Dwie fajne nowe reklamy iPhone

Data: 2014-08-03 20:50:46
Autor: AL
On 2014-08-03 05:48, Pszemol wrote:

> Co Wy na to?
> Czy Apple prawidłowo reklamuje ten produkt?
> Czy te reklamy dobrze oddają co to jest iPhone i do czego?

a co maja oddawac - pokazuja co moze i tyle.
Jak JF zauwazyl przewaga iPhona to standard jedego producenta - czyli w sumie jest to nielal zawsze ta sama sluchawka z nowym systemem, dluzszym ekranem no i - ku rozpaczy wielu uzytkownikow - nowym zlaczem ;) wymuszajacym odnowienie listy gadzetow.

Ale zgodze sie, ze reklamy fajne - przyjemnie sie oglada.

Co do wiekszosci funkcji pokazanych w reklamach - to jest rowniez dla innych systemow (a przynajmniej dla androida).
Nie spotkalem sie jedynie z wiatromierzem i czytnikiem pH - no ale jak napisalem wczesniej tu producenci trzeci mieliby problem z mnogoscia roznych modeli androidowych....

Natomiast dodam teraz cos, czego iPhone nie ma :-D
Nie mam mozliwosci iobslugi urzadzen zblizeniowo - wtym rowniez klonowania kart platniczych, identyfikacyjnych, odnajdywania wszystkiego w sieci - co wiaze sie za modulem NFC
http://www.rp.pl/artykul/936196.html

I takiego gadzetu nie podlaczysz - jedynie po wifi, co jest znacznie dluzsze w synchronozacji i zre wiecej pradu) - a kazdy telefon androida z NFC to obsluguje natychmiast (i tu jest kolejna przyszlosc dla gadzetow)
http://www.sony.pl/electronics/cyber-shot-aparaty-kompaktowe/dsc-qx100
https://www.youtube.com/watch?v=2t6xMgqkWbQ
https://www.youtube.com/watch?v=hcWLiR9qNqw (dla iPhona - oczywiscie nie mowi wszystkiego)

Data: 2014-08-03 14:33:09
Autor: Pszemol
"AL" <adam@skads.tam.pl> wrote in message news:lrm0a6$7es$1dont-email.me...
On 2014-08-03 05:48, Pszemol wrote:

> [...]
Jak JF zauwazyl przewaga iPhona to standard jedego producenta - czyli w sumie jest to nielal zawsze ta sama sluchawka z nowym systemem, dluzszym ekranem no i - ku rozpaczy wielu uzytkownikow - nowym zlaczem ;) wymuszajacym odnowienie listy gadzetow.

Nie wymuszającym, bo są przejściówki...

Ale zgodze sie, ze reklamy fajne - przyjemnie sie oglada.

Nie to co ostatnio wyłącznie negatywne reklamy Samsunga, nie?

[...]

Nie bardzo - z tego co widzę wiatromierz wtyka się w gniazdo słuchawek.
Nowy pH-metr też. Stary wymagał gniazdka 30-pinowego.

[...]

Ciekawa próba przetrwania ery post-kompaktowej... :-)
Właśnie się zastanawiałem niedawno jak planują się uratować przed
bankructwem producenci aparatów kompaktowych w erze focenia
codziennych fotek wakacyjnych opanowanej przez smartfony od paru lat.

https://www.youtube.com/watch?v=hcWLiR9qNqw
(dla iPhona - oczywiscie nie mowi wszystkiego)

No to nie rozumiem - na wideo wyraźnie paruje urządzenie z iPhone.
W każdym razie niezły przykład na brak obsługi iPhone, AL - gratulacje :-))))

Data: 2014-08-03 23:39:47
Autor: AL
On 2014-08-03 21:33, Pszemol wrote:

Nie to co ostatnio wyłącznie negatywne reklamy Samsunga, nie?

Jestes przewrazliwiony - gdzie sa niby te negatywne emocje?
http://www.youtube.com/watch?v=jC6LTomFKF4
http://www.youtube.com/watch?v=QVqL1-0-WEo
http://www.youtube.com/watch?v=c6T-OHZmYUg
http://www.youtube.com/watch?v=QzcHzTcfY7U
http://www.youtube.com/watch?v=JqouS5SeLLI

[...]

ja zawsze nosze lustrzanke ze soba (a przynajmniej sie staram - zwłaszcza na wakacjach)
i mimo, ze mam 20MPx matryce w telefoniku o wielkosci 1/2.3
to optyki nie oszukasz i malutki obiektywik nie moze sie rownac (na chwile obecna) z normalnym obiektywem aparatu (nawet kompaktowego) - czego przykladem byl podany przyklad dod. przystawki.

[...]

:-))))

Nie zrozumiales - albo nie obejrzales do konca poprzedniego testu.
No to wytlumacze, bo uzywalem i mam porownanie - sprobuj za kazdym razem jak chcesz uzyc tego aparaciku parowac urzadzenia po WiFi (normalnie wylaczasz obiektyw, czesto telefon masz ustawiony na inna siec wifi). W reklamie dla amerykanow - oczywiscie nie ma o tym nawet slowa - by uzytkownicy iPhonow nie wpadli w kompleksy?

Z NFC przykladasz i dziala - z dowolnym telefonem z ta technologia, bez parowania.  Zreszta poszukaj przykladow.
Z iPhonem musisz przejsc przez cala procedure (parowanie haslem tylko raz) - co powoduje, ze dla jednego zdjecia nie chce Ci sie tego robic (jest to uciazliwe).

Celowo watek o samej funkcjonalnosci NFC w iPhonach pominales?
Tylko nie mow, ze to jest nieprzydatne :) .
Przydaje sie rowniez (procz np. platnosci bezdotykowych) do wymiany czegokolwiek pomiedzy dwoma telefonami z NFC - bez ich parowania (czyli taki BT dla leniwych).
:-P

"Phil Schiller, szef marketingu Apple, w rozmowie z serwisem AllThingsD stwierdził, że  przyszłość technologii NFC na świecie jest niepewna, bo jej rozwój wymaga dużych inwestycji w infrastrukturę. Co więcej, rozwiązanie to jest w nowym iPhone'ie zbędne, ponieważ potrzeby użytkowników jest w stanie zaspokoić funkcja Passbook, czyli wirtualny portfel, w którym można przechowywać karty lojalnościowe, bilety, karty pokładowe itp."
http://www.rp.pl/artykul/936196.html

A teraz Phil Schiller z Appla powinien odrobic lekcje i zobaczyc do czego mozna wykorzystywac technologie NFC oraz jak dlugo ta technologia jest juz na rynku (=jest rozwijana).
To jest wlasnie to co wielokrotnie tu ktos podkreslal: "jak nie ma w iPhonie to nie jest amajzing" ;)

Dwie fajne nowe reklamy iPhone