Dwie rycz±ce czterdziestki z PO

Data: 2010-08-25 04:31:37
Autor: Pistacjusz
Dwie rycz±ce czterdziestki z PO
Data: 2010-08-25 13:40:59
Autor: raff
Dwie ryczÄ…ce czterdziestki z PO
W dniu 2010-08-25 13:31, Pistacjusz pisze:
robią teraz za "młodzież" u Palikota.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Poslanki-same-zglaszaja-sie-do-Janusza-Palikota,wid,12601325,wiadomosc_prasa.html

a czy poslanka Sawicka tez sie zapisala ?

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-25 14:09:27
Autor: Zahir
Dwie ryczÄ?ce czterdziestki z PO

U¿ytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i52vgk$kdi$1news.onet.pl...
[...]

To twoja partnerka zyciowa bandyto?

--

Zahir

Data: 2010-08-25 05:14:59
Autor: DJ MC Donald Musk
On Aug 25, 2:09 pm, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:
U¿ytkownik "raff" <patagonia2...@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:i52vgk$kdi$1news.onet.pl...

> a czy poslanka Sawicka tez sie zapisala ?

> [...]

To w Budzie Ruskiej maja nawet basen ? :D

Data: 2010-08-25 14:16:25
Autor: raff
Dwie ryczÄ?ce czterdziestki z PO
robiÄ  teraz za "mĹ odzieĹź" u Palikota.

Nie basen, tylko Oceanarium.

R.

Data: 2010-08-25 14:22:24
Autor: Zahir
Dwie ryczÃ??ce czterdziestki z PO

U¿ytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i531j2$r18$1news.onet.pl...
[...]

To twoja ¿yciowa partnerka? Walisz gruche, co? Hihihihihihihihiiiiiihahahha!

--

Zahir

Data: 2010-08-25 18:17:56
Autor: HaMMeR
Dwie ryczĂ??ce czterdziestki z PO
On 2010-08-25 14:22, Zahir wrote:

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
robi� teraz za "mĚ odzieĚź" u Palikota.
[...]

To twoja życiowa partnerka? Walisz gruche, co?
Hihihihihihihihiiiiiihahahha!

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

No prosze, co za wulgarysta! A taki byles smieciu oburzony
moimi, celnymi dodam, opisami wymozdzonej platfonsierni!
coze to coze sprawilo, ze popusciles zwyklym gnojem??

Data: 2010-08-25 14:21:32
Autor: Zahir
Dwie ryczÄ?ce czterdziestki z PO

U¿ytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:21a08454-938f-4255-bae5-a63ff6446b4dl20g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

--

Zahir

To w Budzie Ruskiej maja nawet basen ? :D

Nie wiem, nie by³em. By³e¶? Widzisz jakim draniem jeste¶? Pisa³e¶, ¿e obra¿ano twego prezydenta, a teraz kiedy ten bandyta obra¿a pani± Aniê pochwalasz to?

--

Zahir

Data: 2010-08-25 14:44:20
Autor: konserwator
Dwie ryczÄ?ce czterdziestki z PO

U¿ytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:4c750aca$0$22813$65785112news.neostrada.pl...

a jak ty jego obrazasz to jest w porzadku? -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-08-25 15:09:39
Autor: raff
W dniu 2010-08-25 14:44, konserwator pisze:
Użytkownik "Zahir"<sahibzahir@gmail.com>  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci

Użytkownik "DJ MC Donald Musk"<iratmor@gmail.com>  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
On Aug 25, 2:09 pm, "Zahir"<sahibza...@gmail.com>  wrote:
Użytkownik "raff"<patagonia2...@onet.pl>  napisaÅ‚ w
wiadomościnews:i52vgk$kdi$1news.onet.pl...

[...]

Nie wiem, nie byłem. Byłeś? Widzisz jakim draniem jesteś? Pisałeś, że
obrażano twego prezydenta, a teraz kiedy ten bandyta obraża panią Anię
pochwalasz to?

a jak ty jego obrazasz to jest w porzadku?

Ja uwazam ze powinien sie tym zajac Greenpeace.

Tysiace waleni laduja na plazach i gina z braku wody. Czy premier moglby cos z tym zrobic ?

R.

Data: 2010-08-25 15:15:16
Autor: raff
[...]

Aha, i protestuje przeciwko wykorzystywaniu waleni do celow politycznych.

R.

Data: 2010-08-26 01:16:44
Autor: Jaksa
On Wed, 25 Aug 2010 14:21:32 +0200, Zahir <sahibzahir@gmail.com> wrote:

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci  news:21a08454-938f-4255-bae5-a63ff6446b4dl20g2000yqm.googlegroups.com....
On Aug 25, 2:09 pm, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "raff" <patagonia2...@onet.pl> napisaÅ‚ w  wiadomoÅ›cinews:i52vgk$kdi$1news.onet.pl...

> [...]

--

Zahir

To w Budzie Ruskiej maja nawet basen ? :D

Nie wiem, nie byÅ‚em. ByÅ‚eÅ›? Widzisz jakim draniem jesteÅ›? PisaÅ‚eÅ›, że  obrażano twego prezydenta, a teraz kiedy ten bandyta obraża paniÄ… AniÄ™  pochwalasz to?

Jaka pania Anne? Masz na mysli ten worek kartofli?

Jaksa

Data: 2010-08-25 14:08:59
Autor: Zahir
Dwie rycz±ce czterdziestki z PO

U¿ytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:7cfc89c7-fc0d-4235-8ee9-a8a5ca614ee7x42g2000yqx.googlegroups.com...
robi± teraz za "m³odzie¿" u Palikota.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Poslanki-same-zglaszaja-sie-do-Janusza-Palikota,wid,12601325,wiadomosc_prasa.html

Jaka jest srednia wieku pos³anek PiS? Nie zauwa¿y³em by szla³y tam 18-tki. Co innego np. taka Sandra z Samoobrony. ;-)

--

Zahir

Data: 2010-08-25 05:16:29
Autor: Pistacjusz
On 25 Sie, 14:08, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:
U¿ytkownik "Pistacjusz" <pistacj...@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶cinews:7cfc89c7-fc0d-4235-8ee9-a8a5ca614ee7x42g2000yqx.googlegroups.com...
robi± teraz za "m³odzie¿" u Palikota.http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Poslanki-same-zglaszaja-sie-do...

Jaka jest srednia wieku pos³anek PiS? Nie zauwa¿y³em by szla³y tam 18-tki.
Co innego np. taka Sandra z Samoobrony. ;-)

--

Zahir

Dziennikarzyny z Wrost tak siê rozwazelinowa³y, tak kadz± Donusiowi,
¿e czterdziestoletnie pudernice chc±¶ wcisn±c ciemnemu elektoratowi PO
jako "masowe poparcie m³odzie¿y".
To jest po prostu ¶mieszne.

Data: 2010-08-25 14:23:43
Autor: Zahir
Dwie rycz±ce czterdziestki z PO

U¿ytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:1b4898c1-9568-4abc-96ec-930807c22748x25g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

Smieszne jest to, ¿e sami jeste¶cie ¶mieszni! Hihihihiiiiiiihahahahhaah!

--

Zahir

Data: 2010-08-25 20:59:17
Autor: ~he®sk~
Dwie rycz±ce czterdziestki z PO
On Wed, 25 Aug 2010 04:31:37 -0700 (PDT), Pistacjusz
<pistacjusz@gmail.com> wrote:

robi± teraz za "m³odzie¿" u Palikota.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Poslanki-same-zglaszaja-sie-do-Janusza-Palikota,wid,12601325,wiadomosc_prasa.html

potraficie juz odpowiedziec na pytania:

 - dlaczego s.p. lech (a wlasciwie jego brat) uparl sie leciec
   do katynia akurat 10.04.2010 skoro takie "wizyty" nie byly    tradycja ? ostatni raz s.p. prezio byl w katyniu w 2007.
   czyzby tusk/komorowski/putin/lebiediew mu kazali ?

 - kto kazal s.p. preziowi zapakowac do tu 4 generalow, dowodcow
   sil zbrojnych ? czyzby tusk/komorowski/putin/lebiediew mu kazali ?

 - dlaczego szef bbn nie zareagowal na tego typu nierozwage?
   malo tego, lecial tym samym samolotem! to tez wina tuska?

 - kto organizowal wylot, sporzadzal liste chetnych ? tez tusk ?

 - jaka byla przyczyna spoznienia sie prezia na start?    pil z tuskiem do samego rana ruska wodke ?

 - kto kazal ladowac pilotom w gestniejacej mgle ?
   czyzby tusk/komorowski/putin/ zmusili pilotow do ladowania ?

 - kto zaraz po katastrofie wyglosil oredzie do przyjaciol moskali?
   czyzby tusk/komorowski kazali kajac sie prezesowi pis ?  - kto nazwal postkomune wspolczesna lewica, kto nazwal sld patriotami
   mimo, ze wczesniej byla to organizacja przestepcza, kto wychwalal
   patriotow z epoki gierka, kto lizal tylek napieralskiemu, az bralo
   obrzydzenie, a dzis udaje, ze nic takiego nie bylo ?

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Dwie rycz±ce czterdziestki z PO