Dwie nowe promocje w Play

Data: 2010-02-19 00:27:45
Autor: SDD
Dwie nowe promocje w Play
Jak widze - nie bylo jeszcze.
Otoz Play wprowadzil dwie nowe promocje:
30 minut za 6 zl - wazny 30 dni i w ciagu 30 dni mozna zakupic tylko raz; minuty sa tego samego rodzaju, co minuty za drugie 30 zl w "Programie Doladowan", kimuluja sie z nimi i jedne drugimi się przedluzaja.

Wlaczenie: *111*62*1#
Sprawdzenei minut *104#

Druga promocja - jeszcze lepsza:
15 zl za 10 zl.
Za 10 zl wykupuje sie 15 zl na dodatkowym koncie, jest to to samo konto, na ktore dostaje sie kasa z bonusa przenosinowego, 10% bonusa przy doladowaniu ze strony oraz 20 zl za trzecie doladowanie 30 zl w "Programie Doladowan".
Kasa wazna jest 30 dni, moze byc przedluzana i kumulowana z kasa z promocji, o ktorych wspomnialem w poprzednim zdaniu.
Z pakietu mozna skorzystac tylko jednorazowo w okresie trwania promocji.

Wlaczenie: *111*63*1#
Sprawdzenei stanu premiowych zlotowek : *101#

Zrodlo: http://www.blogplay.eu/2010/02/17/dwie-nowe-promocje-we-freshu/

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-02-19 06:53:33
Autor: Piotr M
Dwie nowe promocje w Play
Dnia 19-02-2010 o 00:27:45 SDD <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał(a):

30 minut za 6 zl - wazny 30 dni i w ciagu 30 dni mozna zakupic tylko raz;
minuty sa tego samego rodzaju, co minuty za drugie 30 zl w "Programie
Doladowan", kimuluja sie z nimi i jedne drugimi się przedluzaja.

Czyli do wszystkich?

15 zl za 10 zl.
Za 10 zl wykupuje sie 15 zl na dodatkowym koncie, jest to to samo konto,  na
ktore dostaje sie kasa z bonusa przenosinowego

A za ta kasę można np wykupić to pierwsze.
Na wszystko można przeznaczyć t± (bonusow±/promocyjn±) kasę?
Nie pamiętam już..

Z pakietu mozna skorzystac tylko jednorazowo w okresie trwania promocji.

I bardzo dobrze bo to już powoli jest wariactwo, normalni ludzie tego  wszystkiego nie załapi± lub nie wytrzymaj± ;P

Kupować kasę za kasę?
To już musz± być jakie¶ machloje księgowe :) No bo co?

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-02-19 20:27:14
Autor: W
Dwie nowe promocje w Play
Piotr M wystukał, co następuje:

[...]

Akurat ¶rodki promocyjne maj± ograniczone działanie (voice+sms w play, do w3 i stacjonarne; wykluczone s±: data, sms premium, rozmowy/sms zagraniczne)

Czyli w sumie masz wybór czego bardziej potzrebujesz ;)

Data: 2010-02-20 13:55:48
Autor: tl
Dwie nowe promocje w Play

Użytkownik "Piotr M" <xxx@xxx.xx> napisał w wiadomo¶ci news:op.u8c1bjygz3rgbspiotr-asus...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie, nie kupisz pakietów. Tylko rozmowy bezpo¶rednio taryfikowane.

Data: 2010-02-20 13:59:52
Autor: SDD
Dwie nowe promocje w Play

Użytkownik "tl" <tl111@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hlom4m$49i$1news.onet.pl...

A za ta kasę można np wykupić to pierwsze.
Na wszystko można przeznaczyć t± (bonusow±/promocyjn±) kasę?

No nie mozna.
Za ta kase mozna zrobic doklanie to samo, co za 20 zl z programu doladowan, bonusa przenosinowego, bonusa starterowego czy bonusa za doladowanie.
Tylko krajowe placzenia glosowe, MMSy i - chyba -SMSy

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-02-19 08:16:32
Autor: qwerty
Dwie nowe promocje w Play
Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hlkidi$8to$1@news.onet.pl...
Wlaczenie: *111*63*1#
Sprawdzenei stanu premiowych zlotowek : *101#

Zrodlo: http://www.blogplay.eu/2010/02/17/dwie-nowe-promocje-we-freshu/

Kurcze, play zaczyna robić tak samo jak inni operatorzy: pakiety, promocje, aktywacje itp. Najpierw sim ważny przez rok, a teraz, aby skorzystać z promocji trzeba doładowywać za określoną kwotę. :(

Data: 2010-02-19 10:02:19
Autor: Dominik & Co
Dwie nowe promocje w Play
qwerty rzecze:

Kurcze, play zaczyna robić tak samo jak inni operatorzy: pakiety, promocje, aktywacje itp. Najpierw sim ważny przez rok, a teraz, aby skorzystać z promocji trzeba doładowywać za określoną kwotę. :(

Trochę tak, ale zauważ, że masz wybór :-)

Dla mało dzwoniących: ważność rok, cennikowa stawka za połączenia.
Dla dużo dzwoniących- tańsze połączenia poza sieć, dla bardzo
dużo dzwoniących- darmowe w sieci itp. Ceny, jak to powinno być
w hurcie, niższe.

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

Data: 2010-02-20 14:02:08
Autor: tl
Dwie nowe promocje w Play

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hlldse$223$1news.task.gda.pl...
[...]

Nie zgodzę się z Tobą. Inni wprowadzają pakiety, promocje po to aby nie obniżać dotychczasowych dochodów.
Dzieki nim osiągasz stawkę 29 gr. Play , w moim widzeniu ich sposobów działania, wprowadza delikatnie obniżki
badając rynek jaki ekonomiczny skutek przyniesie wprowadzenie takiej ceny. Play stara się balansować w pobliżu zerowego bilansu. A przy okazji wykorzystuje to marketingowo.

Data: 2010-02-20 14:13:58
Autor: SDD
Dwie nowe promocje w Play

[...]

A to, Ty bys chcial, zeby z promocji korzystac doladowujac tylko 5 zl na rok
i miec za darmo do wszystkich sieci i jeszcze dostawac od Playa przelewem na
konto tak z tysiac zl co miesiac, tak? I do tego dwa razy w roku wczasy na
Kostaryce tez na koszt P4. Wszystko za te 5 zl.
No nie wiem, ale takich rzeczy, to chyba w Erze nawet nie ma.

Pamietaj. Tu nikt nie KAZE Ci doladowywac i korzystac z promocji.
Ladujesz 5 zl, chowasz karte do szuflady i po 364 dniach nadal masz te 5 zl
na koncie i nadal mozesz dzwonic.
A takiego POPa czy NOGa doladujesz za 25 zl, a on juz po miesiacu drze morde
o wiecej i jak nie doladujesz, to kasa przepada.
Czujesz OGROMNA roznice?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-02-20 14:55:45
Autor: Piotr M
Dwie nowe promocje w Play
Dnia 20-02-2010 o 14:13:58 SDD <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał(a):

Ladujesz 5 zl, chowasz karte do szuflady i po 364 dniach nadal masz te 5  zl na koncie i nadal mozesz dzwonic.

I to jest najlepsza lokata kapitału. Po upływie roku o ile więcej minut  będzie można wygadać za te 5zł.. ;)

Data: 2010-02-20 15:23:36
Autor: qwerty
Dwie nowe promocje w Play
Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hlon6n$6nk$1@news.onet.pl...
Czujesz OGROMNA roznice?

Chodzi mi, żeby od razu była jasna stawka, a nie pilnowanie ilości pakietów itp. Skoro na stanie konta mam te 30zł to czym się różni od tego z doładowania? Wciskanie ludzi kitu - doładuj i aktywuj. Kiedyś heyah reklamowała się, że wszystkie stawki są jasne, a skończyła tak jak reszta sieci.

Data: 2010-02-20 15:30:20
Autor: SDD
Dwie nowe promocje w Play

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hlor9d$klj$1news.task.gda.pl...

Chodzi mi, żeby od razu była jasna stawka, a nie pilnowanie ilości pakietów itp.

masz jasna stawke.
29 gr za minute do wszystkich krajowych sieci (w tym do Playa i Cyfrowego Polsatu).
9 gr za SMSa
19 gr za MMSa
12 gr. za 100 kB

Nie rozumiem gdzie widzisz problem.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-02-20 17:38:59
Autor: tl
Dwie nowe promocje w Play

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hlorls$hg3$1news.onet.pl...

[...]

Ludzie boj± się uaktywniania umysłu. Wol± np. jeĽdzić znanymi trasami a jak już maj± zmienić swoje nawyki to tylko przy
pomocy nawigacji która powie gdzie jechać. Płacić abonament bo operator pomy¶li za nich i powie ile maj± minut.
Pakiety ? Do tego trzeba własnej aktywno¶ci, a może to boli ? No i bardziej skomplikowane niż codzienna obsługa pilota.

Data: 2010-02-20 23:38:10
Autor: Piotr M
Dwie nowe promocje w Play
Dnia 20-02-2010 o 17:38:59 tl <tl111@poczta.gazeta.pl> napisał(a):

Pakiety ? Do tego trzeba własnej aktywno¶ci, a może to boli ? No i  bardziej
skomplikowane niż codzienna obsługa pilota.

Poczekaj poczekaj. IMO jest w tym już trochę paranoi. Rozumiem pakiet  minutowy, data i co tam jeszcze. OK.

Ale też takie pakiety powinny być bezterminowe. Bo to już robi głupotę  pewn± tak samo jak termin na wychodz±ce. Patrzysz a tu 3 dni tylko jeszcze  a zostało Ci tyle i tyle. Robisz co¶ na siłę i to jest już pewna paranoja  mała. Wystarczyłoby patrzeć tylko ile jeszcze zostało czego¶ a nie jeszcze  w stosunku do czasu. Kontrola ilo¶ciowa a nie ilo¶ciowa i czasowa. Co to  serki homogenizowane co jak zjesz cał± paletkę promocyjn± co kupiłe¶ to  już nie będziesz miał, ale jak się nie wyrobisz w terminie przydatno¶ci to  też już nie będziesz miał?

A już większ± paranoj± jest jaka¶ promocyjna dodatkowa kasa na pewne  wybiórcze usługi. Kupowanie kasy za kasę? To całkowita już paranoja.  Pytanie gdzie jest koniec tego? W paranoi nie ma.

Ja wiem, że to wszystko jest logiczne z punktu widzenia operatora, ma swój  cel itd. Ale z punktu widzenia użytkownika zaczyna być przesadzone.

Bo kiedy powiesz do¶ć, pierniczę te 5 dodatkowych kont na których masz  dodatkow± promocyjn± kasę na wybiórcze usługi a do tego 10 pakietów i to  wszystko obsadzone w czasie. Napiszesz co¶ w Excelu aby to wszystko  koordynować?

Już nie pamiętam jaki op na prepaid stosował zbyt wiele promocji i sam już  się w tym gubił.

Data: 2010-02-21 00:01:50
Autor: SDD
Dwie nowe promocje w Play

Użytkownik "Piotr M" <xxx@xxx.xx> napisał w wiadomo¶ci news:op.u8f6hwazz3rgbspiotr-asus...
[...]

Zawsze mozna zapomniec o tym, ze sa pakiety i jechac na stawce podstawowej.
Pakierty terminowe mozna przedluzac - oczywiscie trzeba pilnowac i nie za darmo.
..
Ja to po prostu traktuje, jako premiowanie wiedzy. Ja wiem, interesuje sie, sledze strony, promocje, terminy, itp. i za to rozmawiam taniej. Miedzy innymi dzieki temu, ze calkiem spora czesc uzytkownikow nie wie, i nie interesuje sie i przeplaca operatorowi (w taki czy inny sposob), ktory zyskuje dzieki temu srodki na jeszcze wieksze premiowanie mojej wiedzy.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-02-21 00:12:22
Autor: Piotr M
Dwie nowe promocje w Play
Dnia 21-02-2010 o 00:01:50 SDD <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał(a):

Ja to po prostu traktuje, jako premiowanie wiedzy. Ja wiem, interesuje  sie, sledze strony, promocje, terminy, itp.

Mam nadzieję że nie wylepiasz ścian tak jak w Pięknym Umyśle ;)

zyskuje dzieki temu srodki na jeszcze wieksze premiowanie mojej wiedzy..

To Opy normalnie powinny juĹĽ swoje uczelnie otwierać wraz z nowym  kierunkami.. ;)

Ja dalej twierdzÄ™ ĹĽe jest to w pewien sposĂłb "wymuszania", taka narkomania  :)
Czy kiedy pilnowaĹ‚eĹ› terminu na wychodzÄ…ce to teĹĽ z czystego  zainteresowania i pasji? Szkoda ze Play pozbawiĹ‚ tej pasji wielu  uĹĽytkownikĂłw. MaĹ‚o tego, nawet ustawowo pozbawia siÄ™ pasji uĹĽytkownikĂłw.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - SzukaĹ‚em, ale nie znalazĹ‚em."

Data: 2010-02-21 00:23:50
Autor: SDD
Dwie nowe promocje w Play

Użytkownik "Piotr M" <xxx@xxx.xx> napisał w wiadomo¶ci news:op.u8f72wriz3rgbspiotr-asus...
Dnia 21-02-2010 o 00:01:50 SDD <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał(a):

Ja dalej twierdzę że jest to w pewien sposób "wymuszania", taka narkomania
:)

Zawsze mozna przejsc na abo.
Tam jest zazwyczaj mniej pakietow.- mila konsultantka wyliczy Ci, ze potrzebujesz np. 100 minut, a za kazda nastepna placisz w porownaniu z prepaidem jak za zboze.
Termin na wychodzace sie nie skonczy - a jak uruchomisz polecenie zaplaty, to juz Cie doja calkiem bezstresowo. Mozesz sie zajac wylacznie zarabianiem kasy i po prostu potrzeba gdzies zadzwonic, to dzwonisz.
Po prostu ten narkotyk, o ktorym piszesz, w abo dostajesz w postaci kroplowki.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-02-21 00:45:25
Autor: Piotr M
Dwie nowe promocje w Play
Dnia 21-02-2010 o 00:23:50 SDD <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał(a):

Zawsze mozna przejsc na abo.

No wiem wiem. TeĹĽ podzielam z TobÄ… poczucie konika gsmowego :) Nie mĂłwiÄ™  ĹĽe nie jest to jakaĹ› czysta postać. Ale po części jest to wymuszone przez  opĂłw. To tak jak min  robienie zakupĂłw w PRLu. Jakim czĹ‚owiek musiaĹ‚ być  spryciarzem a niekiedy "cwaniakiem" aby coĹ› normalnie poĹĽyć...

Opy robiÄ… taki PRL :)
Wiadomo, nie musisz, moĹĽesz mieć abonament, ale jak chcesz poĹĽyć to musisz  :) mieć tego konika czy Ĺ‚eb na karku, czy nie wiem co jeszcze.
Ale wiadomo też że, nie myślisz nie masz..

Tylko dlaczego jak z czasem Opy robiÄ… nam miĹ‚Ä… niespodziankÄ™ to dlatego  abyĹ›my przestali myĹ›leć?

Po prostu ten narkotyk, o ktorym piszesz, w abo dostajesz w postaci
kroplowki.

KiedyĹ› dawno temu, dla mnie abo to byĹ‚a zagĹ‚ada. CaĹ‚y czas po prostu  chodziĹ‚em nawalony. Od tej kroplĂłwki. TrzeĹşwienie przychodziĹ‚o z kopertÄ… w  rÄ™ku :) Teraz nie lubiÄ™ abonamentu min z powodu nagĹ‚ego szoku fakturowego.  WolÄ™ wydawać tyle samo (moĹĽe i wiÄ™cej) ale dawkowo. Ponoć to siÄ™ bierze z  biedy :)

Data: 2010-02-21 01:53:47
Autor: Animka
Dwie nowe promocje w Play
W dniu 2010-02-21 00:45, Piotr M pisze:

Kiedy¶ dawno temu, dla mnie abo to była zagłada. Cały czas po prostu
chodziłem nawalony. Od tej kroplówki. TrzeĽwienie przychodziło z kopert± w
ręku :) Teraz nie lubię abonamentu min z powodu nagłego szoku fakturowego.
Wolę wydawać tyle samo (może i więcej) ale dawkowo. Ponoć to się bierze z
biedy :)

W Orange można sobie sprawdzić na stronie ile jeszcze pieniędzy zostało do wykorzystania (z abonamentu). Zapłacę raz na miesi±c 55 zł i mam spokój.
  (80 zł. mam jeszcze na swoim koncie w zapasie - z punktów Profit)

--
animka

Data: 2010-02-21 02:26:10
Autor: SDD
Dwie nowe promocje w Play

Użytkownik "Animka" <animka@to.nieja.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hlpvvr$hlm$1node1.news.atman.pl...
> [...]

  >(80 zł. mam jeszcze na swoim koncie w zapasie - z punktów Profit)

No pewnie, po co placic 30 zl i zgarniac bonusy, jak mozna placic 55 zl i miec spokoj - a jak zabraknie, to zawsze sobie mozna jeszcze drugie 55 w miesiacu zaplacic a czasem i trzecie.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-02-21 03:14:45
Autor: Animka
Dwie nowe promocje w Play
W dniu 2010-02-21 02:26, SDD pisze:

No pewnie, po co placic 30 zl i zgarniac bonusy, jak mozna placic 55 zl i
miec spokoj - a jak zabraknie, to zawsze sobie mozna jeszcze drugie 55 w
miesiacu zaplacic a czasem i trzecie.

To co mi proponujesz przy podpisywaniu następnej umowy (jakbym przeszła do Play'a), żeby miec te bonusy?

--
animka

Data: 2010-02-21 12:36:40
Autor: tl
Dwie nowe promocje w Play

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Mam "na wszelki wypadek" dwa numery w mBanku. Z powodu darmowego netu.
Tam musze pilnować doładowań co 2 m-ce . W playu pilnuję ważno¶ci pakietów
za 5 pln. Wiesz jak to robię ? Kalendarz googla . W momencie wykupienia usługi
od razu wpisuję termin zakończenia w odpowiednim dniu , a kalendarz jest stron±
startow± opery. Oczywiscie nie musze tego robić ale chcę. A play daje mi odpowiednie zabawki.
Ostatecznie nazwa sieci zobowi±zuje do czego¶. No i na nikim nie wymusza obowi±zku uczestnictwa
w tej  wspólnej zabawie. Nawet konto masz przez rok ważne.

Data: 2010-02-21 12:40:28
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Dwie nowe promocje w Play
On 2010-02-21 12:36, tl wrote:

Wiesz jak to robię ? Kalendarz googla . W momencie wykupienia
usługi
od razu wpisuję termin zakończenia w odpowiednim dniu , a kalendarz jest
stron± startow± opery.

Nie możesz po prostu ustawić powiadomień SMS, a w najgorszym przypadku email?

Data: 2010-02-21 20:11:30
Autor: Błażej
Dwie nowe promocje w Play
A w telefonie kalendarza nie masz, albo alarmu?
Pozdrawiam.
Błażej

Data: 2010-02-22 09:56:03
Autor: tl
Dwie nowe promocje w Play

Użytkownik "Błażej" <zlotemysli@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1mic7pt5r971b$.1i4dkqj2yczod$.dlg40tude.net...
A w telefonie kalendarza nie masz, albo alarmu?

Jestem bardziej komputerowy. Telefon do dzwonienia i sprawdzania wiadomo¶ci.
Kalendarza googla nie mam możliwo¶ci przeoczenia. Bez alarmu.

Data: 2010-02-21 02:31:07
Autor: Piotr M
Dwie nowe promocje w Play
Dnia 19-02-2010 o 00:27:45 SDD <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał(a):

30 minut za 6 zl - wazny 30 dni i w ciagu 30 dni mozna zakupic tylko raz;

Ciekawe po co dali wpis w regulamin o wykluczaniu się tej promocji z  promocj± darmowego numeru skoro jego już nie ma.

Data: 2010-02-21 02:33:44
Autor: SDD
Dwie nowe promocje w Play

Użytkownik "Piotr M" <xxx@xxx.xx> napisał w wiadomo¶ci news:op.u8geh5m9z3rgbspiotr-asus...
[...]

Ale niektorzy jeszcze korzystaja - np. ja na jednym numerze (poki co nie chce na nim aktywowac "Stanu") mam - i bede mial jeszzce przez 8 dni - te usluge aktywna.
A czemu wykluczyli, to nie wiem.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-02-21 23:13:53
Autor: Titus Atomicus
Dwie nowe promocje w Play
Witam,
A czy Playu wciaz sa te darmowe smsy do wszystkich sieci po doladowaniu?
TA

Data: 2010-02-21 23:41:14
Autor: Piotr M
Dwie nowe promocje w Play

A czemu pytasz? Zajrzyj na www..

Data: 2010-02-22 12:39:43
Autor: Titus Atomicus
Dwie nowe promocje w Play
In article <op.u8h1a0r0z3rgbs@piotr-asus>, "Piotr M" <xxx@xxx.xx> wrote:

Dnia 21-02-2010 o 23:13:53 <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world>  napisał(a):

> A czy Playu wciaz sa te darmowe smsy do wszystkich sieci po doladowaniu?

A czemu pytasz? Zajrzyj na www..

Wlasnie zajrzalem.
Ale tam cos pisza o Nowym Playu.
Czy aktywujac we Freshu Stan Darmowy nie przechodzi sie z Fresha do Nowego Playa?

TA

Data: 2010-02-22 12:51:11
Autor: Piotr M
Dwie nowe promocje w Play
Dnia 22-02-2010 o 12:39:43 <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world>  napisał(a):

Ale tam cos pisza o Nowym Playu.

A co pisz± o Nowym Playu? Nowy Play już nie jest nowy tylko stary :)

Czy aktywujac we Freshu Stan Darmowy nie przechodzi sie z Fresha do
Nowego Playa?

A sk±d taki pomysł?