Dwie prośby o pomoc w związku z raportem Millera

Data: 2011-08-02 23:01:20
Autor: kawi
Dwie prośby o pomoc w związku z raportem Millera
Tu link do;
http://lotnictwo.net.pl/6-spotting/33-zdjecia/38826-dwie_prosby_o_pomoc_w_zwiazku_z_raportem_millera.html

--
Pozdrawiam serdecznie,
Krzysztof Wiktor

Tłum o niczym nie decyduje sam, tłum wybiera władzę,
która najbardziej umie zamieszać ludziom w głowach

Data: 2011-08-03 02:43:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Dwie prośby o pomoc w związku z raportem Millera

"kawi" j19oiv$g2g$1@news.onet.pl

http://lotnictwo.net.pl/6-spotting/33-zdjecia/38826-dwie_prosby_o_pomoc_w_zwiazku_z_raportem_millera.html

    UFFFF byłem. Jest tak sobie. Minister i zarazem szef tej Komisji to bardzo
    miły człowiek. Przeprosił mnie ze 3 razy. Zaproponował przeprosiny na piśmie,
    publikację przeprosin w gazecie oraz podpisania zdjęcia moim nazwiskiem w kolejnych
    publikacjach raportu. Nie zgodziłem się. Nie chcę być wiązany z tym raportem
    i z tą tragedią. Zaproponowałem odszkodowanie za publikację zdjęcia bez mojej

Mniemam, że fotograf chce ćwierć miliona złotych.

[jeśli tak -- popieram, jeśli chce mniej -- radzę zastanowienie się;
jeśli chce więcej -- cóż... żal będzie rodzinom poległych...]

    zgody. Decyzję mam poznać w ciągu tygodnia na kolejnym spotkaniu. Kwota
    jest wysoka dlatego potrzebny jest czas. Byłem tam z prawnikiem od prawa
    autorskiego, którego też muszę opłacić ale sądzę, że to lepsze niż sąd.
    Zobaczymy co z tego będzie. Nawet przy samym wyjściu z gabinetu (piękny
    jest z wielkim godłem i flagą Polski i UE) zostałem przeproszony. Przyznali
    się (Komisja), że zrobili źle... na prawdę traktowali mnie bardzo ok.
    Poinformuję Was jak coś dalej będzie się działo. To jest gigantyczny
    stres, zwłaszcza, że się nie prosiłem o to wszystko...

Dwie prośby o pomoc w związku z raportem Millera