Dwa tunery jeden konwerter

Data: 2009-06-27 15:01:36
Autor: Ziomall
Dwa tunery jeden konwerter
Moze jeszcsze raz napisze. Mam jedna antene a na niej jeden konwerter. Chce miec w jednym pokoju CP a w drugim n-ke. Ogladane niezleznie od siebie. Z tego co piszecie na jednym konwetrerze nie dam rady. A czy cos takiego rozwiaze problem http://www.ceneo.pl/showPicture.aspx?productID=397216 ? Po prostu nie chce montowac kolejnej anteny. Jak to najprosciej rozwiazac?

Pozdr.
Ziomall

Data: 2009-06-27 15:05:27
Autor: Mane
Dwa tunery jeden konwerter
Ziomall pisze:
[...]

To jest mono blok do odbioru 2 satelit, do CP i N-ki nie potrzebujesz tego wystraczy zwykly twin.
Chociazby cos takiego, link pierwszy z brzegu

http://allegro.pl/item663337752_twin_full_hd_gold_edition_0_1_db_3_lata_gwarancji.html

Data: 2009-06-27 15:08:35
Autor: Ziomall
Dwa tunery jeden konwerter

To ja juz nic nie rozumiem? Czym on sie rozni od tego ktory podalem w pierwszym poscie? http://www.allegro.pl/item663337744_totalna_wyprzedaz_konwerter_twin.html

Data: 2009-06-27 15:14:35
Autor: Mane
Dwa tunery jeden konwerter
Ziomall pisze:

To ja juz nic nie rozumiem? Czym on sie rozni od tego ktory podalem w pierwszym poscie? http://www.allegro.pl/item663337744_totalna_wyprzedaz_konwerter_twin.html

niczym

Data: 2009-06-27 15:16:41
Autor: Ziomall
Dwa tunery jeden konwerter

Użytkownik "Mane" <mane1979@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h255vr$jgn$1inews.gazeta.pl...
Ziomall pisze:

To ja juz nic nie rozumiem? Czym on sie rozni od tego ktory podalem w pierwszym poscie? http://www.allegro.pl/item663337744_totalna_wyprzedaz_konwerter_twin.html

niczym

Dzieki bo juz myslalem ze nie da sie tego rozwiazac tak prosto.

Pozdr.
Ziomall

Dwa tunery jeden konwerter