Dwie scenki z meczu Lakers

Data: 2011-02-23 23:47:41
Autor: Tomasz Radko
Dwie scenki z meczu Lakers
Data: 2011-02-23 23:53:21
Autor: Leszczur
Dwie scenki z meczu Lakers
On 23 Lut, 23:47, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
A raczej z meczu Hawks:http://www.youtube.com/watch?v=HWZ18ndVzWw&t=0m25s

http://www.youtube.com/watch?v=HWZ18ndVzWw&t=4m10s

Piszesz tak jakbys nigdy nie przestrzelił alley-oopa i nie został
wypuszczony przez podajÄ…cego w trybuny ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-02-24 12:48:05
Autor: Tomasz Radko
Dwie scenki z meczu Lakers
W dniu 2011-02-24 08:53, Leszczur pisze:
[...]

_Nigdy_ nie przestrzeliłem alley-oopa. Ani jako podający, ani jako
odbierajÄ…cy. Ani razu. Jamais. Never. Niemals. Nikogda.

A drugi klip podlinkowałem, bo pokazuje fajne rozegranie kontrataku 2 na
0. Bardzo oryginalne.

Data: 2011-02-24 13:10:03
Autor: s
Dwie scenki z meczu Lakers

A drugi klip podlinkowałem, bo pokazuje fajne rozegranie kontrataku 2 na
0. Bardzo oryginalne.

Nie bardzo :-)
Pamietam kontre PTB w bodaj piatym meczu finalow z Pistons.
We czworke biegli i zgubili pilke. Bynajmniej nie w garbage time.
Gdyby tamta kontre trafili, bylby szosty mecz.

Pozdr
Slawek

Data: 2011-02-24 04:28:37
Autor: Leszczur
Dwie scenki z meczu Lakers
On 24 Lut, 13:10, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

We czworke biegli i zgubili pilke. Bynajmniej nie w garbage time.
Gdyby tamta kontre trafili, bylby szosty mecz.

Musisz mi to przypominać? Blazers Drexlera byli mistrzami zawalania
totalnie pewnych sytuacji. Zwłaszcza w Finałach.

Ale i tak uwielbiam ich ogl±d±ć.

Pozdro

L'e-szczur

Dwie scenki z meczu Lakers