Dwie pch³y

Data: 2010-03-26 09:59:35
Autor: Frankie
Dwie pch³y
W dniu 10-03-26 08:46, smiechu pisze:

I ¿eby nie by³o ¿e OT:
¯ona ci±gnie mnie na wakacje na Ketê.
Da siê tam co¶ na rowerze "zrobiæ"?
Jakie¶ wyporzyczalnie s± czy trzeba lecieæ ze swoim? Wola³bym wypo¿yczyæ
¿eby nie by³o komplikacji logistycznych ale mo¿e siê nie op³aca?
Mocno górzy¶cie, gor±co (czerwiec)?

Ca³a Kreta jest gorzysta :-) Nie widzialem tam plaskich miejsc, oprocz plaz ;-) Co do temperatury, ja bylem w sierpniu i byla masakra... codziennie ok 40'C. Jezeli sie wybierasz w czerwcu, wez pod uwage, ze slonce bedzie wtedy najwyzej :-)

Wlasciwie jedyna powazniejsza trasa, ktora udalo mi sie zrobic liczyla 110km, tu fotorelacja:
http://picasaweb.google.com/paweloracz/Kreta2003#

Aha... nie wiem czy w Polsce mozna kupic jakies mapy Krety. Ale najbardziej szczegolowa, ktora udalo mi sie dostac na miejscu, jezeli chodzi o drogi szutrowe nizbyt przystawala do rzeczywisosci :-/

Wypozyczalni rowerowych widzialem kilka.
A! Na najwyzszy szczyt Krety - Psiloritis, liczacy prawie 2500mnpm mozna praktycznie na sam szczyt wjechac rowerem :-)
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Psiloritis,_east_ridge.jpg
Troche jak nasza Sniezka ale 1000m wyzsza ;-) No i przewyzszenie o niebo wiêksze, bo startujesz praktycznie z poziomu morza :-)

--
pzdr,
frankie.

Dwie pch³y