Dwie kolejne poważne awarie Airbusa

Data: 2009-06-13 19:47:18
Autor: adam
Dwie kolejne poważne awarie Airbusa
Data: 2009-06-13 20:53:12
Autor: szufla
Dwie kolejne poważne awarie Airbusa
Myslisz ze awarii Boeinga jest mniej ?

sz. __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4152 (20090612) __________

Data: 2009-06-13 21:12:34
Autor: pIOTER
Dwie kolejne poważne awarie Airbusa
usterki typowe tyle ze wszystcy sa w chwili obecnej na tym punkcie przewrazliwieni

pIOTER __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4152 (20090612) __________

Data: 2009-06-14 16:02:28
Autor: Gatar
Dwie kolejne poważne awarie Airbusa
Ciekawe co tera?

Adam
Nie lataj Airbusami ...

Data: 2009-06-14 23:10:07
Autor: _Slnt_
Dwie kolejne poważne awarie Airbusa
adam pisze:

Ciekawe co tera?

Spierdalaj, kolina.

Data: 2009-06-18 19:08:55
Autor: Jarek Ossowski
Dwie kolejne poważne awarie Airbusa
Użytkownik "_Slnt_" <po@co.komu.to> napisał w wiadomości
Spierdalaj, kolina.

I vice versa! Cholerne dziecko neostrady...

--
Z poważaniem,
Jarek Ossowski

Na grupach wyrażam ZAWSZE moje prywatne zdanie. Proszę nie łączyć go z moim
dawnym, obecnym i przyszłym pracodawcą.

Data: 2009-06-21 11:13:00
Autor: adam
Dwie kolejne poważne awarie Airbusa
I vice versa! Cholerne dziecko neostrady...

Polecam ignorowanie tego trola. _slnt_  znany jest z wulgarności i żywi się flamem

Adam

Data: 2009-06-23 00:14:07
Autor: _Slnt_
adam pisze:

Polecam ignorowanie tego trola. _slnt_  znany jest z wulgarności i żywi się flamem

:D

kolina, ty wiesz co!

Jeszcze raz polecam wpisanie w przeglądarkę adresu nadawcy: 208-pra-8.acn.waw.pl i wyciągnięcie wniosków...

http://groups.google.pl/group/pl.rec.nurkowanie/browse_frm/thread/72254fae6b23e521/c21bee847de0a6e7?hl=pl&q=208-pra-8.acn.waw.pl#c21bee847de0a6e7

Data: 2009-06-23 07:58:02
Autor: adam
Dwie kolejne poważne awarie Airbusa
Jeszcze raz polecam wpisanie w przeglądarkę adresu nadawcy: i wyciągnięcie wniosków...

Wpisałem i widzę że z tego serwera pisze wiele osób? Poco jątrzysz? Idz trolluj gdzie indziej

Adam

Data: 2009-06-23 23:36:56
Autor: _Slnt_
adam pisze:

Wpisałem i widzę że z tego serwera pisze wiele osób?

Z pl.rec.nurkowanie:

> i płeć....

> po prostu kolina,
> taki wrzód na dupie

kolina, ty wiesz co!

Data: 2009-06-24 09:52:20
Autor: adam
Dwie kolejne poważne awarie Airbusa

> taki wrzód na dupie

Oho a o tobie z  pl.rec.nurkowanie:
"Uważajcie na użytkownika "_Slnt_", troll jakich mało. Wywołuje falmy, zarzuca innym nieuczciwość, nie przedstaewia żadnych argumentów tylko inwektywy"

_Slnt_ spierdalaj

Adam

Dwie kolejne poważne awarie Airbusa