Dwie dusze za jedno cia³o

Data: 2012-11-14 20:37:45
Autor: abc
Dwie dusze za jedno cia³o
Nie ma innego sposobu, aby uzyskaæ organ do przeszczepu - musi on byæ
pobrany z cia³a  ¿ y w e g o cz³owieka - inaczej siê nie nadaje.

Dlatego ¿ywe serce czy ¿ywa w±troba wycinane s± z reszty cia³a ¿yj±cego
cz³owieka i zanurzane w zimnych p³ynach, które maj± utrzymaæ je w stanie
o¿ywienia a¿ do momentu przeszczepienia.

Dla ukrycia faktu zamordowania dawcy organu wprowadzono k³amliwe pojêcie
"¶mieræ mózgowa". W rzeczywisto¶ci jest to ¶pi±czka, a przypadki wybudzenia
siê z niej wcale nie s± rzadkie.

Ka¿dy, kto wyra¿a zgodê na pobranie z niego organów do przeszczepu mo¿e
przyczyniæ siê do dokonania na sobie morderstwa i mo¿e staæ siê
wspó³odpowiedzialny za grzech lekarza - mordercy.

W ten sposób, dla uratowania jednego cia³a nara¿a siê na prawie pewn±
wieczn± zgubê dwie dusze.

--
Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ
katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny.

Data: 2012-11-14 13:46:46
Autor: Andromeda
Dwie dusze za jedno cia³o
On 14 Lis, 20:39, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Nie ma innego sposobu, aby uzyska organ do przeszczepu - musi on by
pobrany z cia a   y w e g o cz owieka - inaczej si nie nadaje.

Dlatego ywe serce czy ywa w troba wycinane s z reszty cia a yj cego
cz owieka i zanurzane w zimnych p ynach, kt re maj utrzyma je w stanie
o ywienia a do momentu przeszczepienia.

Dla ukrycia faktu zamordowania dawcy organu wprowadzono k amliwe poj cie
" mier m zgowa". W rzeczywisto ci jest to pi czka, a przypadki wybudzenia
si z niej wcale nie s rzadkie.

Ka dy, kto wyra a zgod na pobranie z niego organ w do przeszczepu mo e
przyczyni si do dokonania na sobie morderstwa i mo e sta si
wsp odpowiedzialny za grzech lekarza - mordercy.

W ten spos b, dla uratowania jednego cia a nara a si na prawie pewn
wieczn zgub dwie dusze.

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz owieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa stwa od Ko cio a jest sztuczny.

   Baranie jeden, jak siê komu¶ wyjmuje organ , przykladowo serce to
ju¿ mózg nie dzia³a, a serce jeszcze bije, lub tak jest pomia¿dzony ¿e
nie prze¿yje, ale nerki jeszcze dzia³aj±.
 To bardzo szlachetni ludzie, podpisuj± zgode na trasplantacje, bo ich
organy powoduj±, ¿e ¿yje tysi±ce ludzi z przeszczemi, ma³ych dzieci,
którym transplantacja ratuje ¿ycie. To jest dar ¿ycia drugiemu
cz³owiekowi.
 Ty MORDERCO, MORDERCA, MORDERCA, MORDERCA, MORDERCA, MORDERCA.
KATOLICKI MORDERCA.

Data: 2012-11-14 23:36:33
Autor: Klin
Dwie dusze za jedno ciało
   SÅ‚yszaÅ‚eÅ› GÅ‚Ä…bie o mordowanych na zamówienie
   skazaÅ„cach w celu pobrania organów. O ludziach
   bez organów porzuconych, gdzieÅ› na odludziu.

    http://tiny.pl/hk14r

Data: 2012-11-14 14:50:47
Autor: Andromeda
Dwie dusze za jedno cia³o
On 14 Lis, 23:36, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                         ,">
wrote:
   S³ysza³e¶ G³±bie o mordowanych na zamówienie
   skazañcach w celu pobrania organów. O ludziach
   bez organów porzuconych, gdzie¶ na odludziu.

   http://tiny.pl/hk14r

Jemu nie chodzi o Chiny, które zaniecha³y obecnie procederu, tylko o
zabronienie transplantacji nawet jak chcesz kogo¶ ratowaæ. Tak jak
Jechowi nawet jak dzieciak umiera nie oddadz± krwi, bo religia im
zabrania, bo krew to dusza. S± przypadki umieraj±cych dzieci bo
Jechowy zabroni³ podaæ dziecku krwi. A temu mordercy chodzi o to aby
wogóle nie by³o transplantacji, nawet jak twój dzieciak umiera i kto¶
chce ratowaæ go nerk±, bo z jedn± prze¿yje.
 Recydywistów stara siê resocjalizowaæ w wiêzieniu tym, ¿e pokazuje
siê filmy o takiej szlachetno¶ci.

Data: 2012-11-14 15:16:22
Autor: Andromeda
Dwie dusze za jedno cia³o
On 14 Lis, 23:50, Andromeda <robert.pawlows...@gmail.com> wrote:
On 14 Lis, 23:36, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                         ,">
wrote:

> [...]

chce ratowaæ go nerk±, bo z jedn± prze¿yje.
 Recydywistów stara siê resocjalizowaæ w wiêzieniu tym, ¿e pokazuje

To ju¿ kryminali¶ci p³acz± co do losu chorych dzieci i podpisuj±
zobowi±zanie ¿e w przypadku wypadku ¶miertelnego wyra¿am zgodê na
pobranie organów, by ratowaæ innych ludzi. To jest najwy¿sza
szlachetno¶æ. Tacy ludzie maj± dokument w kszta³cie dowodu
osobistego,- ratuj ¿ycie- w portfelu, by podczas wypadku lekarze
wiedzieli co maj± robiæ.
 Tak wiêc jakie dno prezentuje katol ¿e morduje takie
dzieci................... http://www.czd.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=40&Itemid=223

Data: 2012-11-15 09:15:01
Autor: Adramelech
Dwie dusze za jedno cia³o
Andromeda <robert.pawlowski4@gmail.com> Odpowiedz na

To ju¿ kryminali¶ci p³acz± co do losu chorych dzieci i podpisuj±
zobowi±zanie ¿e w przypadku wypadku ¶miertelnego wyra¿am zgodê na
pobranie organów, by ratowaæ innych ludzi.

W polsce zgoda na pobranie narz±dów po ¶mierci jest domy¶lna.
Ale poprzez jaki±¶ dziewn± "tradycje" zapomina siê o tym i w przypadku braku o¶wiadczenia dawcy pyta siê rodzinê. A i nawet w sytaucji gdy jest ju¿ ta zgoda pisemna i tak pyta siê znowu rodzinê.

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2012-11-15 04:17:55
Autor: Andromeda
Dwie dusze za jedno cia³o
On 15 Lis, 10:15, Adramelech <adr...@tu.nie.ma> wrote:
Andromeda <robert.pawlows...@gmail.com> Odpowiedz nanews:cb9e64bb-9e39-4fc3-9716-cbe6e86a74c3bq2g2000vbb.googlegroups.com:

> To ju kryminali ci p acz co do losu chorych dzieci i podpisuj
> zobowi zanie e w przypadku wypadku miertelnego wyra am zgod na
> pobranie organ w, by ratowa innych ludzi.

W polsce zgoda na pobranie narz d w po mierci jest domy lna.
Ale poprzez jaki dziewn "tradycje" zapomina si o tym i w przypadku braku
o wiadczenia dawcy pyta si rodzin . A i nawet w sytaucji gdy jest ju ta
zgoda pisemna i tak pyta si znowu rodzin .

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

No i tu jest feler prawny bo rodzina mo¿e podwa¿yæ kogo¶ zgodê i
zmieniæ zdanie, ¿e nie chc± bo s± w rozpaczy, wstrz±¶niêci i tu lekarz
staje w trudnej sytu³acji.

Data: 2012-11-15 13:27:44
Autor: Bogdan Idzikowski
Dwie dusze za jedno cia³o

U¿ytkownik "Andromeda" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:dc55db3f-2a97-48fd-a3a0-de77106a7ef4l18g2000vbv.googlegroups.com...
> [...]

No i tu jest feler prawny bo rodzina mo¿e podwa¿yæ kogo¶ zgodê i
zmieniæ zdanie, ¿e nie chc± bo s± w rozpaczy, wstrz±¶niêci i tu lekarz

====================================

Brak jest feleru prawnego. B³±dzisz w sztucznej mgle smoleñskiej.

wspó³czuj±cy

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-11-15 04:49:56
Autor: Andromeda
Dwie dusze za jedno cia³o
On 15 Lis, 13:27, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "Andromeda" <robert.pawlows...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:dc55db3f-2a97-48fd-a3a0-de77106a7ef4l18g2000vbv.googlegroups.com...
> [...]

> --
> Piotr Sobolewski
> "My jsme Borg. Odpor je marny, budete asimilovani..."

No i tu jest feler prawny bo rodzina mo e podwa y kogo zgod i
zmieni zdanie, e nie chc bo s w rozpaczy, wstrz ni ci i tu lekarz
staje w trudnej sytu acji.

===================================>
Brak jest feleru prawnego. B dzisz w sztucznej mgle smole skiej.

wsp czuj cy

--
Donald Tusk - "wola bym si nie urodzi , ni na grobach zmar ych budowa
swoj karier polityczn ".

Jest feler bo rodzina czêsto pod wp³ywem szoku po ¶mierci bliskiego
nie chce, zaanektuje zgodê i s³ucha³em kiedy¶ audycji, ¿e trzeba nawet
do¶wiadczonych psychologów szybko ¶ci±gaæ, którzy musz± na bardzo
szybko zadzia³aæ.

Data: 2012-11-15 13:26:38
Autor: Adramelech
Dwie dusze za jedno cia³o
[...]

Bo lekarze niepotrzebnie pytaj±. Jest zgoda(domniemana)na pobranie narz±dów, wiec trzeba je pobraæ, a nie zawracaæ g³owe rodzinie. Im te serce czy nerki ju¿ na nic siê nie przydadz±.

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2012-11-15 06:56:45
Autor: glob
Dwie dusze za jedno cia³o
On 15 Lis, 14:26, Adramelech <adr...@tu.nie.ma> wrote:
Andromeda <robert.pawlows...@gmail.com> Odpowiedz nanews:5d34c644-1da7-4b12-a55c-0e92532617e4q4g2000vbg.googlegroups.com:

> [...]

wiec trzeba je pobraæ, a nie zawracaæ g³owe rodzinie. Im te serce czy nerki

Jak rodzina zdecyduje ¿e nie, chocia¿ wcze¶niej uwa¿a³a to za s³uszne,
to w PL siê odstêpuje, a najczê¶ciej powodem jest szok psychiczny.
Ustawa jest prosta ale ludzie nie bardzo, czyli co¶ tu nie gra.

Data: 2012-11-15 10:08:02
Autor: Bogdan Idzikowski
Dwie dusze za jedno cia³o

U¿ytkownik "Andromeda" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:cb9e64bb-9e39-4fc3-9716-cbe6e86a74c3bq2g2000vbb.googlegroups.com...
wrote:

> [...]

wiedzieli co maj± robiæ.
 Tak wiêc jakie dno prezentuje katol ¿e morduje takie

Bzdura. Do pobrania organów niepotrzebna jest niczyja zgoda. Je¶li kto¶ nie chce, by pobierano jego organy musi mieæ taki dokument w portfelu, czy gdzie¶.

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-11-15 04:15:14
Autor: Andromeda
Dwie dusze za jedno cia³o
On 15 Lis, 10:08, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U¿ytkownik "Andromeda" <robert.pawlows...@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶cinews:cb9e64bb-9e39-4fc3-9716-cbe6e86a74c3bq2g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

gdzie¶.

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ

Nie, musisz wyraziæ zgodê na pobranie organów, jest taki specjalny
dowód , który ja naprzyk³ad mam, mo¿na go pobraæ w urzêdzie miasta,
bardzo ³adny. Ratuje ¿ycie i twoje dane, jak dowód nowy osobisty to
wygl±da, tylko masz serca, to ratuje ¿ycie ,no ³adniejsze to
graficznie ni¿ dowód.

Data: 2012-11-15 13:26:26
Autor: Bogdan Idzikowski
Dwie dusze za jedno cia³o

U¿ytkownik "Andromeda" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:6aea3a8f-f36e-4a50-8e30-978d73776629b12g2000vbg.googlegroups.com...
> [...]

bardzo ³adny. Ratuje ¿ycie i twoje dane, jak dowód nowy osobisty to
wygl±da, tylko masz serca, to ratuje ¿ycie ,no ³adniejsze to

================================

Jeste¶ w b³êdnym b³êdzie:
# Zgodnie z ustaw± transplantacyjn± pobranie komórek, tkanek i narz±dów ze zw³ok mo¿e siê odbyæ, je¶li osoba zmar³a nie wyrazi³a sprzeciwu. Jest to tak zwana zgoda domniemana. Dziêki takiemu rozwi±zaniu istnieje mo¿liwo¶ci uzyskania wiêkszej ilo¶ci przeszczepów ni¿ w sytuacji, gdy potencjalny dawca musia³by wyraziæ zgodê. #
http://tiny.pl/hk1s9

zorientowany

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-11-15 04:46:41
Autor: Andromeda
Dwie dusze za jedno cia³o
On 15 Lis, 13:26, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "Andromeda" <robert.pawlows...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:6aea3a8f-f36e-4a50-8e30-978d73776629b12g2000vbg.googlegroups.com...
> [...]

> gdzie .

> --
> Donald Tusk - "wola bym si nie urodzi , ni na grobach zmar ych budowa

Nie, musisz wyrazi zgod na pobranie organ w, jest taki specjalny
dow d , kt ry ja naprzyk ad mam, mo na go pobra w urz dzie miasta,
bardzo adny. Ratuje ycie i twoje dane, jak dow d nowy osobisty to
wygl da, tylko masz serca, to ratuje ycie ,no adniejsze to
graficznie ni dow d.

===============================>
Jeste w b dnym b dzie:
# Zgodnie z ustaw transplantacyjn pobranie kom rek, tkanek i narz d w ze
zw ok mo e si odby , je li osoba zmar a nie wyrazi a sprzeciwu. Jest to tak
zwana zgoda domniemana. Dzi ki takiemu rozwi zaniu istnieje mo liwo ci
uzyskania wi kszej ilo ci przeszczep w ni w sytuacji, gdy potencjalny dawca
musia by wyrazi zgod . #http://tiny.pl/hk1s9

zorientowany

--
Donald Tusk - "wola bym si nie urodzi , ni na grobach zmar ych budowa
swoj karier polityczn ".

S³ysza³em o tym, jednak lekarze, rodzina czêsto tego nie robi± i
dlatego s± takie dowody, powa¿nie mo¿na wyrobiæ.

Data: 2012-11-15 14:01:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Dwie dusze za jedno cia³o

U¿ytkownik "Andromeda" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:422bd9a4-0cb9-43f5-b1d3-92855bc6ac32k6g2000vbr.googlegroups.com...
================================

[...]

==================================

A mo¿e przeczyta³by¶ informacje do których prowadzi link? Tam jest wszystko wy³uszczone. A ty zachowujesz siê jak zaciêta kuku³ka w zepsutym zegarze. Kukasz a¿ do rozkrêcenia sprê¿yny!
http://tiny.pl/hk1s9

ubawiony

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-11-15 06:53:37
Autor: glob
Dwie dusze za jedno cia³o
On 15 Lis, 14:02, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "Andromeda" <robert.pawlows...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:422bd9a4-0cb9-43f5-b1d3-92855bc6ac32k6g2000vbr.googlegroups.com...

> [...]

> zorientowany

> --
> Donald Tusk - "wola bym si nie urodzi , ni na grobach zmar ych budowa

S ysza em o tym, jednak lekarze, rodzina cz sto tego nie robi i
dlatego s takie dowody, powa nie mo na wyrobi .

=================================>
A mo e przeczyta by informacje do kt rych prowadzi link? Tam jest wszystko
wy uszczone. A ty zachowujesz si jak zaci ta kuku ka w zepsutym zegarze.
Kukasz a do rozkr cenia spr yny!http://tiny.pl/hk1s9

ubawiony

--
Donald Tusk - "wola bym si nie urodzi , ni na grobach zmar ych budowa
swoj karier polityczn ".

Czyta³em o tym , tak wiêc po co te dowody ¿e jest siê dawc± ¿ycia, bo
ustawa ustaw±, ale to ró¿nie bywa, a taki dowód napewno u³atwia
decyzyjno¶æ.
Pañstwo posz³o na skróty, ¿e trzeba odmówiæ, bo trzeba by latami
ludziom t³umaczyæ na czym polega decyzja, czyli na kampanie wydaæ
sporo kasy, a i tak non stop gadaj±- badaæ profilaktycznie raka, a
ludzie nie badaj±.

Data: 2012-11-15 00:04:37
Autor: Klin
Dwie dusze za jedno ciało
W dniu 2012-11-14 23:50, Andromeda pisze:
On 14 Lis, 23:36, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                         ,">
wrote:
    SÅ‚yszaÅ‚eÅ› GÅ‚Ä…bie o mordowanych na zamówienie
    skazaÅ„cach w celu pobrania organów. O ludziach
    bez organów porzuconych, gdzieÅ› na odludziu.

    http://tiny.pl/hk14r

Jemu nie chodzi o Chiny, które zaniechały obecnie procederu, tylko o
zabronienie transplantacji nawet jak chcesz kogoś ratować. Tak jak
Jechowi nawet jak dzieciak umiera nie oddadzÄ… krwi, bo religia im
zabrania, bo krew to dusza. SÄ… przypadki umierajÄ…cych dzieci bo
Jechowy zabronił podać dziecku krwi. A temu mordercy chodzi o to aby
wogóle nie było transplantacji, nawet jak twój dzieciak umiera i ktoś
chce ratować go nerką, bo z jedną przeżyje.
  Recydywistów stara siÄ™ resocjalizować w wiÄ™zieniu tym, że pokazuje
się filmy o takiej szlachetności.

   Tylko jeÅ›li robi siÄ™ transplantacje nieuchronne bÄ™dÄ… różne nadużycia,
   wiÄ™c może lepiej byÅ‚oby zaniechać tego typu zabiegów ratowania życia
   za wszelkÄ… cenÄ™.

Data: 2012-11-14 15:20:07
Autor: Andromeda
Dwie dusze za jedno cia³o
On 15 Lis, 00:05, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                         ,">
wrote:
> [...]

> chce ratowaæ go nerk±, bo z jedn± prze¿yje.
>   Recydywistów stara siê resocjalizowaæ w wiêzieniu tym, ¿e pokazuje

   Tylko je¶li robi siê transplantacje nieuchronne bêd± ró¿ne nadu¿ycia,
   wiêc mo¿e lepiej by³oby zaniechaæ tego typu zabiegów ratowania ¿ycia
   za wszelk± cenê.

To wtenczas zabijesz tysi±ce kobiet dzieci i mê¿czyzm. Mo¿na te¿
zabroniæ sklepów bo czasem na nie kto¶ napada, albo zabroniæ
wychodzenia z domu, bo na ulicy mo¿e kto¶ napa¶æ, wogóle to zabroniæ
wszystkiego bo zawsze co¶ mo¿e zaszkodziæ jak jedzenie.

Data: 2012-11-15 00:46:24
Autor: AnDaL
Dwie dusze za jedno cia³o
On Wed, 14 Nov 2012 15:20:07 -0800, Andromeda wrote:

   Tylko jeśli robi się transplantacje nieuchronne będą różne
   nadużycia,
   więc może lepiej byłoby zaniechać tego typu zabiegów ratowania
   życia za wszelką cenę.

To wtenczas zabijesz tysiące kobiet dzieci i mężczyzm. Można też
zabronić sklepów bo czasem na nie ktoś napada, albo zabronić wychodzenia
z domu, bo na ulicy może ktoś napaść, wogóle to zabronić wszystkiego bo
zawsze coś może zaszkodzić jak jedzenie.

to co ci wreszccie zaszkodzilo ?

Data: 2012-11-15 10:05:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Dwie dusze za jedno ciało

wrote:
[...]

Smoleńska mgła absuru.
Nie leczyć raka, bo koncerny farmaceutyczne dużo zarabiają na lekach przeciwrakowych?
Zamknąć szpitale, bo lekarze biorą łapówki?

ubawiony

Data: 2012-11-15 10:47:53
Autor: Klin
Dwie dusze za jedno ciało

wrote:
[...]

    Baw siÄ™ dobrze...
    http://wiadomosci.monasterujkowice.pl/?p=8591
    http://iskry.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=1422&Itemid=99

Data: 2012-11-15 11:10:52
Autor: Bogdan Idzikowski
Dwie dusze za jedno ciało

wrote:
[...]

A ja czytałem gdzieś, czy gdzieś słyszałem, ze żydzi mordują katolickie niemowlęta, które stanowią składnik macy (to jakaś potrawa?). To trzeba żydom zabronić spożywania tej potrawy?

ubawiony

Data: 2012-11-15 11:23:17
Autor: ** ISKA **
Dwie dusze za jedno ciało

wrote:
[...]

czemu nie dociera do was
grzeczna prośba, zebyście tego
nie crosspostowali na pl.sci. psychologia
jak ktos bedzie zainteresowany temetem
"paranoje globa"
znajdzie was bez takich myków...
boicie sie, ze ikselka was nie znajdzie
czy jak?(retorycznie)

--
Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

Data: 2012-11-15 04:19:18
Autor: Andromeda
Dwie dusze za jedno cia³o
On 15 Lis, 11:23, ** ISKA ** <r...@for.fajf> wrote:

> U¿ytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisa³ w wiadomo¶ci

>>> ubawiony

> A ja czyta³em gdzie¶, czy gdzie¶ s³ysza³em, ze ¿ydzi morduj± katolickie
> niemowlêta, które stanowi± sk³adnik macy (to jaka¶ potrawa?). To trzeba
> ¿ydom zabroniæ spo¿ywania tej potrawy?

> ubawiony

czemu nie dociera do was
grzeczna pro¶ba, zeby¶cie tego
[...]

Jestê Anio³ê...ale twarda zemiê sztuka!

To po co siê wpierdalasz w moje w±tki, nie pasuje to spierdalaj gdzie
indziej.

Data: 2012-11-15 11:57:39
Autor: Trybun
Dwie dusze za jedno ciało
W dniu 2012-11-15 11:23, ** ISKA ** pisze:

[...]

Wy, "psychiczni" swoje brudy wolicie prać we własnym gronie?

Data: 2012-11-15 12:00:58
Autor: ** ISKA **
Dwie dusze za jedno ciało
W dniu 2012-11-15 11:57, Trybun pisze:
[...]

tak. czy to jasne, czy
trzeba jeszcze wiekszymi literami
byście wy zrozumieli prośbę?

--
Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

Data: 2012-11-15 04:24:10
Autor: Andromeda
Dwie dusze za jedno cia³o
On 15 Lis, 12:01, ** ISKA ** <r...@for.fajf> wrote:

> Wy, "psychiczni" swoje brudy wolicie praæ we w³asnym gronie?

tak. czy to jasne, czy
trzeba jeszcze wiekszymi literami
by¶cie wy zrozumieli pro¶bê?

--
Jestê Anio³ê...ale twarda zemiê sztuka!

To wyno¶ siê gdzie indziej, wo³ami trzeba ciebie z w±tka ¶ci±gaæ?

Data: 2012-11-15 12:07:00
Autor: Trybun
Dwie dusze za jedno ciało
W dniu 2012-11-15 12:00, ** ISKA ** pisze:
[...]

Nie do mnie ten apel, to nie ja zakładałem cross.

Data: 2012-11-15 00:19:11
Autor: Ikselka
Dwie dusze za jedno cia³o
Dnia Wed, 14 Nov 2012 14:50:47 -0800 (PST), Andromeda napisa³(a):

Jemu nie chodzi o Chiny, które zaniecha³y obecnie procederu

Zaniecha³y? Tak ci powiedzia³y? Dooooobre CHiny, grzeeeeeeczne Chiny!
3333-]
--
XL  Warto¶ci± jest autentyczno¶æ wnêtrza - warto byæ nawet chamem, ale
takim, ¿eby ka¿dy szuka³ twego towarzystwa.

Data: 2012-11-14 15:23:02
Autor: Andromeda
Dwie dusze za jedno cia³o
On 15 Lis, 00:19, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

XL  Warto¶ci± jest autentyczno¶æ wnêtrza - warto byæ nawet chamem, ale
takim, ¿eby ka¿dy szuka³ twego towarzystwa.

Tysi±ce ludzi chora suko ¿yje dziêki transplantacji, to jest
Morderstwo zabraniaæ ratowaæ potrzebuj±cych z w³asnej woli, bo
przecie¿ bandytyzmu nikt nie popiera w normalnych krajach.

Data: 2012-11-15 00:24:33
Autor: Ikselka
Dwie dusze za jedno cia³o
Dnia Wed, 14 Nov 2012 15:23:02 -0800 (PST), Andromeda napisa³(a):

[...]

Pieseczku, zostaw w spokoju transplantacje - bo na wystawê "Cia³o"
pobiegniesz merdaj±c parówk± w bule.

Data: 2012-11-14 15:31:57
Autor: Andromeda
Dwie dusze za jedno cia³o
On 15 Lis, 00:25, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

XL  Warto¶ci± jest autentyczno¶æ wnêtrza - warto byæ nawet chamem, ale
takim, ¿eby ka¿dy szuka³ twego towarzystwa.

No tych wystawach s± wystawiani ci którzy tego chceli, podpisali przed
¶mierci± dokumenty. To ich wola chora suko, ty nie musisz ogl±daæ. A
w±tek jest o transplantacji, ratuj±cej mnóstwo ludzi, jak np
przeszczep szpiku kostnego choremu na raka dziecku.

Data: 2012-11-15 00:44:26
Autor: Ikselka
Dwie dusze za jedno cia³o
Dnia Wed, 14 Nov 2012 15:31:57 -0800 (PST), Andromeda napisa³(a):

No tych wystawach s± wystawiani ci którzy tego chceli, podpisali przed
¶mierci± dokumenty.

Tia, tacy dziwnym zbiegiem okoliczno¶ci sko¶noocy sami.
To ich wola chora suko, ty nie musisz ogl±daæ.

Sam jeste¶ chory - na naiwniactwo i/lub zaklamanie.

Data: 2012-11-14 15:53:43
Autor: Nemezis
Dwie dusze za jedno cia³o
On 15 Lis, 00:45, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

XL  Warto¶ci± jest autentyczno¶æ wnêtrza - warto byæ nawet chamem, ale
takim, ¿eby ka¿dy szuka³ twego towarzystwa.

Nie mo¿na wystawiaæ nielegalnych zw³ok, zgodnie z prawem musi osoba
zmar³a tego chcieæ, jest sporo osób zapisuj±cych swoje zw³oki na
akademie medyczn±, dla dobra nauki i ludzko¶ci, bo to przy¶piesza
rozwój nauki. Ty oczywi¶cie bêdziesz gni³a egocentrycznie z
nienawi¶ci± katolick± na martwym ryju w grobie, który po 50 latach
zrówna jaka¶ koparka.

Data: 2012-11-15 08:39:29
Autor: Ikselka
Dwie dusze za jedno cia³o
Dnia Wed, 14 Nov 2012 15:53:43 -0800 (PST), Nemezis napisa³(a):

Nie mo¿na wystawiaæ nielegalnych zw³ok, zgodnie z prawem musi osoba
zmar³a tego chcieæ

£oj, globek, globek, twoja nie¶wiadomo¶æ ne wynika z naiwno¶ci, tylko z
katastrofalnej niewiedzy o ¶wiecie - gdzie ty masz prawo w Chinach. Albo w
innej Korei Pó³nocnej...

Data: 2012-11-15 04:09:56
Autor: Andromeda
Dwie dusze za jedno cia³o
On 15 Lis, 08:40, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Wed, 14 Nov 2012 15:53:43 -0800 (PST), Nemezis napisa (a):

> Nie mo na wystawia nielegalnych zw ok, zgodnie z prawem musi osoba
> zmar a tego chcie

oj, globek, globek, twoja nie wiadomo ne wynika z naiwno ci, tylko z
katastrofalnej niewiedzy o wiecie - gdzie ty masz prawo w Chinach. Albo w
innej Korei P nocnej...
--
XL  Warto ci jest autentyczno wn trza - warto by nawet chamem, ale
takim, eby ka dy szuka twego towarzystwa.

Nie ma w europie nielegalnych zw³ok, na tych wystawach nie ma
chinczyków z krajów totalitarych . Zwykli ludzie którzy tak organizuj±
sobie ¶mieræ. A Chiny maj± zakaz oraganów z wiêzniów i takie prawo
kilka miesiêcy temu wprowadzili.

Data: 2012-11-15 13:45:36
Autor: Ikselka
Dwie dusze za jedno cia³o
Dnia Thu, 15 Nov 2012 04:09:56 -0800 (PST), Andromeda napisa³(a):

Nie ma w europie nielegalnych zw³ok, na tych wystawach nie ma
chinczyków z krajów totalitarych . Zwykli ludzie którzy tak organizuj±
sobie ¶mieræ.

Bzdura.

Data: 2012-11-15 04:52:12
Autor: Andromeda
Dwie dusze za jedno cia³o
On 15 Lis, 13:46, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> Nie ma w europie nielegalnych zw³ok, na tych wystawach nie ma
> chinczyków z krajów totalitarych . Zwykli ludzie którzy tak organizuj±

Bzdura.
--
XL  Warto¶ci± jest autentyczno¶æ wnêtrza - warto byæ nawet chamem, ale
takim, ¿eby ka¿dy szuka³ twego towarzystwa.
 (by XL)

na dodatek wyzsiewasz z brudnego ob³udnego palucha.

Data: 2012-11-15 15:56:27
Autor: Ikselka
Dwie dusze za jedno cia³o
Dnia Thu, 15 Nov 2012 04:52:12 -0800 (PST), Andromeda napisa³(a):

Ju¿ ofiarowa³e¶ swoje cia³o?

Data: 2012-11-15 08:59:35
Autor: glob
Dwie dusze za jedno cia³o
On 15 Lis, 15:57, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

XL  Warto¶ci± jest autentyczno¶æ wnêtrza - warto byæ nawet chamem, ale
takim, ¿eby ka¿dy szuka³ twego towarzystwa.

Oczywi¶cie, ale s± tacy co nawet po ¶mierci trzês± siê z nienawi¶ci do
ludzi, maj±c jedynie na wzglêdzie swoje rozk³adaj±ce siê zw³oki..

Data: 2012-11-15 18:42:18
Autor: Ikselka
Dwie dusze za jedno cia³o
Dnia Thu, 15 Nov 2012 08:59:35 -0800 (PST), glob napisa³(a):

Komu ofiarowa³e¶ i na jaki cel?

Data: 2012-11-15 10:33:20
Autor: Nemezis
Dwie dusze za jedno cia³o
Dnia Thu, 15 Nov 2012 08:59:35 -0800 (PST), glob napisa (a):

Komu ofiarowa e i na jaki cel?
--
XL  Warto ci jest autentyczno wn trza - warto by nawet chamem, ale
takim, eby ka dy szuka twego towarzystwa.
 (by XL)

Jakby co¶ siê sta³o , wypadek czy co¶ to mo¿na wykorzystaæ moje
wszelkie organy. Wtenczas zapukuj± mnie do Ikselci, której serce
stane³o bo Kaczka rozbi³ samolot i glob nagle siê obudzi, popatrzy - o
Ikselcia i skoñczymy to pisowanie.;D

Data: 2012-11-15 20:00:14
Autor: Ikselka
Dwie dusze za jedno cia³o
Dnia Thu, 15 Nov 2012 10:33:20 -0800 (PST), Nemezis napisa³(a):

[...]

Na przyk³ad kiedy ocucony po chwilowym zas³abniêciu jedziesz w karetce,
której "za³oga" otrzymuje telefon "Dajcie mu w ¿y³ê i wie¼cie natychmiast
na transplantologiê, jego czip przekaza³, ze jego nerki s± idealne dla
bardzo wa¿nego XY"?
:-]

to mo¿na wykorzystaæ moje
wszelkie organy. Wtenczas zapukuj± mnie do Ikselci, której serce
stane³o bo Kaczka rozbi³ samolot

A wiesz, stanê³o.

i glob nagle siê obudzi, popatrzy - o
Ikselcia i skoñczymy to pisowanie.;D

A jak to tobie stanie [serce, serce], a Kaczka Two da ci swoje?
Obudzisz siê i powiesz: O jasna Kaczka! jestem PiSowcem!
:->

Data: 2012-11-15 12:50:54
Autor: glob
Dwie dusze za jedno cia³o
On 15 Lis, 20:01, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

XL  Warto¶ci± jest autentyczno¶æ wnêtrza - warto byæ nawet chamem, ale
takim, ¿eby ka¿dy szuka³ twego towarzystwa.

Nie ma tak ¿e kto¶ zas³ab i go kroj±, to musi byæ przypadek który i
tak umrze co by siê nie robi³o.

Data: 2012-11-15 23:12:38
Autor: Ikselka
Dwie dusze za jedno cia³o
Dnia Thu, 15 Nov 2012 12:50:54 -0800 (PST), glob napisa³(a):

[...]

Bo o tym, ¿e "i tak umrze", zadecyduje Najwy¿sza Niezale¿na Nieprzekupna
Instancja - no i zadzwoni "Nie robiæ, daæ w ¿y³ê!"
No przecie¿ mówiê :->

Data: 2012-11-15 16:07:30
Autor: Andromeda
Dwie dusze za jedno cia³o
On 15 Lis, 23:13, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

XL  Warto¶ci± jest autentyczno¶æ wnêtrza - warto byæ nawet chamem, ale
takim, ¿eby ka¿dy szuka³ twego towarzystwa.

To po cholery ³azisz do lekarzy, przecie¿ jeszcze ciebie zabij±.

Data: 2012-11-17 18:25:07
Autor: Ikselka
Dwie dusze za jedno cia³o
Dnia Thu, 15 Nov 2012 16:07:30 -0800 (PST), Andromeda napisa³(a):

To po cholery ³azisz do lekarzy, przecie¿ jeszcze ciebie zabij±.

Jak dot±d chodzê do tych, którym zale¿y, ¿ebym bardzo d³ugo ¿y³a... --

Data: 2012-11-15 17:13:13
Autor: Klin
Dwie dusze za jedno ciało
W dniu 2012-11-15 13:09, Andromeda pisze:

Nie ma w europie nielegalnych zwłok, na tych wystawach nie ma
chinczyków z krajów totalitarych . Zwykli ludzie którzy tak organizują
sobie śmierć. A Chiny mają zakaz oraganów z więzniów i takie prawo
kilka miesięcy temu wprowadzili.

   I jesteÅ› pewien, że zakazu bÄ™dÄ… przestrzegać.

Data: 2012-11-15 08:57:38
Autor: glob
Dwie dusze za jedno cia³o
On 15 Lis, 17:13, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                         ,">
wrote:
> [...]

> chinczyków z krajów totalitarych . Zwykli ludzie którzy tak organizuj±
> sobie ¶mieræ. A Chiny maj± zakaz oraganów z wiêzniów i takie prawo

   I jeste¶ pewien, ¿e zakazu bêd± przestrzegaæ.

Kwitnie czarny rynek od momentu tego zakazu, ale to tak jak z bankiem,
wiêkszo¶æ czasu funkcjonuje, czasem s± napady, ale to nie zamyka
banku, tylko ulepsza metody ¶cigania i alarmów.

Data: 2012-11-15 08:45:12
Autor: Ikselka
Dwie dusze za jedno cia³o
Dnia Thu, 15 Nov 2012 08:39:29 +0100, Ikselka napisa³(a):

[...]

....zw³aszcza dla skazañców tak zwanych :->

Data: 2012-11-15 00:50:14
Autor: AnDaL
Dwie dusze za jedno cia³o
On Thu, 15 Nov 2012 00:44:26 +0100, Ikselka wrote:

No tych wystawach są wystawiani ci którzy tego chceli, podpisali przed
śmiercią dokumenty.

Tia, tacy dziwnym zbiegiem okoliczności skośnoocy sami.

To ich wola chora suko, ty nie musisz oglądać.

Sam jesteÅ› chory - na naiwniactwo i/lub zaklamanie.

raczej na niedorozwoj umyslowy,
transplant od szympansa moglby mu pomoc

Data: 2012-11-14 16:58:40
Autor: Nemezis
Dwie dusze za jedno cia³o
On 15 Lis, 01:50, AnDaL <f...@fake.org> wrote:

> Tia, tacy dziwnym zbiegiem okoliczno¶ci sko¶noocy sami.

> Sam jeste¶ chory - na naiwniactwo i/lub zaklamanie.

raczej na niedorozwoj umyslowy,
transplant od szympansa moglby mu pomoc

Czy Pasikowski robi±cy film o wynaturzonym buractwie nie mia³ racji?.
 Wreszcie inteligencji spadaj± z oczu komunistyczne wypaczenia jakby
prostak by³ normalny.

Data: 2012-11-15 01:37:22
Autor: AnDaL
Dwie dusze za jedno cia³o
On Wed, 14 Nov 2012 16:58:40 -0800, Nemezis wrote:

> Tia, tacy dziwnym zbiegiem okoliczności skośnoocy sami.

> Sam jesteÅ› chory - na naiwniactwo i/lub zaklamanie.

raczej na niedorozwoj umyslowy,
transplant od szympansa moglby mu pomoc

Czy Pasikowski robiący film o wynaturzonym buractwie nie miał racji?.
 Wreszcie inteligencji spadajÄ… z oczu komunistyczne wypaczenia jakby
prostak był normalny.

zapomniales dodac ze te komunistyczne wypaczenia moski ze wschodu przyniesli

wczesniej czy pozniej doczekaja sie zaplaty

Data: 2012-11-14 18:03:29
Autor: glob
Dwie dusze za jedno cia³o
On 15 Lis, 02:37, AnDaL <f...@fake.org> wrote:

> [...]

zapomniales dodac ze te komunistyczne wypaczenia moski ze wschodu
przyniesli

wczesniej czy pozniej doczekaja sie zaplaty

Przed wojn± takich jak ty po mordzie siê la³o, to siê nazywa³o - braæ
w pyska- doskona³a metoda do wynaturzonych, trzês±cych siê z
nienawi¶ci prostaków.
  Nastêpnie przyszli komuni¶ci i zaczeli g³upokowat± propagand±
wmawiaæ, ¿e prostak jest szlachetny, ale ludziom powoli ten styl
wpajany przez dziesiêciolecia komunizmu spada z oczu i to mnie cieszy,
bo ju¿ ludzie widz± jak± ki³± weneryczn± jeste¶cie.

Data: 2012-11-15 04:34:44
Autor: AnDaL
Dwie dusze za jedno cia³o
On Wed, 14 Nov 2012 18:03:29 -0800, glob wrote:

> [...]

zapomniales dodac ze te komunistyczne wypaczenia moski ze wschodu
przyniesli

wczesniej czy pozniej doczekaja sie zaplaty

Przed wojną takich jak ty po mordzie się lało, to się nazywało - brać w
pyska- doskonała metoda do wynaturzonych, trzęsących się z nienawiści
prostaków.
  NastÄ™pnie przyszli komuniÅ›ci i zaczeli gÅ‚upokowatÄ… propagandÄ…
wmawiać, że prostak jest szlachetny, ale ludziom powoli ten styl wpajany
przez dziesięciolecia komunizmu spada z oczu i to mnie cieszy,
bo już ludzie widzą jaką kiłą weneryczną jesteście.

skad tak dobrze znasz komunistow?

nasluchales sie jak cie w koszyku do Polski wiezli ?

Data: 2012-11-15 04:05:31
Autor: Andromeda
Dwie dusze za jedno cia³o
On 15 Lis, 05:34, AnDaL <f...@fake.org> wrote:

> [...]
> bo ju¿ ludzie widz± jak± ki³± weneryczn± jeste¶cie.

skad tak dobrze znasz komunistow?

nasluchales sie jak cie w koszyku do Polski wiezli ?

Przecie¿ to historia polski faszysto.

Data: 2012-11-15 11:58:21
Autor: Trybun
Dwie dusze za jedno cia³o
W dniu 2012-11-15 03:03, glob pisze:
[...]

Niestety nie zrozumia³e¶  przes³ania, glob. Nikt nigdy nikomu nie wmawia³ ¿e prostak to kto¶ szlachetny. Oni wyja¶niali ¿e prostactwo nie jest równoznaczne z niskim  stanem posiadania.

Data: 2012-11-15 04:23:02
Autor: Andromeda
Dwie dusze za jedno cia³o
On 15 Lis, 11:58, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:
> [...]

wmawia³ ¿e prostak to kto¶ szlachetny. Oni wyja¶niali ¿e prostactwo nie
jest równoznaczne z niskim  stanem posiadania.

No nie bardzo, bo strasznie zafa³szowano prostaka, gdy¿ doszukiwano
siê naturalno¶ci od której kultura odesz³a i w³a¶nie, dzikie i
podkulturowe sta³o siê melancholinie wspania³e.

Data: 2012-11-15 19:43:46
Autor: Trybun
Dwie dusze za jedno cia³o
W dniu 2012-11-15 13:23, Andromeda pisze:

[...]

Prostaka nie idzie zafa³szowaæ przyklejaj±c anielskie skrzyd³a. Prostak by³, jest i zawsze pozostanie prostakiem, i nie wa¿ne czy jest niepi¶miennym pastuchem  mieszkaj±cym w sza³asie, czy absolwentem Oxfordu mieszkaj±cym w pa³acu.

Data: 2012-11-15 12:48:56
Autor: glob
Dwie dusze za jedno cia³o
On 15 Lis, 19:43, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

> No nie bardzo, bo strasznie zafa szowano prostaka, gdy doszukiwano
> si naturalno ci od kt rej kultura odesz a i w a nie, dzikie i
> podkulturowe sta o si melancholinie wspania e.

Prostaka nie idzie zafa szowa przyklejaj c anielskie skrzyd a. Prostak
by , jest i zawsze pozostanie prostakiem, i nie wa ne czy jest
niepi miennym pastuchem  mieszkaj cym w sza asie, czy absolwentem
Oxfordu mieszkaj cym w pa acu.

Nawet kulture prze¶ladowali bo je¶li prostak nie rozumie to jest to
z³a kultura, bo abstrakcyjna. Tak wiêc kultura mia³a s³u¿yæ prostakom
i dlatego mizerne p³ody powstawa³y, a malarstwo abstrakcyjne
zabronione, bo antykomunistyczne bo prostak nie rozumia³.

Data: 2012-11-16 09:02:57
Autor: Trybun
Dwie dusze za jedno cia³o
W dniu 2012-11-15 21:48, glob pisze:

[...]

Piszesz o pseudokomunie PRLowskiej? Tak, to prawda - pseudokomuchy prze¶ladowali kulturê i obyczaje w których to wmawiano cz³owiekowi ¿e czyszczenie butów swojemu ja¶niepanu jest oczywisto¶ci±, ¿e cz³owiek nic nie znaczy, ¿e ¿yje tylko z tego powodu ¿e ja¶nie pan "daje" mu pracê i utrzymanie.

Data: 2012-11-15 11:58:00
Autor: Trybun
Dwie dusze za jedno cia³o
W dniu 2012-11-15 00:19, Ikselka pisze:
[...]

Pewnie nie, bo by³by to b³±d. A Chinole nie raczej nie pope³niaj± b³êdów tego typu ¿e zakopuj± do ziemi towar który mo¿e byæ u¿yteczny dla innych.

Data: 2012-11-15 12:13:14
Autor: Ikselka
Dwie dusze za jedno cia³o
Dnia Thu, 15 Nov 2012 11:58:00 +0100, Trybun napisa³(a):

[...]

Ba, bo to tylko towar - praw nie musi mieæ :-]

Data: 2012-11-15 12:26:05
Autor: Trybun
Dwie dusze za jedno cia³o
W dniu 2012-11-15 12:13, Ikselka pisze:

Pewnie nie, bo by³by to b³±d. A Chinole nie raczej nie pope³niaj± b³êdów
tego typu ¿e zakopuj± do ziemi towar który mo¿e byæ u¿yteczny dla innych.
Ba, bo to tylko towar - praw nie musi mieæ :-]

Gdy w grê wchodz± naprawdê ciê¿kie przestêpstwa, to skazaniec poza pozbawieniem ¿ycia pozbawiany jest równie¿ innych praw. ;-)

Data: 2012-11-15 13:44:49
Autor: Ikselka
Dwie dusze za jedno cia³o
Dnia Thu, 15 Nov 2012 12:26:05 +0100, Trybun napisa³(a):

[...]

Obywatelskich tak, to u nas. A w Chinach wszystkich - czyli do godnej
¶mierci nawet.

Data: 2012-11-15 19:44:16
Autor: Trybun
Dwie dusze za jedno cia³o
W dniu 2012-11-15 13:44, Ikselka pisze:

[...]

"Godna ¶mieræ"... Co to znaczy? Amerykañski "humanitaryzm" ka¿e torturowaæ psychiczne skazanego nawet latami. W Chinach skazaniec po wyroku nawet nie wie kiedy umar³.

Data: 2012-11-15 20:01:06
Autor: Ikselka
Dwie dusze za jedno cia³o
Dnia Thu, 15 Nov 2012 19:44:16 +0100, Trybun napisa³(a):

Powiedzia³ Ci?
:-]

Data: 2012-11-15 20:15:56
Autor: Trybun
Dwie dusze za jedno cia³o
W dniu 2012-11-15 20:01, Ikselka pisze:

[...]

Nie. Niespodziewany strza³ w g³owê zaraz po wyj¶ciu z sali s±dowej nie mo¿e byæ odczuwany przez skazanego inaczej.

Data: 2012-11-15 20:23:11
Autor: Ikselka
Dwie dusze za jedno cia³o
Dnia Thu, 15 Nov 2012 20:15:56 +0100, Trybun napisa³(a):

[...]

A to owszem. zamiast odwo³ania od wyroku :-]

Data: 2012-11-15 20:36:20
Autor: Trybun
Dwie dusze za jedno cia³o
W dniu 2012-11-15 20:23, Ikselka pisze:

Nie. Niespodziewany strza³ w g³owê zaraz po wyj¶ciu z sali s±dowej nie
mo¿e byæ odczuwany przez skazanego inaczej.
A to owszem. zamiast odwo³ania od wyroku :-]

Wyrok wykonuje siê po wyczerpaniu wszystkich dostêpnych procedur, nawet w Chinach nie wykonuje siê wyroków po werdykcie s±dy pierwszej instancji.;-)

Data: 2012-11-15 23:08:53
Autor: Ikselka
Dwie dusze za jedno cia³o
Dnia Thu, 15 Nov 2012 20:36:20 +0100, Trybun napisa³(a):

[...]

Oczywi¶cie o ile jaka¶ rozprawa siê odby³a... No przewa¿nie siê odbywaj±
:-]

Data: 2012-11-16 09:03:30
Autor: Trybun
Dwie dusze za jedno cia³o
W dniu 2012-11-15 23:08, Ikselka pisze:
[...]

Piszesz o jakich¶ marginalnych praktykach, ale przecie¿ nie to jest przedmiotem naszej wymiany zdañ. Pewnie ¿e zdarzaj± siê przypadki nawet morderstw, i wcale nie na skazañcach dla pozyskania organów, i dzieje siê to w ka¿dym kraju na ¶wiecie. Nie tylko Chinach. Stosunkowo niedawno w BBC szeroko komentowany by³ proceder mordowania Serbów w wiêzieniach i szpitalach Kosova -  dla pozyskania organów.

Data: 2012-11-15 22:12:16
Autor: Chiron
Dwie dusze za jedno cia³o
U¿ytkownik "Trybun" <rg@yahuoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:k83f1h$ipa$5node2.news.atman.pl...
[...]

Czasem tak siê robi- oczywi¶cie, jak skazany jest chory- ma steran± w±trobê i inne organy. Jak jest  zdrowy- nierzadko podaje mu siê ¶rodek, po którym staje siê na wpó³ przytomny- i pobiera siê od niego organy. Chiñczycy to zmy¶lny naród.

demokracja to rz±dy os³ów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-11-15 22:17:04
Autor: Bogdan Idzikowski
Dwie dusze za jedno cia³o

U¿ytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:k83lri$pp5$1node2.news.atman.pl...
[...]

Do¶wiadczy³e¶ tego na w³asnej skórze? A mo¿e w kinie ogl±da³e¶ jaki¶ film sensacyjny o kradzie¿y i pozyskiwaniu organów do przeszczepów? Jest tak¿e do¶æ obszerna sensacyjna literatura na ten temat.

rozbawiony

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-11-15 23:15:26
Autor: Ikselka
Dwie dusze za jedno cia³o
Dnia Thu, 15 Nov 2012 22:17:04 +0100, Bogdan Idzikowski napisa³(a):

[...]

Masz ten luksus. Ciesz siê.

Data: 2012-11-15 23:14:37
Autor: Ikselka
Dwie dusze za jedno cia³o
Dnia Thu, 15 Nov 2012 22:12:16 +0100, Chiron napisa³(a):

[...]

Albo siê ze skazanym ustala datê i godzinê samobójczej próby zakoñczonej
sukcesem (oczywi¶cie w towarzystwie ekipy transplantacyjnej) - inaczej
rodzina wyjedzie na wakacje....

Data: 2012-11-16 09:03:49
Autor: Trybun
Dwie dusze za jedno cia³o
W dniu 2012-11-15 22:12, Chiron pisze:
[...]

Opieram siê ca³kowicie na wiadomo¶ciach z kana³u Planette. W nim widzia³em udokumentowan± procedurê wykonywania wyroków na skazañcach w Chinach. O tym co Ty piszesz, to tylko spekulowanie. Oczywi¶cie ¿eby nie by³o - spekulacje maj±ce du¿e prawdopodobieñstwo pokrycia w faktach. Bo faktem jest równie¿ to ¿e organy od skazañców s± jednak pobierane.

Data: 2012-11-15 00:18:23
Autor: Ikselka
Dwie dusze za jedno ciało
Dnia Wed, 14 Nov 2012 23:36:33 +0100, in napisa³(a):

   S³ysza³e¶ G³±bie o mordowanych na zamówienie
   skazañcach w celu pobrania organów. O ludziach
   bez organów porzuconych, gdzie¶ na odludziu.

    http://tiny.pl/hk14r

A potem przyje¿d¿a "znamienita" wystawa - "Cia³o". I wal± ludziska jak w
dym, z hot dogiem w gar¶ci czy inn± parów±...
:-(((

Data: 2012-11-15 11:57:15
Autor: Trybun
Dwie dusze za jedno ciało
W dniu 2012-11-14 23:36, Klin > pisze:
  SÅ‚yszaÅ‚eÅ› GÅ‚Ä…bie o mordowanych na zamówienie
  skazaÅ„cach w celu pobrania organów. O ludziach
  bez organów porzuconych, gdzieÅ› na odludziu.

   http://tiny.pl/hk14r

A powiedz dlaczego pobranie organów do przeszczepów od skazanych na Å›mierć tak Ciebie bulwersuje? Lepszym wyjÅ›ciem jest kula w Å‚eb i do piachu?  OczywiÅ›cie mowa o wyrokach na zlecenie w celu przeznaczenia do transplantacji organów  to niczym nie poparty mit.

Data: 2012-11-15 12:08:51
Autor: Klin
Dwie dusze za jedno ciało
[...]

śmierć tak Ciebie bulwersuje? Lepszym wyjściem jest kula w łeb i do
piachu?  OczywiÅ›cie mowa o wyrokach na zlecenie w celu przeznaczenia do
transplantacji organów  to niczym nie poparty mit.

   takÄ… karÄ™ za przejÅ›cie ulicy przy czerwonym  w razie kiedy
   bÄ™dzie duże zapotrzebowanie na organy i wykonywać wyroki.
   PomysÅ‚owość ludzka nie ma granic.

Data: 2012-11-15 12:21:15
Autor: Trybun
Dwie dusze za jedno ciało
W dniu 2012-11-15 12:08, Klin > pisze:
[...]

I jestem nadal przeciwny jej dawaniu komuś innemu niż wielokrotnym recydywistom , nie rokującym żadnej nadziei na poprawę.

Taki jest żywot ludzki i nic na to nie idzie poradzić, zwłaszcza w kapitalizmie uwidacznia się to z całą mocą - jeden odbierze babci życie okradając ją w banku i inny ukradnie komuś nerkę żeby na tym zarobić. Tak więc nie oczekuj po człowieku ludzkiego zachowania w systemie gdzie rządzi pieniądz.

Data: 2012-11-14 20:52:44
Autor: Marek Czaplicki
Dwie dusze za jedno cia³o
abc pisze na pl.soc.polityka  w dniu ¶roda 14 listopad 2012 20:37:

[...]

Ka¿dy kto wyra¿a zgodê czyni to w wiêkszo¶ci kieruj±c siê wskazaniami sumienia. Czy cz³owiek, który zdobywa siê na czyny bohaterskie aby ratowaæ inne ¿ycie, nara¿aj±c ¿ycie niekiedy, a nawet je trac±c, te¿ gubi sw± duszê?

Data: 2012-11-15 09:10:30
Autor: Adramelech
Dwie dusze za jedno cia³o
"abc" <abc@wp.pl> Odpowiedz na news:50a3f36d$0$1315$65785112news.neostrada.pl:

W ten sposób, dla uratowania jednego cia³a nara¿a siê na prawie pewn±
wieczn± zgubê dwie dusze.

Zanim zaczniesz wypisywaæ takie g³upoty udowodnij ¿e istnieje takie co¶ jak dusza i ¿e mo¿na j± zgubiæ.
Argumenty z jaki¶ pasterskich bajek trzymaj we w³a¶ciwym dla bajek miejscu. Prosze o empiryczne dowody na twór który nazywasz "dusz±".

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Dwie dusze za jedno cia³o