Dwie nowe promocje w Play

Data: 2010-02-21 02:31:07
Autor: Piotr M
Dwie nowe promocje w Play
Dnia 19-02-2010 o 00:27:45 SDD <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał(a):

30 minut za 6 zl - wazny 30 dni i w ciagu 30 dni mozna zakupic tylko raz;

Ciekawe po co dali wpis w regulamin o wykluczaniu się tej promocji z  promocją darmowego numeru skoro jego już nie ma.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-02-21 02:33:44
Autor: SDD
Dwie nowe promocje w Play

Użytkownik "Piotr M" <xxx@xxx.xx> napisał w wiadomości news:op.u8geh5m9z3rgbspiotr-asus...
[...]

Ale niektorzy jeszcze korzystaja - np. ja na jednym numerze (poki co nie chce na nim aktywowac "Stanu") mam - i bede mial jeszzce przez 8 dni - te usluge aktywna.
A czemu wykluczyli, to nie wiem.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-02-21 23:13:53
Autor: Titus Atomicus
Dwie nowe promocje w Play
Witam,
A czy Playu wciaz sa te darmowe smsy do wszystkich sieci po doladowaniu?
TA

Data: 2010-02-21 23:41:14
Autor: Piotr M
Dwie nowe promocje w Play

A czemu pytasz? Zajrzyj na www..

Data: 2010-02-22 12:39:43
Autor: Titus Atomicus
Dwie nowe promocje w Play
In article <op.u8h1a0r0z3rgbs@piotr-asus>, "Piotr M" <xxx@xxx.xx> wrote:

Dnia 21-02-2010 o 23:13:53 <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world>  napisał(a):

> A czy Playu wciaz sa te darmowe smsy do wszystkich sieci po doladowaniu?

A czemu pytasz? Zajrzyj na www..

Wlasnie zajrzalem.
Ale tam cos pisza o Nowym Playu.
Czy aktywujac we Freshu Stan Darmowy nie przechodzi sie z Fresha do Nowego Playa?

TA

Data: 2010-02-22 12:51:11
Autor: Piotr M
Dwie nowe promocje w Play
Dnia 22-02-2010 o 12:39:43 <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world>  napisał(a):

Ale tam cos pisza o Nowym Playu.

A co piszą o Nowym Playu? Nowy Play już nie jest nowy tylko stary :)

Czy aktywujac we Freshu Stan Darmowy nie przechodzi sie z Fresha do
Nowego Playa?

A skąd taki pomysł?