Dwadzieścia lat.

Data: 2019-12-06 09:52:54
Autor: pcmwdp
Dwadzieścia lat.
W dniu niedziela, 31 marca 2019 10:52:13 UTC+2 użytkownik Grzegorz Rogala napisał:
B±żur,

Poczatki byly niezle, od razu ze Zbigim i MichalS'em pojechalismy na zacmienie slonca na Wegry - to tez bylo kurwa dwadziescia lat temu!

B±rzur !
Tesz byłem na zaćmieniu w 99 - Byli czasy...
A wogle straaasznie daaawno nie pisałem na precle.
Pozdro.
       lisek :-)
XT 600 ; GSX 1100 G ; Wueske sprzedałem !

Data: 2019-12-08 13:11:20
Autor: Budyń
Dwadzieścia lat.
W dniu pi±tek, 6 grudnia 2019 18:52:56 UTC+1 użytkownik pcm...@gmail.com napisał:
> [...]

Pozdro.
       lisek :-)
XT 600 ; GSX 1100 G ; Wueske sprzedałem !

etam, lisek mówił zawsze czesc tu lisek

b.

Dwadzieścia lat.