Dwaj Niemcy zatrzymani przez polską policję

Data: 2011-12-03 12:42:18
Autor: Grzegorz Z.
Dwaj Niemcy zatrzymani przez polską policję
Stołeczna policja zatrzymała dwóch warszawiaków, którzy w czasie zamieszek
11 listopada podpalili wóz transmisyjny TVN 24 - dowiedziało się RMF FM. Obaj zatrzymani mężczyźni - w wieku 22 i 23 lat - przyznali się do winy.
Prokuratura zastosowała wobec nich dozór policyjny.

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,10753392,Policja_zatrzymala_odpowiedzialnych_za_podpalenie.html

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-03 14:00:24
Autor:
Dwaj Niemcy zatrzymani przez polską policję
On Sat, 3 Dec 2011 12:42:18 +0100, "Grzegorz Z."
<jacksparrow@noname.com> wrote:

[...]

 czyli chlopcy jak to chlopcy powyglupiali sie troche, wyszumieli.
 przyznali sie, ze im odbilo jednorazowo. policjant poglaskal ich
 po blond-glowkach, otarl lzy, kop na szczescie i do mamusi.

 ciekaw jestem kto teraz za nich poreczy: kempa czy prezes PiS?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-03 11:05:21
Autor: Antenka
Dwaj Niemcy zatrzymani przez polską policję
On 3 Gru, 14:00, "<HeÂŽSk>" <2012

 ciekaw jestem kto teraz za nich poreczy (...)? ,

Jak to kto? Nie udawaj jełopie, że nie wiesz. Sama anielska Aniela aus
Reichstag!

Antenka

Data: 2011-12-03 14:13:15
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik ""<HeRSk>"" <2012?uro.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:5c6kd7h8rh3iovb52vfuth45299deg6fq84ax.com...
[...]

Może trochę rozsądku?

Data: 2011-12-03 14:30:09
Autor:
Dwaj Niemcy zatrzymani przez polsk± policję
On Sat, 3 Dec 2011 14:13:15 +0100, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

 [...]

> ciekaw jestem kto teraz za nich poreczy: kempa czy prezes PiS?

Może trochę rozsądku?

 to nie jest odpowiedz na moje pytanie. --

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-03 14:32:31
Autor: Grzegorz Z.
Dwaj Niemcy zatrzymani przez polską policjć
"<HeŽSk>" napisaů:

Moýe trochć rozsŕdku?

 to nie jest odpowiedz na moje pytanie.

Jeszcze mu lampkŕ w oczka poúwieă.

--
"Tylko owce potrzebujŕ Pasterza"

Data: 2011-12-03 14:38:22
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik ""<HeRSk>"" <?uro2012.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:8l8kd7950sp7ue8lnn5m7asrejd6hq1dk24ax.com...
> [...]
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

[...]

> ciekaw jestem kto teraz za nich poreczy: kempa czy prezes PiS?

Chcesz, to ci odpowiem.
Można krytykować zachowania różnych polityków, ale w tej krytyce należy zachować umiar i rozsądek.
Ci młodzi mężczyźni zostali potraktowani dozorem policyjnym do czasu rozprawy. Myślę, że wiesz na czym polega dozór policyjny? W każdym bądź razie nie jest potrzebne niczyje poręczenie.
I to byłoby na tyle.

Data: 2011-12-03 14:57:58
Autor: stevep
Dnia 03-12-2011 o 12:42:18 Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):

[...]

To Niemcy, a nie prawdziwi patrioci spod znaków PiS-u?

--
stevep

Data: 2011-12-03 18:05:20
Autor: boukun

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v5w2ewif50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

W PiSie nigdy nie było prawdziwych patriotów, chyba, że żydowscy...

boukun

Data: 2011-12-04 06:11:43
Autor: stevep
Dnia 03-12-2011 o 18:05:20 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Hmmm, nie znasz się na "prawdziwym" patriotyźmie.

--
stevep

Dwaj Niemcy zatrzymani przez polską policję