Dwadzieścia lat.

Data: 2019-10-13 23:59:35
Autor: Vicio
Dwadzieścia lat.
W dniu niedziela, 31 marca 2019 10:52:13 UTC+2 użytkownik Grzegorz Rogala napisał:
B±żur,

i tak nikt tego już nie przeczyta..
Dwadzie¶cia lat temu wyprodukowałem pierwszego posta na precle,
ależ ten czas zapierdala..
Poczatki byly niezle, od razu ze Zbigim i MichalS'em pojechalismy na zacmienie slonca na Wegry - to tez bylo kurwa dwadziescia lat temu!
Pozniej pierwsze Zbigowisko - nikt nikogo nie zna ale wódeczka rozwiazuje i nawiazuje przyjaznie.
Az tak, ze na naszym (Gohy i moim) slubie swiadkami s± Vicio i Zbigi..

Tak było!
:)

Vicio

Data: 2019-11-30 10:22:54
Autor: Grzegorz Rogala
Dwadzieścia lat.
W dniu 2019-10-14 o 08:59, Vicio pisze:

Az tak, ze na naszym (Gohy i moim) slubie swiadkami s± Vicio i Zbigi.

Tak było!
:)

Vicio

O !!

jak powiem Rzonie, ze Vicio napisał na precle to mi kaze odstawic prochy..

:)

--
Pozdr!
Rogal

Data: 2020-01-16 04:27:40
Autor: michal.majdowski
Dwadzieścia lat.
W dniu sobota, 30 listopada 2019 10:22:49 UTC+1 użytkownik Grzegorz Rogala napisał:

jak powiem Rzonie, ze Vicio napisał na precle to mi kaze odstawic prochy..

Nie robcie z tego zagadnienia :)

Vicio

Dwadzieścia lat.