Dwie stówki od Credit Agricole

Data: 2012-10-13 19:12:17
Autor: MarekZ
Dwie stówki od Credit Agricole
Po moim wiśniowym debiucie przeprowadzonym na żywym ciele Banku BPH, zasmakowałem w tym chyba trochę, przynajmniej zanim mrozy nie przyjdą.

Zamierzam wziąć ofertę CA i skasować ich na te dwie stówki, jako że i tak się do nich chcę wybrać aby zamknąć ś.p. kartę Tesco (przekształcają je na zwykłe karty).

Regulamin promocji:
http://www.credit-agricole.pl/upload/regulamin-promocji-oszczedzam-na-rachunkach-3825.pdf

TOiP:
http://www.credit-agricole.pl/upload/toip-indywidualni-20120917-3790.pdf

Naturalnie bierzemy tę promocję z rachunkiem PREMIUM (zwolnienie z opłat przy wpływach od 10k). Przy tym niższym rachunku pojawiają się jakieś bezsensowne opłaty za kartę debetową oraz niepokojące opłaty za esemesy od dwudziestegopierwszego.

A przy rachunku PREMIUM można za 0 zł zamówić wydanie karty debetowej w trybie przyspieszonym co zamierzam uczynić. Kasujemy od banku 200 zł (wykonując przelewy "za rachunki" na kwotę 2000 zł do marca) i rachunek zamykamy, bo po co nam on. Darmowe są wypłaty kartą debetową ze wszystkich polskich i zagranicznych bankomatów.

Z pobieżnego przeglądu TOiP wynika, że niczego bankowi nie płacimy.

Ważna uwaga jest taka, że obecnie Credit Agricole przelewy z karty zlecane na dzień D, wykonuje w dniu D. Do pewnego momentu wykonywał je pierwszą sesją w dniu D+1 (nie wiem czy tak samo wyglądało to w przypadku rachunków, bo byłoby to dość kuriozalne). Tak więc obecnie wydaje się, że nie ma zagrożenia koniecznością utrzymywania tych 10k na rachunku w CA choćby przez jeden dzień.

Data: 2012-10-13 19:22:31
Autor: SQLwiel
Dwie stówki od Credit Agricole
W dniu 2012-10-13 19:12, MarekZ pisze:

[...]

I to jest porządnie napisany post, jak na p.b.b. przystało.
Pogratulować i podziękować!

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-10-13 19:38:14
Autor: MarekZ
Użytkownik "SQLwiel"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5079a355$0$1307$65785112@news.neostrada.pl...

I to jest porządnie napisany post, jak na p.b.b. przystało.
Pogratulować i podziękować!

Pochwała jest niestety wybitnie przedwczesna, ponieważ pominąłem kluczową kwestię, która raczej eliminuje tę promocję z grona sensownych.

Zgodnie z paragrafem 4 pkt 7 Regulaminu, ten rachunek trzeba by utrzymywać przez 12 miesięcy! Niby nic to nie kosztuje, ale pamiętać o tym przelewie 10k przez rok...., ech chyba jednak podziękuję. :/

Jest niby napisane: "bank ma prawo obciążyć", a nie "bank obciąży" ale któż z nas chciałby się uzależniać od bankowego widzimisię. Tym bardziej, że w moim przypadku z kwotą 2000 zł wyrobiłbym się w najgorszym razie w dwa miesiące, więc zamierzałem rachunek zamykać już w listopadzie.

Data: 2012-10-13 20:00:54
Autor: xbartx
Dnia Sat, 13 Oct 2012 19:38:14 +0200, MarekZ napisał(a):

[...]

No właśnie jak tak popatrzyłem na pierwszego posta to trochę mi się wierzyć nie chciało, bo do Lukasa/CA to kompletnie nie podobne.

--
xbartx

Data: 2012-10-13 20:38:19
Autor: S
Dwie stówki od Credit Agricole
W dniu 2012-10-13 19:38, MarekZ pisze:> Zgodnie z paragrafem 4 pkt 7 Regulaminu, ten rachunek trzeba by
> utrzymywać przez 12 miesięcy! Niby nic to nie kosztuje, ale pamiętać o
> tym przelewie 10k przez rok...., ech chyba jednak podziękuję. :/

No i też ganiać z rachunkami do banku (par.3.2.1 regulaminu promocji). W moim przekonaniu zysk niewarty zachodu, szczególnie, że nie każdy ma rachunki aż na 2000zł, które by jednocześnie schodziły (by uniknąć biegania z każdym), a do tego jeszcze na swoje nazwisko (w dobie coraz popularniejszego wynajmu). Oczywiście promo tylko dla nowych klientów (par. 3.4.1).

Data: 2012-10-13 14:35:25
Autor: marysz
[...]

Chyba nie trzeba z każdym: "przedstawia Bankowi do wglądu przynajmniej jeden dokument". Myślę, że wystarczy raz pokazać faktury a oni wklepią sobie numery kont bankowych, które  kwalifikują się do promocji.. Potem przelewy na te konta będą premiowane. Ponadto można zgarnąć 120 wiśni w drugiej promocji "Jeszcze więcej oszczędzam na okrągło"

Data: 2012-10-14 01:16:16
Autor: quiris
W dniu sobota, 13 października 2012 23:35:26 UTC+2 użytkownik marysz napisał:

[...]

Można też w systemie transakcyjnym on-line CA zaznaczyć, że dany numer konta bierze udział w promocji.

--
Pozdrawiam,
Robert Błaut

Data: 2012-10-13 21:59:22
Autor: Waldek

Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:k5c83u$8jd$1srv.cyf-kr.edu.pl...

[...]

Wlasnie miałem to napisać rok uwiązania
- jak francuski piesek przy budzie ? ;)

A swoja droga, zamotali ten regulamin - LOL

Data: 2012-10-14 04:33:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Dwie stówki od Credit Agricole

"MarekZ" k5c83u$8jd$1@srv.cyf-kr.edu.pl

Jest niby napisane: "bank ma prawo obciążyć", a nie "bank obciąży" ale któż

IMO żadna różnica w wypadku Lukasa.

Dwie stówki od Credit Agricole