do nagrywania.

Data: 2009-06-27 15:18:29
Autor: Ziomall
Dwa tunery jeden konwerter
"nie możesz używać jednocześnie dwóch tunerów na jednym konwerterze. albo
jeden albo drugi podłaczone przez rodzielacz"

aaa juz jarze jemu chodzilo o zwyczajne rozdzielenie sygn. nie o twin :)

Data: 2009-06-27 16:13:56
Autor: glang
Dwa tunery jeden konwerter
[...]

tuner podaje na konwerter prąd. jeśli włączysz jendocześnie dwa to spalisz konwerter. zakładam że połączysz kable na tzw "krzywy ryj" czyli kable do siebie :)
musisz zastosować rozdzielacz wtedy możesz oglądać tylko na jednym bo rzodzielacz będzie blokował drugi
jak zastosujesz twina to luz bo to dwa w jednym
jak zastosujesz quada /też polecam/ to masz dodaktowo 2 wolne gniazda czyli kupując kiedyś następne tunery będziesz na luzie się mógł podpiąć. ewentualnie sąsiad jak ma Ci zasłaniać widok czaszą niech się wepnie do Ciebie. no i tunery PVR nagrywasz co innego oglądasz co innego i one wymagają 2 konwerterów czyli z quada wystarczy :)
a tak w ogóle to bierz od razu okto :). przyszłościowo
swoją drogą dziwią mnie zawsze bloki, kamienice z dziesiątkami czasz jak mozna było by to zrobić tańszym kosztem, lepiej i estetyczniej.
pzdr
GL

Data: 2009-06-27 20:22:16
Autor: Ziomall
Dwa tunery jeden konwerter
[...]

Wierz mi nie mozna :) Powiedzialy jaskolki... U nas w kamienicy kazdy ma osobna antene, osobne ogrzewanie, tylko klatke mamy wspolna. Z ludzmi sie nie dogadasz, szczegolnie jak jest spora roznica wieku. Dzieki za wyjasnienie, trzeba tak bylo od razu napisac :)

Pozdr.
Ziomall

Data: 2009-06-27 15:01:36
Autor: Ziomall
Dwa tunery jeden konwerter
Moze jeszcsze raz napisze. Mam jedna antene a na niej jeden konwerter. Chce miec w jednym pokoju CP a w drugim n-ke. Ogladane niezleznie od siebie. Z tego co piszecie na jednym konwetrerze nie dam rady. A czy cos takiego rozwiaze problem http://www.ceneo.pl/showPicture.aspx?productID=397216 ? Po prostu nie chce montowac kolejnej anteny. Jak to najprosciej rozwiazac?

Pozdr.
Ziomall

Data: 2009-06-27 15:05:27
Autor: Mane
Dwa tunery jeden konwerter
Ziomall pisze:
[...]

To jest mono blok do odbioru 2 satelit, do CP i N-ki nie potrzebujesz tego wystraczy zwykly twin.
Chociazby cos takiego, link pierwszy z brzegu

http://allegro.pl/item663337752_twin_full_hd_gold_edition_0_1_db_3_lata_gwarancji.html

Data: 2009-06-27 15:08:35
Autor: Ziomall
Dwa tunery jeden konwerter

To ja juz nic nie rozumiem? Czym on sie rozni od tego ktory podalem w pierwszym poscie? http://www.allegro.pl/item663337744_totalna_wyprzedaz_konwerter_twin.html

Data: 2009-06-27 15:14:35
Autor: Mane
Dwa tunery jeden konwerter
Ziomall pisze:

To ja juz nic nie rozumiem? Czym on sie rozni od tego ktory podalem w pierwszym poscie? http://www.allegro.pl/item663337744_totalna_wyprzedaz_konwerter_twin.html

niczym

Data: 2009-06-27 15:16:41
Autor: Ziomall
Dwa tunery jeden konwerter

Użytkownik "Mane" <mane1979@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h255vr$jgn$1inews.gazeta.pl...
Ziomall pisze:

To ja juz nic nie rozumiem? Czym on sie rozni od tego ktory podalem w pierwszym poscie? http://www.allegro.pl/item663337744_totalna_wyprzedaz_konwerter_twin.html

niczym

Dzieki bo juz myslalem ze nie da sie tego rozwiazac tak prosto.

Pozdr.
Ziomall

Dwa tunery jeden konwerter