Dwie fajne nowe reklamy iPhone

Data: 2014-08-02 22:48:10
Autor: Pszemol
Dwie fajne nowe reklamy iPhone
Puszczają nam w TV w USA dwie nowe reklamy iPhone
od jakiegoś czasu... Znalazłem je w sieci bo chciałem
odszukać ten miernik pH jaki widziałem w jednej z nich.
Przy okazji postanowiłem że podzielę się linkami do
youtube z grupowiczami i być może zaiskrzy tu fajną
rozmową na temat wyższości iPhone nad innymi telefonami ;-)

Pierwsza jest tematycznie silnie sportowo/zdrowotna:
https://www.youtube.com/watch?v=xTjejvnBJfU
Ktoś się orientuje co to za aplikacje były pokazane?
- jakiś gadżet dla sportowców, czy to monitor tętna?
- integracja z wagą łazienkową, kontrola postępów
dla odchudzających się? :-)
- appek do kręcenia video na zwolnionych obrotach
- inny gadżet dla doskonalących ruchy w grze w golfa
- potem nie wiem, coś do liczenia pompek??? :-)))
- inny appek do śledzenia ćwiczeń na siłowni?
- appek stopera z obsługą kamery do wyznaczania?
- inny apek mierzący szybkość kopnięcia piłki?
- jeszcze inny apek w roli komputera rowerowego...

W sumie używam już Endomondo do kontroli jazdy
na rowerku czy biegania więc reszta małointeresująca
ale może te apki do mierzenia szybkości piłki ktoś zna?
Można by się pobawić tym jakoś z siostrzeńcami...

A tu nawet ciekawsza reklama objawiająca możliwości
rozbudowy telefonu o różnorakie przystawki:
https://www.youtube.com/watch?v=PQBTd4xF6tU
mamy:
- wiatromierz/stacja meteo,
- przystawka/lupka do makro-foto zegarmistrza
- tłumacz języków obcych rozpoznający mowę
- nawigacja
- coś dla strażaków (nie wiem o co chodzi)
- potem mamy appka do EKG dla weterynarza
- appek do rzutnika na ścianę
- przystawka do pomiaru jakości/chemii wody
To ostatnie sam znalazłem:
http://www.sensorex.com/docs/BrochureSAM-1.pdf
http://www.sensorex.com/products/more/ph1_iphone_pH_meter

Co Wy na to?
Czy Apple prawidłowo reklamuje ten produkt?
Czy te reklamy dobrze oddają co to jest iPhone i do czego?

Tak czy inaczej są też reklamy w których totalnie nie
wiadomo o co właściwie chodzi, jak w tej pełnej kolorów
co wyszła jak Apple wypuścił ten tańszy kolorowy iPhone 5C:
https://www.youtube.com/watch?v=ejaDY8tXCts
Rozumiem, że chodzi o akcentowanie międzynarodowości
i kolorystyki (różnorodności) użytkowników - ale... ???
Cóż, japońskie "kociaki" na końcu całkiem fajne są :-)))))

Data: 2014-08-03 08:46:50
Autor: J.F.
Dnia Sat, 2 Aug 2014 22:48:10 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

Wiesz, iphone to pewien standard, i popularny, wiec nie dziwne ze powstaje do niego troche gadzetow.
Do konkurencji powstaje mniej, bo standardu nie ma.

No i producenci Apple lubia, bo od czasu do czasu zmienia zlacze i
napedza i sprzedaz nowych gadzetow :-)

Ale konkurencja nie zasypia gruszek, i sama podobne gadzety tworzy. Jest tez np ANT+, i czemu ajfon go nie ma ?
Mozna z BT skorzystac, z NFC
- appek do kręcenia video na zwolnionych obrotach

krecenia, czy pokazywania ?

Bo kamere to ma wiele telefonow i ludzie od dawna ich uzywaja :-)

W sumie używam już Endomondo do kontroli jazdy
na rowerku czy biegania więc reszta małointeresująca
ale może te apki do mierzenia szybkości piłki ktoś zna?
Można by się pobawić tym jakoś z siostrzeńcami...

Masz, mozesz zmierzyc jak szybko biegna/jada
https://play.google.com/store/apps/details?id=kr.sira.speed

ale musisz miec Androida :-)

- tłumacz języków obcych rozpoznający mowę
No, ciekawe.
Google dobrze rozpoznaje polska mowe i dosc dobrze tlumaczy,
ale zeby tak naraz, to jeszcze nie spotkalem.

A jak ajfonowi idzie z polskim ? :-P

No i roaming drogi :-)

- przystawka do pomiaru jakości/chemii wody

Ciekawe ... lepsza przystawka czy samodzielny miernik ? :-)

Czy Apple prawidłowo reklamuje ten produkt?
Czy te reklamy dobrze oddają co to jest iPhone i do czego?

A czy odniosles wrazenie ze iPhone5 to wszystko umozliwia ?

To zle reklamuje, bo potem klient w EU moze sie wszystkich
reklamowanych funkcji domagac :-)

J.

Data: 2014-08-03 10:42:55
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1s5xx9ffujs8f$.25waw94cou5c$.dlg40tude.net...
[...]

I to jest ważny element cząstkowy przy zakupie telefonu.

No i producenci Apple lubia, bo od czasu do czasu zmienia
zlacze i napedza i sprzedaz nowych gadzetow :-)

Jasne... Ale wielu przestawiło się na integracje z telefonami
teraz przez 3mm jack słuchawkowy, wyglądał na bezpieczną
alternatywę aż do czasu gdy Apple zakupił firmę Beats
i pojawiły się pogłoski że w nowych telefonach zniknie
standardowa dziurka na słuchawki 3mm i pojawi się coś
applowskiego. Byłby to dosyć kontrowersyjny ruch...

Ale konkurencja nie zasypia gruszek, i sama podobne gadzety tworzy.
Jest tez np ANT+, i czemu ajfon go nie ma ?
Mozna z BT skorzystac, z NFC

ANT+ jest bardzo podobny w funkcjonalności do Bluetooth LE.
Wiele czujników na rynku robi się w dwu wersjach... Albo
w wersjach obsługujących oba standardy na raz...
iPhone postawił na bluetooth i właściwie od wersji iPhone 4S
obsługuje czujniki rowerowe obsługujące oba standardy.

- appek do kręcenia video na zwolnionych obrotach

krecenia, czy pokazywania ?

Bo kamere to ma wiele telefonow i ludzie od dawna ich uzywaja :-)

Nie analizowałem tej reklamy aż tak bardzo - chodziło mi
o fragment gdzie instruktorka baletnicy puszcza jej na
zwolnionym tempie nagranie "fikołka" jej uczennicy...

[...]

I musisz wpisać dystans do mierzonego obiektu aby się
w appku trygonometria zgadzała... Trochę duży błąd przewiduję.
Natomiast ten appek do iOS opisują że sam mierzy również
dystans do obiektu oprócz prędkości poruszania się go:
http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=14342

Feature Highlights:
* Accurately measure speed, distance, or lap times
* Calculate and display distances in meters or feet
* Video motion-sensing automatically measures speed
* Sensitivity controls for optimal measurement in difficult conditions
* Carry a miniature radar gun, lap timer, and range finder in your pocket

Muszę to sobie kiedyś zainstalować i tym się pobawić...

[...]

Mam google translator zainstalowany na iPhone4.
Działa dobrze. Mówisz polecenie, naciskasz guzik translate,
i program przez głośnik iPhone4 gada to samo w wybranym
języku... Skoro to robi Google to Ty też takie masz...

Tego konkretnego appka z reklamy TV nie znam - musiałbym poszperać.

No i roaming drogi :-)

Czasem tańszy niż koszt alternatywny jak się zgubisz
w obcym państwie...

- przystawka do pomiaru jakości/chemii wody

Ciekawe ... lepsza przystawka czy samodzielny miernik ? :-)

Zdefiniuj co znaczy "lepsza"?

[...]

W USA pokazują w TV produkt full wypas, np tanie auto z alu
felgami za które trzeba dopłacić ekstra - na ekranie TV
w czasie reklamy piszą zwykle dwie rzeczy: pierwsza to
"professional driver on a closed course" - aby nie wpadło
Ci do głowy że zachęcają Cię do kręcenia ósemek autem
na ulicy Krakowskiej a drugie "shown with optional features"
aby było można odeprzeć atak typu "a na reklamie to auto
miało lampki migaczy w lusterkach, a to nie ma". No sorry,
za te migacze $1000 więcej trzeba zabulić :-))))

Data: 2014-08-03 11:44:16
Autor: Pszemol
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:lrll8t$kcu$1dont-email.me...
[...]

https://itunes.apple.com/us/app/speedclock-video-radar/id400876654?mt=8

Do kupienia za zaledwie $2.

Data: 2014-08-03 16:58:59
Autor: masti
Dwie fajne nowe reklamy iPhone
Dnia pięknego Sun, 03 Aug 2014 11:44:16 -0500 osobnik zwany Pszemol
napisał:

https://itunes.apple.com/us/app/speedclock-video-radar/id400876654?mt=8

pomiar szybkości innych obiektów z kamery? na takich malutkich odległościach? a rentgen jest? :)
https://play.google.com/store/apps/details?id=atticlab.xray&hl=pl

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-08-03 12:06:18
Autor: Pszemol
napisał:

https://itunes.apple.com/us/app/speedclock-video-radar/id400876654?mt=8

pomiar szybkości innych obiektów z kamery? na takich malutkich
odległościach?

Każdy pomiar będzie obarczony jakimś błędem...
Nie wiem jakim błędem będzie obarczony ten ze SpeedClocka.

a rentgen jest? :)
https://play.google.com/store/apps/details?id=atticlab.xray&hl=pl

Poszukaj sobie...

Data: 2014-08-03 23:53:17
Autor: AL
On 2014-08-03 17:42, Pszemol wrote:
[...]

i to bedzie koniec firmy Beats (albo jego poczatki).
Syn uzywam MonsterBeatsowPro i sluchawki graja naprawde zacnie - ale na rynku jest np. Senseisser, ktory jest rowniez ceniona marka i gdybym mial osobiscie wybierac to nie umialbym sie zdecydowac, ktore z tych firm wybrac.
Jesli Beats zwiaze sie tylko z Apple (poprzez zmiane standardu wejscia) - to zrobi na rynku miejsce dla konkurencji, wiec niesadze, ze na taki ruch ktokolwiek by sie odwazyl.

[...]

nie mow - Apple umie do czegos wykorzystac BT?
To kiedy w koncu wprowadzi pelny standard BT zamiast kastrata.
Zobacz rowniez moj poprzedni post o NFC.

[...]

aparaty androida maja juz mozliwosc spowolnienia odtwarzania filmow - i co w tym dziwnego - kwestia aplikacji w jakie sa wyposazone standardowo lub poprzez doinstalowania aplikacji.
Rowniez edycja filmow i przygotowanie  calych kopozycji na komorce ze zbioru filmow i zdjec (movie maker) nie jest chyba niczym dziwnym.

[...]

uuu narzekasz na androida, a uzywacie mam googla, translatora googla, ....   Cos Apple poddalo sie z dalszym rozwojem swoich map?
Nadal myli panstwa i kontynenty?  O 3D nie bede nawet wspominal - bo to co zrobil Apple ucieszyloby wylacznie Picassa ;)

Data: 2014-08-03 18:08:50
Autor: rs
On 8/3/2014 5:53 PM, AL wrote:
On 2014-08-03 17:42, Pszemol wrote:
[...]

no bo innych dobrych słuchawek na rynku nie ma, prawda? jest kilkadziesiąt firm, które produkują przynajmniej kilka bardzo dobrych modeli, lepszych od przereklamowanych, przebasowanych beatsów. a potem marudzisz, ze nie ma rzeczy które cie interesują. bo nie potrafisz szukać. tyle. <rs>

Data: 2014-08-03 19:08:53
Autor: rs
On 2014-08-04 00:08, rs wrote:
On 8/3/2014 5:53 PM, AL wrote:
On 2014-08-03 17:42, Pszemol wrote:
[...]

gdybys chociaz raz napisal cos w temacie.

widzisz. jaki jest temat tutaj? sluchawki. napisalem: ze beatsy sa przebasowane i przereklamowane. bo sa. napisalem, ze sa inne firmy produkujace lepsze produkty. ogolnikowo, bo ogolnikowo, ale to wg ciebie nie jest na temat? jak najbardziej jest jest na temat. i ty pisesz, ze ja pierdole? AL zrob cos bo w pietke gonisz.

Jak na razie to prawie rzadna z Twoich wypowiedzi nie wnosi nic wiecej.
Ja podalem w sumie dwie firmy: jedna ktora uzywam i droga z ktora mam
stycznosc.
Ty podajesz 'istnieje wiele firm' - podaj przyklad - chetnie sprawdze w
jakims salonie i powiem, czy to hala czy do czegos sie nadaje.

twoja opinia na temat jakości słuchawek mnie nie interesuje. generalnie ludzie starsi maja np. przytępiony odbiór wysokich tonów, wiec ich opinia nie jest w żaden sposób miarodajna  w tym temacie.
w tej rozmowie pokazuje ci tutaj tylko, ze narzekasz na coś, czego albo nie potrafisz obsłużyć, albo na brak czegoś czego nie potrafisz znaleźć, co ewidentnie do ciebie nie dociera, ale juz przyzwyczaiłeś mnie do tego.
info na temat dobrych firm produkujących słuchawki i konkretnych produktow, możesz sobie znaleźć w googlu w 3sek. yakich rankingow sa setki. co roku co najmniej kilkanascie wartosciowych.
ale żeby nie kontynuować rozmowy jak to robi Pszemol, to prosze bardzo, choc to i tak bez sensu bo nie wiadomo, jakie sluchawki cie interesuja. studyjne, nauszne, douszne, dokanalowe, z wyciszaniem dzwiekow z zewnatrz, z tlumieniem itp? generalnie moge powiedziec tak, ze firmy z ktorymi produktami mialem/mam doczynienia przez lata i sobie chwale to np (z wyjatkiem shura to sluchawki studyjne i nauszne):
akg, koss, grado lab, shure, bayerdynamic, audio-technica, marshal, b&w, klipsch, denon, sennheiser, tascam, ultrasone.

Kazda Twoja odpowiedz to okolnik wymijajacy szczegoly - czyli jest
bezwartosciowym pierdoleniem (za przeproszeniem).

popatrz. kiedys mimo, ze odporny, to jednak byles kulturalny, teraz widze, ze coraz czesciej przyswajasz sobie język polskiego rynsztoka. nie wstyd ci?
wracajac do tematu. nie. nie jest. swiadczy to wylacznie o tym, ze nie potrafisz czytac ze zrozumieniem, albo jak ci to juz pare razy pokazalem, nie czytasz wcale, tego na co odpowiadasz.

Jak chcesz cos dodac w temacie, to dodaj.

jak wyżej.

A jak nie masz nic do powiedzenie - to siedz cicho.

i pewnie laseczka, wymachiwałeś jak to pisałeś. uważaj, żeby ci pikawa nie wybuchła. <rs>

Data: 2014-08-04 09:06:10
Autor: AL
On 2014-08-04 01:08, rs wrote:
[...]

no i widzisz - wystarczyło postawić Cie do pionu i od razu gadasz z
sensem.
;)

[...]

nie, ja odpowiadam na co to czytam - dlatego po przeczytaniu ktoregos z kolei Twojego posta, ktorego jedynym zadaniem - odnosze wrazenie - jest pokazanie swojej aktywnosci w statystykach grupy - nie moglem sie powstrzymac od powyzszego stwierdzenia.

[...]

dwiema a nawet trzema podpierając się balkonikiem - przy okazji posiwiałem i wyłysiałem ;)

Data: 2014-08-04 11:34:52
Autor: rs
On 8/4/2014 3:06 AM, AL wrote:

[...]

no sam widzisz. znowu bujdy wypisujesz, dokładnie tak jakbyś to właśnie ty miał parcie, co zresztą wyżej, sam przyznajesz. a potem się dziwisz. zobacz swój post. zero treści w temacie wątku, a tylko bajanie na mój temat, czym zmuszasz mnie do weryfikacji i straty czasu. taka praktyką zbliżasz się szybko do zdobycia tytułu grupowego trolla.
jak dla mnie EOD, bo nic merytorycznego się od ciebie nie spodziewam, w temacie słuchawek, który sam podjąłeś. <rs>

Data: 2014-08-04 21:33:31
Autor: AL
On 2014-08-04 17:34, rs wrote:
On 8/4/2014 3:06 AM, AL wrote:

[...]

ja sie odnioslem do Twoich pustych, monotonnych i monotematycznych odpowiedzi i niespodziewalem sie niczego konkretnego po kolejnej odpowiedzi z Twojej strony (i sie nie przeliczylem ;)

Twoj sposob weryfikacji troli grupowychj mi dynda i powiewa, wiec sobie prowadz swoje statystyki bez wynurzania sie swoimi przemysleniami, bo to kolejne bajdurzenia o niczym.

I mysle, ze w tym temacie wyczerpalismy ta galaz niniejszego watku.

Data: 2014-08-04 00:32:03
Autor: AL
On 2014-08-04 00:08, rs wrote:
On 8/3/2014 5:53 PM, AL wrote:
On 2014-08-03 17:42, Pszemol wrote:
[...]

Jak na razie to prawie zadna z Twoich wypowiedzi nie wnosi nic wiecej.

W sumie dwie firmy: jedna ktora uzywam i kolejna z ktora mam stycznosc.
Ty podajesz 'istnieje wiele firm' - to podaj do cholery przyklad, skoro nawet nie potrafisz juz czytac z sensem.
Intencją mojej wypowiedzi było, że w miejsce Beatsow wskocza inne firmy (nie twierdzilem, ze tylko Sensesser).

Kazda Twoja tu odpowiedz (w roznych watkach) to okolnik wymijajacy szczegoly - czyli jest bezwartosciowym pierdoleniem (za przeproszeniem).

Data: 2014-08-03 21:55:19
Autor: masti
Dnia pięknego Sun, 03 Aug 2014 23:53:17 +0200 osobnik zwany AL napisał:

On 2014-08-03 17:42, Pszemol wrote:
[...]

ona się już kończy. Bose zaskarżył Beatsa o kradzież patenów :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-08-03 19:12:59
Autor: rs

On 2014-08-03 17:42, Pszemol wrote:
[...]

specjalista od rynku patentowego. Beats jako niezalezny producent sluchawek się skonczyl kiedy zostal kupiony przez apple. teraz jest jego własnością i nie zdziwiłbym sie, gdyby już poza sluchawkami przeznaczonymi wylacznie dla produktow apple bo podlaczanych przez lightning port, nie bylo na rysnku. Beats jednak pozostanie jedynie jako prezny service muzyczny, dostepny poprzez appy na kazda platforme. Bose natomiast skarzy chyba kazda duza firme, ktora produkuje sluchawki z noise canceling, bo tych patentow dotyczy zaskarzenie Beatsa. <rs>

Data: 2014-08-04 11:28:58
Autor: masti

On 2014-08-03 17:42, Pszemol wrote:
[...]

zatrudnij się w dziale prawnym Apple'a. na pewno im takich specjalistów ja ty brakuje

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-08-04 10:58:38
Autor: rs
On 8/4/2014 7:28 AM, masti wrote:

zatrudnij się w dziale prawnym Apple'a. na pewno im takich specjalistów
ja ty brakuje

widzisz trollu. tylko odpowiedzi w tym stylu jesteś tylko w stanie generować. CBDU. <rs>

Data: 2014-08-03 09:13:26
Autor: ToMasz
Dwie fajne nowe reklamy iPhone

- przystawka do pomiaru jakości/chemii wody
(...)
Co Wy na to?
Czy Apple prawidłowo reklamuje ten produkt?
Czy te reklamy dobrze oddają co to jest iPhone i do czego?

_IDEALNIE_

rozmowa inżyniera i handlowca:
Zbudowaliśmy wkońcu ten PH meter i wyszło że powinien kosztować 20 dolców, czyli razem z narzutem i podatkami będzie 40 w detalu
Czy możemy jakoś obniżyć cene produkcji?
Nie bardzo, jeśli braknie jakiegokolwiek podzespołu to nie będzie działał, jak pan sobie wyobraża ph meter np bez wyświetlacza?
A moze wykorzystamy wyświetlacz z innego urządzenia, np z telefonu a wynik poślemy przez BT?
Tak to się moze udać. wtedy urządzenei będzie tańsze. z jakimi telefonami ma działać? Androidami? Nie.. mimo popularności androidów, pamiętać należy że prawie każdy właściciel zastanowi się czy niedałoby się taniej, sprytniej, czy wogóle warto. Ale wielu sbnobów i leniów wybiera iPhona może do niego da sie to przystosować?
JAsne że się da. To jaka będzie cena? 35 usd.
Nie. wycenimy go na 175, oni tyle spokojnie zapłacą

posłuchaj: Ludzie którzy kupują royce rolls nie pytają się jakie ma spalanie, tak samo ludzie którzy kupują iPhona nie pytają sie co ma w środku i do czego służy. iPHon działa jak go Jobs stworzył, a jak coś nie działa, to znaczy że Jobs nie chciał. Tylko o tym możemy dyskutować.
Ktoś kto chce iPhona nie przyjdzie na grupę dyskusyjną i nie zapyta co i jak, bo ma techniczne opinie w dupie, tak jak właściciel RR ma w dupie dresów w BMW
Krótko mówiąc Twoje ostatnie posty o iPhonie, tym bardziej że to polska grupa  to NTG

ToMasz

Data: 2014-08-03 10:27:24
Autor: Pszemol
"ToMasz" <tomasz@poczta.fm.com.pl> wrote in message news:lrknem$28r$1dont-email.me...
[...]

Widzę że nie pracowałeś nigdy w żadnej firmie produkującej
specjalistyczny sprzęt :-))) Gdyby faktycznie to kosztowało
$20 to typowy narzut byłby rzędu $200 bo firma chce mieć
właśnie 80-90% "margin". Tak to się w USA planuje w mojej firmie.
Jeśli ktoś po czasie postanawia obniżyć koszty produkcji z $20
to robi to z zachłanności aby ten "margin" podnieść z 90 na 95% :-)

Dlatego śmieszą mnie czasem tutaj rozmowy o cenach detalicznych
baterii do Nokia i stwierdzenia że "u... ta kosztuje 18zł to nie może
być oryginalna, bo oryginalna w sklepach Nokii jest po 55zł" - śmiech!
Ta bateria kosztuje Nokię jakieś 2zł i mimo to sprzedawać ją będą
w detalu, jako część zamienna za te 55zł bez żadnych wyrzutów sumienia.

[...]

No fajnie... tylko akurat w kwestii pH metra to rozpiętość cen jest dosyć
duża i sprzęt labolatoryjny czasem kosztuje horendalne ceny...
Ten ajfonowy pH-metr to jest coś pomiędzy tym:
http://www.hannainst.com/edge/index.html
bo ma touchscreen, logowanie danych (z GPS?) a tym tanim:
http://www.hannainst.com/usa/prods2.cfm?id=040003&ProdCode=HI 98128
który ma tylko pomiar i nic więcej, notujesz wyniki w swoim notatniku :-)
Tylko ten jeden producent amerykański produkuje setkę różnych
pH-metrów w różnych wersjach, zakresach, dokładnościach:
http://www.hannainst.com/usa/prods2.cfm?id=040001
To lista tych "przenośnych". Po jasną cholerę tyle różnych, nie?

Jak widać chemicy i klienci amatorzy są wybredni i mają różne wymagania :-)
Jeśli znajdzie się grupa klientów na taki pH-metr w wersji przystawki
do iPhone to nie widzę problemu aby coś takiego produkować
i sprzedawać. A Ty widzisz? Ten ich miernik SAM-1 to nowa wersja,
wcześniej był PH-1 z gniazdkiem 30-pinowym do iPhone 4 i iPada.
Najwyraźniej produkt był udany bo gdyby nie był to nie kontynuowaliby
z nową wersją.

[...]

ToMaszu - wydaje mi się, że Twoje mniemanie o użytkownikach iPhonów
jest nieco zwichrowane... Raz - bardzo dużo tych telefonów sprzedaje się
jednak w Polsce i w ogóle Wschodniej Europie - dlaczego uważasz że
temat nie jest na polską grupę? Dwa - porównanie iPhone z Rollsem
jest bardzo miłe i nie wiem czy świadomie użyłeś takiego pochlebstwa
dla tej słuchawki, ale ja - jako wieloletni użytkownik iPhone4 - uważam
że nie jest to wcale żaden Rolls. Przynajmniej cenowo nie wyróżnia się
od takiego Samsunga Galaxy S3 ani HTC One - jest w podobnych cenach :-)

A wracając do klientów kupujących iPhone: oczywiście tak jak w innych
grupach klientów będzie jakaś część co nie zwraca uwagi na parametry,
nie kierują się tym co telefon może i do czego służy i kupują na wygląd.
Myślisz że takich ludzi nie ma wśród klientów Samsunga czy HTC?
To się mylisz... Ale są też klienci tacy jak ja czy Ty, którzy wiemy jak
telefon działa, wiemy jakie może mieć funkcje a jakich nie ma i co do
czego służy i dla takich świadomych klientów adresowałem swój wątek.

Data: 2014-08-03 10:39:00
Autor: atm
Dwie fajne nowe reklamy iPhone

Przy okazji postanowiłem że podzielę się linkami do
youtube z grupowiczami i być może zaiskrzy tu fajną
rozmową na temat wyższości iPhone nad innymi telefonami ;-)

Hehe, Pszemol myslisz ze to bezpieczne na tej grupie?
Nie wiem czy trampki z Ciebie zostana ;]

Data: 2014-08-03 10:09:32
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:53ddf525$0$2147$65785112news.neostrada.pl...
[...]

:-))) podoba mi się Twoje poczucie humoru...

Data: 2014-08-03 20:50:46
Autor: AL
On 2014-08-03 05:48, Pszemol wrote:

> Co Wy na to?
> Czy Apple prawidłowo reklamuje ten produkt?
> Czy te reklamy dobrze oddają co to jest iPhone i do czego?

a co maja oddawac - pokazuja co moze i tyle.
Jak JF zauwazyl przewaga iPhona to standard jedego producenta - czyli w sumie jest to nielal zawsze ta sama sluchawka z nowym systemem, dluzszym ekranem no i - ku rozpaczy wielu uzytkownikow - nowym zlaczem ;) wymuszajacym odnowienie listy gadzetow.

Ale zgodze sie, ze reklamy fajne - przyjemnie sie oglada.

Co do wiekszosci funkcji pokazanych w reklamach - to jest rowniez dla innych systemow (a przynajmniej dla androida).
Nie spotkalem sie jedynie z wiatromierzem i czytnikiem pH - no ale jak napisalem wczesniej tu producenci trzeci mieliby problem z mnogoscia roznych modeli androidowych....

Natomiast dodam teraz cos, czego iPhone nie ma :-D
Nie mam mozliwosci iobslugi urzadzen zblizeniowo - wtym rowniez klonowania kart platniczych, identyfikacyjnych, odnajdywania wszystkiego w sieci - co wiaze sie za modulem NFC
http://www.rp.pl/artykul/936196.html

I takiego gadzetu nie podlaczysz - jedynie po wifi, co jest znacznie dluzsze w synchronozacji i zre wiecej pradu) - a kazdy telefon androida z NFC to obsluguje natychmiast (i tu jest kolejna przyszlosc dla gadzetow)
http://www.sony.pl/electronics/cyber-shot-aparaty-kompaktowe/dsc-qx100
https://www.youtube.com/watch?v=2t6xMgqkWbQ
https://www.youtube.com/watch?v=hcWLiR9qNqw (dla iPhona - oczywiscie nie mowi wszystkiego)

Data: 2014-08-03 14:33:09
Autor: Pszemol
"AL" <adam@skads.tam.pl> wrote in message news:lrm0a6$7es$1dont-email.me...
On 2014-08-03 05:48, Pszemol wrote:

> [...]
Jak JF zauwazyl przewaga iPhona to standard jedego producenta - czyli w sumie jest to nielal zawsze ta sama sluchawka z nowym systemem, dluzszym ekranem no i - ku rozpaczy wielu uzytkownikow - nowym zlaczem ;) wymuszajacym odnowienie listy gadzetow.

Nie wymuszającym, bo są przejściówki...

Ale zgodze sie, ze reklamy fajne - przyjemnie sie oglada.

Nie to co ostatnio wyłącznie negatywne reklamy Samsunga, nie?

[...]

Nie bardzo - z tego co widzę wiatromierz wtyka się w gniazdo słuchawek.
Nowy pH-metr też. Stary wymagał gniazdka 30-pinowego.

[...]

Ciekawa próba przetrwania ery post-kompaktowej... :-)
Właśnie się zastanawiałem niedawno jak planują się uratować przed
bankructwem producenci aparatów kompaktowych w erze focenia
codziennych fotek wakacyjnych opanowanej przez smartfony od paru lat.

https://www.youtube.com/watch?v=hcWLiR9qNqw
(dla iPhona - oczywiscie nie mowi wszystkiego)

No to nie rozumiem - na wideo wyraźnie paruje urządzenie z iPhone.
W każdym razie niezły przykład na brak obsługi iPhone, AL - gratulacje :-))))

Data: 2014-08-03 23:39:47
Autor: AL
On 2014-08-03 21:33, Pszemol wrote:

Nie to co ostatnio wyłącznie negatywne reklamy Samsunga, nie?

Jestes przewrazliwiony - gdzie sa niby te negatywne emocje?
http://www.youtube.com/watch?v=jC6LTomFKF4
http://www.youtube.com/watch?v=QVqL1-0-WEo
http://www.youtube.com/watch?v=c6T-OHZmYUg
http://www.youtube.com/watch?v=QzcHzTcfY7U
http://www.youtube.com/watch?v=JqouS5SeLLI

[...]

ja zawsze nosze lustrzanke ze soba (a przynajmniej sie staram - zwłaszcza na wakacjach)
i mimo, ze mam 20MPx matryce w telefoniku o wielkosci 1/2.3
to optyki nie oszukasz i malutki obiektywik nie moze sie rownac (na chwile obecna) z normalnym obiektywem aparatu (nawet kompaktowego) - czego przykladem byl podany przyklad dod. przystawki.

[...]

:-))))

Nie zrozumiales - albo nie obejrzales do konca poprzedniego testu.
No to wytlumacze, bo uzywalem i mam porownanie - sprobuj za kazdym razem jak chcesz uzyc tego aparaciku parowac urzadzenia po WiFi (normalnie wylaczasz obiektyw, czesto telefon masz ustawiony na inna siec wifi). W reklamie dla amerykanow - oczywiscie nie ma o tym nawet slowa - by uzytkownicy iPhonow nie wpadli w kompleksy?

Z NFC przykladasz i dziala - z dowolnym telefonem z ta technologia, bez parowania.  Zreszta poszukaj przykladow.
Z iPhonem musisz przejsc przez cala procedure (parowanie haslem tylko raz) - co powoduje, ze dla jednego zdjecia nie chce Ci sie tego robic (jest to uciazliwe).

Celowo watek o samej funkcjonalnosci NFC w iPhonach pominales?
Tylko nie mow, ze to jest nieprzydatne :) .
Przydaje sie rowniez (procz np. platnosci bezdotykowych) do wymiany czegokolwiek pomiedzy dwoma telefonami z NFC - bez ich parowania (czyli taki BT dla leniwych).
:-P

"Phil Schiller, szef marketingu Apple, w rozmowie z serwisem AllThingsD stwierdził, że  przyszłość technologii NFC na świecie jest niepewna, bo jej rozwój wymaga dużych inwestycji w infrastrukturę. Co więcej, rozwiązanie to jest w nowym iPhone'ie zbędne, ponieważ potrzeby użytkowników jest w stanie zaspokoić funkcja Passbook, czyli wirtualny portfel, w którym można przechowywać karty lojalnościowe, bilety, karty pokładowe itp."
http://www.rp.pl/artykul/936196.html

A teraz Phil Schiller z Appla powinien odrobic lekcje i zobaczyc do czego mozna wykorzystywac technologie NFC oraz jak dlugo ta technologia jest juz na rynku (=jest rozwijana).
To jest wlasnie to co wielokrotnie tu ktos podkreslal: "jak nie ma w iPhonie to nie jest amajzing" ;)

Data: 2014-08-03 23:55:55
Autor: atm
[...]

Przyznaje, ze nie czytalem wszystkich odpowiedzi, moze tez ktos o tym pomyslal:
Pszemol, jak ma sie to zestawienie roznych funkcji i zastosowan do tego co pisales nieco wczesniej odnosnie braku potrzeby posiadania "tysiaca" funkcji w telefonie przy okazji telefonu jako pendrive?
Spora czesc dodatkowych zastosowan swietnie realizuja dedykowane urzadzenia a za sytuacje gdy dzwoni "lupa jubilerska" czy "wiatromierz"
i rozmawia sie z wiatrakiem przy uchu to chyba nie da sie nawet zaplacic karta Master Card ;]

Dwie fajne nowe reklamy iPhone