Dwie fajne nowe reklamy iPhone

Data: 2014-08-03 10:39:00
Autor: atm
Dwie fajne nowe reklamy iPhone

Przy okazji postanowiłem że podzielę się linkami do
youtube z grupowiczami i być może zaiskrzy tu fajną
rozmową na temat wyższości iPhone nad innymi telefonami ;-)

Hehe, Pszemol myslisz ze to bezpieczne na tej grupie?
Nie wiem czy trampki z Ciebie zostana ;]

Data: 2014-08-03 10:09:32
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:53ddf525$0$2147$65785112news.neostrada.pl...
[...]

:-))) podoba mi się Twoje poczucie humoru...

Dwie fajne nowe reklamy iPhone