Dwa wykresy w jednym oknie - Amibroker.

Data: 2010-10-05 21:15:01
Autor: Endriu
Dwa wykresy w jednym oknie - Amibroker.
Da się coś takiego :
http://zapisz.net/images/503_nowy_1.png

zrobić w Amibrokerze ?.

P.S. Tak po ostatniej dyskusji z Dieterem mnie naszło ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-06 08:47:57
Autor: Architekt
Dnia Tue, 5 Oct 2010 21:15:01 +0200, Endriu napisał(a):

Da się coś takiego :
http://zapisz.net/images/503_nowy_1.png

zrobić w Amibrokerze ?.

P.S. Tak po ostatniej dyskusji z Dieterem mnie naszło ....

Da się. funkcja PLOTFOREIGN, także gotowy wzkaźnik już w amibrokerze "Price
(foreign)"

--
Pozdrawiam, Wojciech_Filipek
www.amizone.prv.pl

Data: 2010-10-10 03:33:49
Autor: Endriu
> [...]

> P.S. Tak po ostatniej dyskusji z Dieterem mnie naszło ....

Da się. funkcja PLOTFOREIGN, także gotowy wzkaźnik już w amibrokerze "Price

Dzięki.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Dwa wykresy w jednym oknie - Amibroker.