Dwadzieścia lat.

Data: 2019-04-07 08:24:18
Autor: Pali
Dwadzieścia lat.
W dniu niedziela, 31 marca 2019 10:52:13 UTC+2 użytkownik Grzegorz Rogala napisał:
B±żur,

i tak nikt tego już nie przeczyta..
Dwadzie¶cia lat temu wyprodukowałem pierwszego posta na precle,
ależ ten czas zapierdala..
Poczatki byly niezle, od razu ze Zbigim i MichalS'em pojechalismy na zacmienie slonca na Wegry - to tez bylo kurwa dwadziescia lat temu!
Pozniej pierwsze Zbigowisko - nikt nikogo nie zna ale wódeczka rozwiazuje i nawiazuje przyjaznie.
Az tak, ze na naszym (Gohy i moim) slubie swiadkami s± Vicio i Zbigi..
Yoyo robi Nordkapp na szybko,
PawelACE strzela z Yoyom± Mongolie,
Pierdasik co roku organizuje TBSZ, Zapek - Zapkołajki
i tak wyglada sezon do sezonu podobny.
Dziala IRC i #plrecmotocykle! - mozna byc nonstop w kontakcie online,
U Różańskich spotykamy sie co roku i ustalamy plany wyjazdow,
jezdza ludziska po calej europie i kawalku afryki i azji.
Fenole koncentruja sie w swoim towarzystwie
Lata mijaja ludzie sie zenia, rozwodza, umieraja.
Rodza sie dzieciaki z preclowych zwiazkow,
Internet przechodzi rewolucję i ewolucje od modemu 9600 i dostepu wdzwanianago do LTE w telefonie,
media spolecznosciowe, fora, duperele nieuchronnnie zabijaja ducha "pionierow"
Dzieki "preclom" poznalo sie kupa ludzi i jak widac przez te lata trwaja kolo siebie niezmiennie.

Dzięki!

-- Pozdr!
Rogal
GSX1300RL2
1090R
Beverly 500
http://www.rogal.trip4fun.pl

Ja pierdziele, to ktos tu jeszcze zyje, pisze?
zdrówka ramole ;-)

Pali

Data: 2019-04-07 09:11:58
Autor: Budyń
Dwadzieścia lat.
W dniu niedziela, 7 kwietnia 2019 17:24:19 UTC+2 użytkownik Pali napisał:
> [...]
> Beverly 500
> http://www.rogal.trip4fun.pl

Ja pierdziele, to ktos tu jeszcze zyje, pisze?

raczej sprawdza, ze nikt nic nie pisze :-) Pozdrowki wszystkim

b.

Dwadzieścia lat.