Dwie dusze za jedno cia³o

Data: 2009-12-06 21:41:05
Autor: abc
Dwie dusze za jedno cia³o
Nie ma innego sposobu, aby uzyskaæ organ do przeszczepu. Musi on byæ pobrany
z cia³a  ¿ y w e g o cz³owieka - inaczej siê nie nadaje.

Dlatego ¿ywe serce czy ¿ywa w±troba wycinane s± z reszty cia³a ¿yj±cego
cz³owieka i zanurzane w zimnych p³ynach, które maj± utrzymaæ je w stanie
o¿ywienia a¿ do momentu przeszczepienia.

Dla ukrycia faktu zamordowania dawcy organu wprowadzono k³amliwe pojêcie
"¶mieræ mózgowa". W rzeczywisto¶ci jest to ¶pi±czka, a przypadki wybudzenia
siê z niej wcale nie s± rzadkie.

Ka¿dy, kto wyra¿a zgodê na pobranie z niego organów do przeszczepu mo¿e
przyczyniæ siê do dokonania na sobie morderstwa i mo¿e staæ siê
wspó³odpowiedzialny za grzech lekarza - mordercy.

W ten sposób, dla uratowania jednego cia³a nara¿a siê na prawie pewn±
wieczn± zgubê dwie dusze.

--
Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ
katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny.

Data: 2009-12-06 13:46:02
Autor: J-23
Dwie dusze za jedno cia³o
On 6 Gru, 21:41, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

tak sie boisz smierci?
musi, sporo nagrzeszyles

J-23 itede...

Data: 2009-12-06 21:46:35
Autor: abc
Dwie dusze za jedno cia³o
A przy okazji powtórka odno¶nie grzechów cudzych.

Grzechy cudze
1. Namawiaæ kogo¶ do grzechu.
2. Nakazywaæ grzech.
3. Zezwalaæ na grzech.
4. Pobudzaæ do grzechu.
5. Pochwalaæ grzech drugiego.
6. Milczeæ, gdy kto¶ grzeszy.
7. Nie karaæ za grzech.
8. Pomagaæ do grzechu.
9. Usprawiedliwiaæ czyj¶ grzech.

Data: 2009-12-06 21:59:20
Autor: Ensitherum
Dwie dusze za jedno cia³o
ja pierdolê.ró¿ne ateistyczne i antychrze¶cijañskie debilizmy czyta³em na tej grupie, ale to psedokatolickie przebija je bezkonkurencyjnie.
co¶ ci siê jednak zdrowo jebie pod deklem, bo katoliccy duchowni namawiaj± do wyra¿ania zgody na przeszczep w razie ¶mierci mózgowej.

Data: 2009-12-06 13:12:28
Autor: Hans Kloss
Dwie dusze za jedno cia³o
Ensitherum napisa³(a):
 katoliccy duchowni
namawiaja do wyrazania zgody na przeszczep w razie smierci mozgowej.

Niektórzy duchowni to nawet posunêli siê do tego ¿e  t³ustym drukiem
og³osili nowy grzech- UNIKANIE P£ACENIA PODATKÓW naszym
ciemiê¿ycielom. Niestety w tym punkcie jestem podobnego zdania co abc
i ¿adne namawianie przez duchownych nie przekona mnie do tej
wspó³czesnej formy kanibalizmu. W razie (odpukaæ) czego nie ¿yczê
sobie ¿adnego przeszczepiania mi niczego od nikogo i  tak samo sam
chcê byæ pochowany, w miarê mo¿no¶ci rzecz jasna, w jednym kawa³ku.
Zjadajcie siê, przeszczepiajcie sobie co tylko- ale beze mnie.
J-23

Data: 2009-12-06 13:44:33
Autor: J-23
Dwie dusze za jedno cia³o
On 6 Gru, 22:12, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
Ensitherum napisa³(a):

> [...]

chcê byæ pochowany, w miarê mo¿no¶ci rzecz jasna, w jednym kawa³ku.
Zjadajcie siê, przeszczepiajcie sobie co tylko- ale beze mnie.

Spoko, przeszczep mozgu jeszcze nie jest mozliwy.
To i opuscisz ten padol ze szczatkowym, ale wlasnym ze tak powiem
"mozdzkiem" .
Ciasny, ale wlasny!
Ledwomyslicielu.

J-23 itede...

J-23 itede...

Data: 2009-12-06 22:44:41
Autor: Hans Kloss
Dwie dusze za jedno cia³o
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisa³(a):
Spoko, przeszczep mozgu jeszcze nie jest mozliwy.

Ale jak ju¿ bêdzie to sprzedawaj swój  bez ¿alu, przecie¿ ci zupe³nie zbêdny.
W dodatku we¼miesz za niego ³adny kawa³ grosza bo widaæ ¿e nówka sztuka nigdy
nie u¿ywana ;).
J-23

Data: 2009-12-07 00:16:00
Autor: J-23
Dwie dusze za jedno cia³o
On 6 Gru, 23:44, "Hans Kloss" <necr0...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisa³(a):

> [...]

W dodatku we¼miesz za niego ³adny kawa³ grosza bo widaæ ¿e nówka sztuka nigdy

Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

hehehe...
nowka?
61 wiosen
jakies tam dyplomy
szare komorki wypalone wieloletnia praca
raczej zlom, ale nie do wymiany

J-23 itede...

Data: 2009-12-06 22:23:21
Autor: Ensitherum
Dwie dusze za jedno cia³o
Hans Kloss pisze:
ciemiê¿ycielom. Niestety w tym punkcie jestem podobnego zdania co abc
i ¿adne namawianie przez duchownych nie przekona mnie do tej
wspó³czesnej formy kanibalizmu. W razie (odpukaæ) czego nie ¿yczê

oczywi¶cie, ¿e ka¿dy mo¿e mieæ w³asne zdanie, tylko abc podczepia to pod katolicyzm co jest ni mniej ni wiêcej ale skurwysyñsk± herezj±.

Data: 2009-12-06 13:39:02
Autor: Hans Kloss
Dwie dusze za jedno cia³o
Ensitherum napisa³(a):
oczywi¶cie, ¿e ka¿dy mo¿e mieæ w³asne zdanie, tylko abc podczepia to pod
katolicyzm co jest ni mniej ni wiêcej ale skurwysyñsk± herezj±.

Napisa³bym "³¿esz jak pies" ale z uwagi na ca³okszta³t twojej pspowej
pisaniny napisze ³agodniej- mijasz siê w swoim twierdzeniu z prawd±.
Zdanie papie¿a w temacie transplantologii nie jest, podobnie jak jego
zdanie w sprawach ekonomii astronomii czy doro¿karstwa, wi±¿±ce dla
wiernych. Oczywi¶cie lepiej by by³o gdyby hierarchowie nie wypowiadali
swojego zdania zbyt kategorycznie  w tematach w których nie sa
ekspertami ale niestety czyni± to- nara¿aj±c siê w ten sposób na tak±
sama krytykê jak ka¿dy inny laik.
Pogl±dów ekonomicznych JPII te¿ nie podzielam i nie widzê w tym nic
antykatolickiego.
J-23

Data: 2009-12-06 22:57:43
Autor: Ensitherum
Dwie dusze za jedno cia³o
ale b.mo¿liwe, ¿e za jaki¶ nied³ugi czasz najdzie odbicie w Katechizmie. wtedy przestaniesz b³aznowaæ jak ostatni debil. bez odbioru.

Data: 2009-12-06 22:24:20
Autor: Ensitherum
Dwie dusze za jedno cia³o
Hans Kloss pisze:
Niektórzy duchowni to nawet posunêli siê do tego ¿e  t³ustym drukiem
og³osili nowy grzech- UNIKANIE P£ACENIA PODATKÓW naszym

ps. oczywi¶cie porównanie z dupy wziête, bo o transplantacjach wypowiada³ siê JP2 a nie byle biskup z Boliwii.

Data: 2009-12-06 13:33:32
Autor: Hans Kloss
Dwie dusze za jedno cia³o
Ensitherum napisa³(a):

ps. oczywi�cie por�wnanie z dupy wzi�te, bo o transplantacjach
wypowiada� si� JP2 a nie byle biskup z Boliwii.

No i có¿? JPII by³ cz³owiekiem, omylnym jak my wszyscy i jak ów biskup
z boliwii czy lublina.. Uwielbienia transplantacyjnego do prawd wiary
nie w³±czy³ tak wiêc ka¿dy nawet najbardziej radykalny katolik ma
prawo pozostaæ w tym temacie przy w³asnym zdaniu. Btw. ciekawe masz
pojêcie o katolicyzmie skoro uwa¿asz ¿e wierni maj± padaæ plackiem
przed ka¿dym s³owem wypowiedzianym choæby przez najdostojniejszego z
hierarchów ;).
J-23

Data: 2009-12-06 22:09:11
Autor: games
Dwie dusze za jedno cia³o
Ensitherum pisze:
[...]

Moim skromnym zdaniem gosc szuka chuja do dupy moze ktos z tarnowa wskaze tej pizdzie jej miejsce ?

Data: 2009-12-06 22:32:52
Autor: Piotr
Dwie dusze za jedno cia³o
Dnia Sun, 6 Dec 2009 21:41:05 +0100, abc napisa³(a):

Nie ma innego sposobu, aby uzyskaæ organ do przeszczepu. Musi on byæ pobrany
z cia³a  ¿ y w e g o cz³owieka - inaczej siê nie nadaje.

¦wie¿o nie¿ywy te¿ mo¿e byæ.
Piotr

Dwie dusze za jedno cia³o