Dwie dusze za jedno cia³o

Data: 2009-12-06 21:59:20
Autor: Ensitherum
Dwie dusze za jedno cia³o
ja pierdolê.ró¿ne ateistyczne i antychrze¶cijañskie debilizmy czyta³em na tej grupie, ale to psedokatolickie przebija je bezkonkurencyjnie.
co¶ ci siê jednak zdrowo jebie pod deklem, bo katoliccy duchowni namawiaj± do wyra¿ania zgody na przeszczep w razie ¶mierci mózgowej.

Data: 2009-12-06 13:12:28
Autor: Hans Kloss
Dwie dusze za jedno cia³o
Ensitherum napisa³(a):
 katoliccy duchowni
namawiaja do wyrazania zgody na przeszczep w razie smierci mozgowej.

Niektórzy duchowni to nawet posunêli siê do tego ¿e  t³ustym drukiem
og³osili nowy grzech- UNIKANIE P£ACENIA PODATKÓW naszym
ciemiê¿ycielom. Niestety w tym punkcie jestem podobnego zdania co abc
i ¿adne namawianie przez duchownych nie przekona mnie do tej
wspó³czesnej formy kanibalizmu. W razie (odpukaæ) czego nie ¿yczê
sobie ¿adnego przeszczepiania mi niczego od nikogo i  tak samo sam
chcê byæ pochowany, w miarê mo¿no¶ci rzecz jasna, w jednym kawa³ku.
Zjadajcie siê, przeszczepiajcie sobie co tylko- ale beze mnie.
J-23

Data: 2009-12-06 13:44:33
Autor: J-23
Dwie dusze za jedno cia³o
On 6 Gru, 22:12, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
Ensitherum napisa³(a):

> [...]

chcê byæ pochowany, w miarê mo¿no¶ci rzecz jasna, w jednym kawa³ku.
Zjadajcie siê, przeszczepiajcie sobie co tylko- ale beze mnie.

Spoko, przeszczep mozgu jeszcze nie jest mozliwy.
To i opuscisz ten padol ze szczatkowym, ale wlasnym ze tak powiem
"mozdzkiem" .
Ciasny, ale wlasny!
Ledwomyslicielu.

J-23 itede...

J-23 itede...

Data: 2009-12-06 22:44:41
Autor: Hans Kloss
Dwie dusze za jedno cia³o
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisa³(a):
Spoko, przeszczep mozgu jeszcze nie jest mozliwy.

Ale jak ju¿ bêdzie to sprzedawaj swój  bez ¿alu, przecie¿ ci zupe³nie zbêdny.
W dodatku we¼miesz za niego ³adny kawa³ grosza bo widaæ ¿e nówka sztuka nigdy
nie u¿ywana ;).
J-23

Data: 2009-12-07 00:16:00
Autor: J-23
Dwie dusze za jedno cia³o
On 6 Gru, 23:44, "Hans Kloss" <necr0...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisa³(a):

> [...]

W dodatku we¼miesz za niego ³adny kawa³ grosza bo widaæ ¿e nówka sztuka nigdy

Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

hehehe...
nowka?
61 wiosen
jakies tam dyplomy
szare komorki wypalone wieloletnia praca
raczej zlom, ale nie do wymiany

J-23 itede...

Data: 2009-12-06 22:23:21
Autor: Ensitherum
Dwie dusze za jedno cia³o
Hans Kloss pisze:
ciemiê¿ycielom. Niestety w tym punkcie jestem podobnego zdania co abc
i ¿adne namawianie przez duchownych nie przekona mnie do tej
wspó³czesnej formy kanibalizmu. W razie (odpukaæ) czego nie ¿yczê

oczywi¶cie, ¿e ka¿dy mo¿e mieæ w³asne zdanie, tylko abc podczepia to pod katolicyzm co jest ni mniej ni wiêcej ale skurwysyñsk± herezj±.

Data: 2009-12-06 13:39:02
Autor: Hans Kloss
Dwie dusze za jedno cia³o
Ensitherum napisa³(a):
oczywi¶cie, ¿e ka¿dy mo¿e mieæ w³asne zdanie, tylko abc podczepia to pod
katolicyzm co jest ni mniej ni wiêcej ale skurwysyñsk± herezj±.

Napisa³bym "³¿esz jak pies" ale z uwagi na ca³okszta³t twojej pspowej
pisaniny napisze ³agodniej- mijasz siê w swoim twierdzeniu z prawd±.
Zdanie papie¿a w temacie transplantologii nie jest, podobnie jak jego
zdanie w sprawach ekonomii astronomii czy doro¿karstwa, wi±¿±ce dla
wiernych. Oczywi¶cie lepiej by by³o gdyby hierarchowie nie wypowiadali
swojego zdania zbyt kategorycznie  w tematach w których nie sa
ekspertami ale niestety czyni± to- nara¿aj±c siê w ten sposób na tak±
sama krytykê jak ka¿dy inny laik.
Pogl±dów ekonomicznych JPII te¿ nie podzielam i nie widzê w tym nic
antykatolickiego.
J-23

Data: 2009-12-06 22:57:43
Autor: Ensitherum
Dwie dusze za jedno cia³o
ale b.mo¿liwe, ¿e za jaki¶ nied³ugi czasz najdzie odbicie w Katechizmie. wtedy przestaniesz b³aznowaæ jak ostatni debil. bez odbioru.

Data: 2009-12-06 22:24:20
Autor: Ensitherum
Dwie dusze za jedno cia³o
Hans Kloss pisze:
Niektórzy duchowni to nawet posunêli siê do tego ¿e  t³ustym drukiem
og³osili nowy grzech- UNIKANIE P£ACENIA PODATKÓW naszym

ps. oczywi¶cie porównanie z dupy wziête, bo o transplantacjach wypowiada³ siê JP2 a nie byle biskup z Boliwii.

Data: 2009-12-06 13:33:32
Autor: Hans Kloss
Dwie dusze za jedno cia³o
Ensitherum napisa³(a):

ps. oczywi�cie por�wnanie z dupy wzi�te, bo o transplantacjach
wypowiada� si� JP2 a nie byle biskup z Boliwii.

No i có¿? JPII by³ cz³owiekiem, omylnym jak my wszyscy i jak ów biskup
z boliwii czy lublina.. Uwielbienia transplantacyjnego do prawd wiary
nie w³±czy³ tak wiêc ka¿dy nawet najbardziej radykalny katolik ma
prawo pozostaæ w tym temacie przy w³asnym zdaniu. Btw. ciekawe masz
pojêcie o katolicyzmie skoro uwa¿asz ¿e wierni maj± padaæ plackiem
przed ka¿dym s³owem wypowiedzianym choæby przez najdostojniejszego z
hierarchów ;).
J-23

Data: 2009-12-06 22:09:11
Autor: games
Dwie dusze za jedno cia³o
Ensitherum pisze:
[...]

Moim skromnym zdaniem gosc szuka chuja do dupy moze ktos z tarnowa wskaze tej pizdzie jej miejsce ?

Dwie dusze za jedno cia³o