Dwie myszki równocześnie

Data: 2014-09-19 18:13:11
Autor: Andrzej Lawa
Dwie myszki równocześnie
W dniu 18.09.2014 15:37, Marcin N pisze:
Czy da się używać dwóch myszek równocześnie?
W skomplikowanych programach np. graficznych - mogłoby to być całkiem
przydatne. Jedna tylko do przesuwania widoku, a druga do całej reszty.

Dałoby się tak zrobić?

Spytaj się swojego systemu operacyjnego.

Bo z punktu widzenia samego sprzętu (o czym traktuje niniejsza grupa) nie ma przeciwwskazań.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2014-09-19 18:54:38
Autor: Piotr Rezmer
[OT] Re: Dwie myszki równocześnie
W dniu 2014-09-19 18:13, Andrzej Lawa pisze:

Widzę w stopce zmianę nastawienia do życia. Brawo!

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-09-19 18:13:12
Autor: 2late
On 19/09/2014 17:54, Piotr Rezmer wrote:
W dniu 2014-09-19 18:13, Andrzej Lawa pisze:

Widzę w stopce zmianę nastawienia do życia. Brawo!

Co prawda, Bog podobno lubi ateistow, jako konstruktywna opozycje (wg. Woody Allena) ale tylko tych ktorzy nie sa zgorzkniali. ;)

Data: 2014-09-19 19:15:36
Autor: platformowe głupki
[OT] Re: Dwie myszki równocześnie
bóg to lubi platformę obywatelską...

Data: 2014-09-19 22:47:28
Autor: Olaf Frikiov Skiorvensen
[OT] Re: Dwie myszki równocześnie
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 19 Sep 2014 19:15:36 +0200  doszła do mnie wiadomość  <lvhobp$p24$2@node1.news.atman.pl>  od platformowe głupki <NOSPAM_testowanije@go2.pl>  :
bóg to lubi platformę obywatelską...

Moim zdaniem idziesz w ślady wielkiego mistrza, który za pomocą
medytacji nauczył się odbierać transmisję z obrad po/eu bez
pośrednictwa telewizora.
--
Gdy się urodziłem, Polska miała Kościół katolicki.
Dziś Kościół katolicki ma Polskę.

Data: 2014-09-19 23:20:17
Autor: \(c\)RaSz
[OT] Re: Dwie myszki równocześnie
Użytkownik "platformowe głupki" napisał w
: bóg to lubi platformę obywatelską...
:

Po zasłużonym, acz zdumiewająco słabym spadku notowań, PO znowu zaczęły rosnąć słupki. Tak się zastanawiałem: dlaczego? No ale widzę, że to samozwańczy feldmarszałek uparcie na to pracuje... Odpuść, człowieku!
A swoją drogą: zdumiewające! Powiadają, że raz da się oszukać wszystkich, a są i tacy, których można oszukiwać baaardzo długo, lecz nie da się tak ciągnąć w nieskończoność. Jednak nasz nieszczęsny naród - po prostu KOCHA być oszukiwany, i wciąż, i wciąż glosuje na tych, którzy kłamią wręcz ostentacyjnie, i bez cienia zażenowania. Smutne to.

Data: 2014-09-20 10:21:32
Autor: Piotr Rezmer
W dniu 2014-09-19 23:20, (c)RaSz pisze:

są i tacy, których można oszukiwać baaardzo długo, lecz nie da się tak
ciągnąć w nieskończoność. Jednak nasz nieszczęsny naród - po prostu KOCHA
być oszukiwany, i wciąż, i wciąż glosuje na tych, którzy kłamią wręcz
ostentacyjnie, i bez cienia zaĹźenowania. Smutne to.

Wolę takich co nic nie robią (PO) niż takich co szkodzą (PIS). SLD nie ma kompletnie żadnego sensownego pomysłu na gospodarkę i proponują powtórkę z przeszłości (Centralny Okręg Przemysłowy). Palikot walczy o bycie medialnym.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-09-20 19:20:45
Autor: marfi
Użytkownik "Piotr Rezmer" <p.r@bezBzdur.pl> napisał w wiadomości news:lvjddj$ga4$1node1.news.atman.pl...
[...]

  I wszyscy od lat ci sami  Ĺźyją przyspawani do moich i waszych podatkĂłw...

--
marfi

Data: 2014-09-21 18:34:05
Autor: Andrzej Lawa
[OT] Re: Dwie myszki równocześnie
W dniu 20.09.2014 19:20, marfi pisze:

  I wszyscy od lat ci sami  żyją przyspawani do moich i waszych podatków...

Wolałbyś nowych, którzy musieliby się od nowa nachapać i to co gorsza na ślepo?

Data: 2014-09-21 21:15:58
Autor: marfi
Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa.news@lechistan.com> napisał w wiadomości news:lvmult$98a$3node1.news.atman.pl...
W dniu 20.09.2014 19:20, marfi pisze:

  I wszyscy od lat ci sami  żyją przyspawani do moich i waszych podatków...

Wolałbyś nowych, którzy musieliby się od nowa nachapać i to co gorsza na ślepo?

   Napisałem wyraźnie "ci sami".
  Gdzie widzisz szanse dla  nowych skoro starzy się przyspawali do koryta?

--
marfi

Data: 2014-09-23 13:33:02
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 21.09.2014 21:15, marfi pisze:
[...]

A ja odpowiadałem na twoje narzekanie, że ciągle ci sami... Wolałbyś nowych? Kogo? Kononowicza? ;)

Data: 2014-09-23 13:42:21
Autor: Dawid
W dniu 2014-09-23 13:33, Andrzej Lawa pisze:

[...]

Ciebie i wtedy dopiero by było przeje....

Data: 2014-09-23 15:49:27
Autor: RadoslawF
[OT] Re: Dwie myszki równocześnie
Dnia 2014-09-23 13:42, Użytkownik Dawid napisał:

   Napisałem wyraĹşnie "ci sami".
[...]

Dlaczego ?
Jakby codziennie w telewizorze ogłaszał kogo teraz pozwie
za pomówienia a kogo oskarży o stalking było by weselej.
No i wszyscy dostalibyśmy od niego zakaz pisywać na grupach
i mieć inne zdanie niż On. A za wytknięcie Jego błędu lub kłamstwa
dawali by pięć lat do odsiadki.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2014-09-23 22:02:35
Autor: marfi

Na początek : www.youtube.com/watch?v=6QQ8YGf91iY
a potem historia z 1979 roku : http://www.youtube.com/watch?v=Y2lX5J-8L9o

--
marfi

Data: 2014-10-02 01:48:19
Autor: \(c\)RaSz
[OT] Re: Dwie myszki równocześnie
Użytkownik "marfi" napisał w
: Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa.news@lechistan.com> napisał w wiadomości
: news:lvmult$98a$3node1.news.atman.pl...
: >W dniu 20.09.2014 19:20, marfi pisze:
: >
[...]

Kolega Lawa, jak widzę, czerpie swe "mądrości" z filozofii Dalekiego Wschodu (była taka przypowieść, o tych, co to już się najedli). Lecz wystarczy się odrobinę ZASTANOWIĆ, żeby dojść do wniosku, że lepiej te "najadanie" opisuje przysłowie polskie: "Apetyt rośnie w miarę jedzenia"!

I tak właśnie jest z każdą kolejną "grupą trzymającą władzę". Wpierw biorą z pewną taką nieśmiałością, potem, gdy widzą, że uchodzi to na sucho  - winszują sobie wziątki coraz bardziej sute. A to, co przedtem robili "za bzdurno", w ramach przecież swych OBOWIĄZKÓW  -  popychać zaczynają dopiero wtedy, gdy ktoś w sposób namacalny (i szeleszczący) wykaże, iż jest to niezbędne  -  może nie dla wszystkich, no ale przynajmniej dla niego: bardzo!

Stąd właśnie mówi się, że władza demoralizuje. Umoczeni stają się wzorcem do naśladowania, a ten, co nie popiera sitwy  -  jest podejrzany, i prędzej czy później wywalą go z posady, ot, tak na wszelki wypadek. Dlatego rząd coraz bardziej przypomina władze okupacyjne!

Data: 2014-09-21 18:38:52
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 20.09.2014 10:21, Piotr Rezmer pisze:

[...]

O bycie medialnym to walczy JKM, bo on tak naprawdę niczego innego nie ma. I w sumie na niczym innym mu nie zależy, bo on z tego żyje.

Data: 2014-09-21 21:30:59
Autor: Piotr Rezmer
W dniu 2014-09-21 18:38, Andrzej Lawa pisze:

O bycie medialnym to walczy JKM, bo on tak naprawdę niczego innego nie
ma. I w sumie na niczym innym mu nie zależy, bo on z tego żyje.

Jesli JKM chce być medialny to niech poprawi dykcję bo odbieram to tak jakby mu nie zależało na tym by być zrozumianym. Chyba że chodzi o to co powiedział Abradab: Jeśli nie masz nic do powiedzenia, mów niewyraźnie :)

Choć przyznam, że z niektórymi tezami JKM się zgadzam (np. kwestia podnoszenia płacy minimalnej).

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-09-23 13:45:38
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 21.09.2014 21:30, Piotr Rezmer pisze:
[...]

Jedno drugiemu nie przeszkadza, wręcz przeciwnie.

Im lepiej mamroczesz, tym więcej słuchający może sobie sam uzupełnić ;)

Choć przyznam, że z niektórymi tezami JKM się zgadzam (np. kwestia
podnoszenia płacy minimalnej).

Z niektórymi tezami to i pewnie Adolfa Hitlera można się zgodzić. Nie znam wszystkich ale np. promowanie dumy z robienia dobrej roboty, nawet jeśli jest to tylko zamiatanie ulic, samo w sobie jest raczej pozytywne, nie uważasz? ;) A ponoć to był jeden z elementów kampanii propagandowej NSDAP.

Data: 2014-09-23 18:39:15
Autor: Piotr Rezmer
W dniu 2014-09-23 13:45, Andrzej Lawa pisze:

Z niektórymi tezami to i pewnie Adolfa Hitlera można się zgodzić. Nie
znam wszystkich ale np. promowanie dumy z robienia dobrej roboty, nawet
jeśli jest to tylko zamiatanie ulic, samo w sobie jest raczej pozytywne,

Pod taką tezę każdy chciałby się podłączyć, Jezus, papież, no i ja :) Nie wiem czy dobra kolejność. Na razie borykam się z niecierpliwością, mam dużą listę TODO i na razie idę na ilość :(

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-09-20 19:27:19
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Fri, 19 Sep 2014 18:13:12 +0100, 2late napisał(a):

[...]

Dzwoni w niebie telefon. Św. Piotr odbiera i mówi - szefie, to do Pana. -A kto dzwoni?
-Ateista....
-Aaaa... to powiedz mu że mnie nie ma.

--
Jacek