Dwa zęby za ząb czyli powrót ubecji

Data: 2015-11-02 16:34:52
Autor: Mark Woydak
Dwa zęby za ząb czyli powrót ubecji
http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103454,19073844,panu-kaczynskiemu-nie-wierze-zemsta-bedzie.html

"Mimo zapowiedzi, że działacze i sympatycy PiS powinni "zapomnieć o zemście", Jarosław Kaczyński podczas spotkania z wyborcami w Białymstoku zapowiedział, że "nawet za lekkie grzechy będzie pokuta".

Za najlżejszy czyn czyli zbyt niski ukłon przed członkiem PiS - posypanie głowy popiołem, za krzywe spojrzenie na członka PiS - chłosta publiczna, za nazwanie członka PiS oszołomem albo moherem - "ścieżka zdrowia" urządzana 10-tego każdego miesiąca na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie. To za "lekkie grzechy". Za większe od tarzania w gównie i pierzu, łamanie kołem po szubienicę! Klechy znają tysiące sposobów. Witajcie w Ciemnogrodzie.

Mark Woydak

--

Dwa zęby za ząb czyli powrót ubecji