Dwie karty sim z jednym numerem w nju

Data: 2014-08-16 08:26:16
Autor: KS
Dwie karty sim z jednym numerem w nju
Czy jest taka opcja w nju dwie karty sim i jeden numer.
W konkurencji jest, ale czy w nju jest?
Zadałem im pytanie ale mają miesiąc na odpowiedz.
--
Krzysiek

Data: 2014-08-16 10:59:16
Autor: K
On 16/08/2014 07:26, KS wrote:
Czy jest taka opcja w nju dwie karty sim i jeden numer.
W konkurencji jest, ale czy w nju jest?
Zadałem im pytanie ale mają miesiąc na odpowiedz.

kiedys w conradzie, mozna bylo kupic programator kart, ktorym dalo sie klonowac karty sim i to dzialalo.

Data: 2014-08-16 13:17:21
Autor: J.F.
Dnia Sat, 16 Aug 2014 10:59:16 +0100, K napisał(a):
On 16/08/2014 07:26, KS wrote:
[...]

To chyba od dawna nie dziala. Kiedys byly kiepskie szyfrowania w
karcie i dawalo sie wewnetrzne klucze ustalic, od wielu lat to jest
niemozliwe ... chyba niemozliwe w praktyce.

No i siec moze roznie reagowac na takiego klona.

To chyba tylko t-mobile oferowalo.

J.

Data: 2014-08-16 14:12:09
Autor: Trybun
W dniu 2014-08-16 08:26, KS pisze:
Czy jest taka opcja w nju dwie karty sim i jeden numer.
W konkurencji jest, ale czy w nju jest?
Zadałem im pytanie ale mają miesiąc na odpowiedz.

Jaka konkurencja, w jakiej firmie się to praktykuje?

Data: 2014-08-16 15:54:56
Autor: K
On 16/08/2014 13:12, Trybun wrote:
[...]

ztcp od konca lat 90 w t-mobile/erze. usluga nazywa sie tandem.

Data: 2014-08-16 20:47:32
Autor: Jakub Danecki
K wrote:
> Jaka konkurencja, w jakiej firmie się to praktykuje?
ztcp od konca lat 90 w t-mobile/erze. usluga nazywa sie tandem.

Niestety z niektórymi usługami dodanymi się wyklucza, np. MyWallet.

Jakub

Dwie karty sim z jednym numerem w nju