Dwie miary

Data: 2009-03-12 08:52:46
Autor: Roman Rumian
Dwie miary
Szanowni Państwo,

http://blog.rp.pl/semka/2009/03/11/dwie-miary/

"...
Trudno uniknąć wrażenia, że nawet najbardziej kontrowersyjni ludzie lewicy mają na polskich uczelniach status pożądanych gości. A najmniejsze posądzenie o prawicowość zamyka drzwi polskich uniwersytetów.
...."
Uniwersytety, szczególnie wydziały humanistyczne, chore są na czerwonkę.
Podobnie zresztą jak inne uniwerystety w Europie, z Sorboną na czele.
Niezlustrowana V kolumna kapusiów, plus wykształciuchy z pezetperowskim życiorysem robią swoje.
Pomyślmy, jak to zmienić.

Ukłony

Roman Rumian

Data: 2009-03-12 10:07:56
Autor: ColgatesBilly
Dwie miary

"Roman Rumian" <gerumian@cyf-kr.edu.pl> wrote in message news:gpaelo$f5f$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

..."
[...]

Przypadkiem dzis uslyszalem ( wycinek wypowiedzi SLDaczki ) odpowiedz
na takie, i BIGowskie dylematy...
( ktorych jeszcze wczoraj nie rozumialem)

Wyrazila MYSL, ze... w spoleczenstwie nie moze byc....
s c h i z o f r e n i i  !!!!!
( czyli... inaczej mowiac.... demokracji )
Jezeli sa dwie ( lub co gorsza ) wizje rzeczywistosci, rozne spojrzenia
to ...dzieli to spoleczenstwo, rodzi niesnaski i konflikty.
Ja nawet rzeklbym... wyklucza to... JEDNOSC!!!

A przeciez.... gdyby myslec jak BIG, zgrzesio czy edel, na ten przyklad,
bylaby pelna zgodnosc, spokoj i sielanka.

A w  t a k i e j    chwili ( i sytuacji) TYM BARDZIEJ nie mozemy sobie'
na to pozwolic.
Musimy sie tak... wszyscy razem... spionc...zespol w wespol... RAZEM!!!

P-Kol

Data: 2009-03-12 09:24:53
Autor: Piotr
Dwie miary
Dnia Thu, 12 Mar 2009 10:07:56 +0200, ColgatesBilly napisał(a):

Musimy sie tak... wszyscy razem... spionc...zespol w wespol... RAZEM!!!

Ein Führer, ein Folk, ein Reich...  Te tęsknoty u socjalizdów nigdy
nie mijają...
pzdr
Piotr

Data: 2009-03-12 09:43:08
Autor: kefirh
Dwie miary

http://www.youtube.com/watch?v=S4LYzqaoP9Y&feature=related

Data: 2009-03-12 10:59:36
Autor: ColgatesBilly
Dwie miary

http://www.youtube.com/watch?v=Lp7JV3nBz18&feature=related

Data: 2009-03-12 12:15:51
Autor: kefirh
Dwie miary
Data: 2009-03-12 12:59:12
Autor: kefirh
Dwie miary
Użytkownik kefirh napisał:

Szymborska?
http://www.youtube.com/watch?v=adZjGfWddS0&feature=related

Druga miara, mniej wesola.

Kaganowicz -- najbardziej plomienna, pomijajac dziewczynke, apoteoza zbrodniarza wszechczasow. Az ciary przechodza,

Z wiki
"Pochodził z rodziny drobnego żydowskiego handlarza bydła.."
"Jeden z najbliższych współpracowników Stalina i członek najwyższych władz partyjnych w Rosji komunistycznej i ZSRR: od 1924 do 1957 członek Komitetu Centralnego Komunistycznej Partii Rosji, a potem KPZR, w latach 1930-1952 członek jej Biura Politycznego. .."
" Współodpowiedzialny za zbrodnię katyńską, podpisał decyzję o rozstrzelaniu łącznie 25 700 osób spośród grupy polskich wojskowych i cywilów znajdujących się w obiektach NKWD. Decyzję podjęli członkowie Biura: Beria, Stalin, Woroszyłow, Mołotow, Mikojan, Kalinin, Kaganowicz. Zgodnie z nią zamordowano wiosną 1940 r. 21 857 osób."

k.

Data: 2009-03-12 13:20:33
Autor: ColgatesBilly
Dwie miary

"kefirh" <kefirh@doda.pl> wrote in message news:gpaqt1$uuv$1news.onet.pl...
Szymborska?
http://www.youtube.com/watch?v=adZjGfWddS0&feature=related

Swie miary i.... dwie rece !  ;)

Do wszystkiego doszli ( owi "Marsjanie") praca wlasnych ronk ;)

Spojrzmy, na ich spracowane rece...

Kol

Data: 2009-03-12 12:26:27
Autor: kefirh
Dwie miary
[...]

Fajnie, ze nawiazales do tematu headline.
To dzieki Panu Rumianowi jest on niezwykle pojemny.
Niech zyje!!!

h.

Data: 2009-03-12 09:46:15
Autor: Panslavista
Dwie miary

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości

> [...]

na to pozwolic.
Musimy sie tak... wszyscy razem... spionc...zespol w wespol... RAZEM!!!

Czyli zjednoczenie w antyjedność.
Trzeba zacząć od zebrania podpisów o likwidację paragrafów o przewadze
naszości nad Polakami, czyli usunięcie garbatonosego prawa... A to da się
zrobić!!!

Data: 2009-03-12 10:25:52
Autor: ColgatesBilly
Dwie miary

"ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> wrote in message news:zp3ul.2269$9v4.960uutiset.elisa.fi...

[...]

PS no ale co z.... ( on the second thought )...  D I A L E K T Y K O ??

Kol

Data: 2009-03-12 10:46:33
Autor: Jakub A. Krzewicki
Dwie miary
czwartek, 12 marca 2009 08:52. carbon entity 'Roman Rumian'
<gerumian@cyf-kr.edu.pl> contaminated pl.soc.polityka with the following
letter:

[...]

Po np. taki prawicowy literaturoznawca (jeżeli wkroczyć na moje poletko, z
którego broniłem magistra) nie będzie wykładał na teorii literatury
poststrukturalizmu, dekonstrukcjonizmu, feminizmu etc. Będzie pieprzył coś
sprzed stu lat o jakiejśtam służebnej roli literatury, podczas gdy
wszystkim wiadomo, że najważniejszą funkcją literatury jest zgodnie z
cokolwiek wyświechtanym już diagramem komunikacyjnym dobrego rebe Jakobsona
funkcja nr 5 -- - poetycka, autoteliczna, czyli pisanie jako sztuka dla
sztuki dla koneserów dobrych książek, dobrego wina i dobrych kobiet, co w
życiu liczy się najbardziej. Chenquieh!

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-03-12 11:40:38
Autor: Vic
Dwie miary
Jakub A. Krzewicki wrote:
funkcja nr 5 -- - poetycka, autoteliczna, czyli pisanie jako sztuka dla
sztuki dla koneserów dobrych książek, dobrego wina i dobrych kobiet, co w
życiu liczy się najbardziej.

Święte słowa!

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-12 13:25:53
Autor: JC
Dwie miary
[...]

Pierwszy piewca kaczyzmu ujada po odsunięciu od koryta :-))
Nie on jeden zresztą. A tyle się nalizał kaczych tyłków, i nawet posadki zastępcy woźnego w ambasadzie w Mongolii nie dali, ot niewdzięcznicy :-)))
Wracając do kwestii uczelni, to najlepiej zamknąć wszystkie uniwersytety (wykładowców też ?) i otworzyć nowe, "słuszne", kierowane wyłącznie przez obecnych IPN-owców tudzież osoby przez nich zweryfikowane.
JarKaczowi marzyły się już własne uczelnie, obsadzone ma się rozumieć "swoimi" i "odpowiednio" zlustrowanymi. Na szczęście (a właściwie na jego nieszczęście) mamy w Polsce względą demokrację i wyborcy dali mu do zrozumienia, co sądzą o takich praktykach. Ten ustrój już nie wróci z odwróconymi rolami , o czym marzą bezustanie bracia (co za niebywałe chamstwo !) K.
Dziwne tylko, że ani JarKacz, ani inni kaczyści jakoś swojego dyplomu z tej ohydnej pezetpeerowskiej uczelni nie spalił i nie ukrywa wykształcenia zdobytego na niesłusznej uczelni od niesłusznych profesorów :-)))

JC

Data: 2009-03-12 21:05:31
Autor: jozek
Dwie miary
Użytkownik "Roman Rumian" napisał w wiadomości
..."
[...]

Zacznij Pan od siebie. Spal wszelkie swiadectwa, laurki,
dyplomy z nieslusznych lewackich szkol
i uczelni, do jakich uczeszczales.
Swiadectwa z katechizacji i od proboszczow mozesz Pan zostawic.
Przydadza sie, gdy rodzina bedzie sie starala
o wlasciwy pochowek.

  Józek

Data: 2009-03-12 22:12:20
Autor: ColgatesBilly

[...]