Data: 2009-11-15 20:09:26 | |
Autor: boukun | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
We Francji, w Niemczech zaszczepiono najpierw personel s³u¿by zdrowia i elity specjalnie dobranymi szczepionkami przeciwko tzw. ¶wiñskiej grymie, sprawdzone i przetestowane dok³adnie w laboratoriach, a dla pospólstwa szykuje siê drugi sort szcepionek, najprawdopodobniej ska¿onych, nieprzetestowanych jak nale¿y i jak siê wydaje, maj±cych na celu przetrzebienie populacji ludzkiej na ziemi.
Szczepionki u¿ywane w Niemczech dla lekarzy i elit, s± inne ni¿ te przeznaczone dla zwyk³ych ludzi. boukun |
|
Data: 2009-11-15 20:16:46 | |
Autor: Tzva Adonai | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
Szczepionki u¿ywane w Niemczech dla lekarzy i elit, s± inne ni¿ te przeznaczone dla zwyk³ych ludzi. Bzdura, sama Angela udowodni³a, ¿e wziê³a tê sam± szczepionkê, co wszyscy Niemcy... Ale ten grypowy epizod po raz kolejny udowodni³, ¿e Niemcy s³abo ufaj± swojej w³adzy... Na wszystkich niemieckich forach i czatach, które odwiedzam panuje spiskowodziejowa paranoja, ¿e w szczepionkach s± czipy kontroluj±ce mózgi, ¿e to trucizny z opó¼nionym zap³onem maj±ce na celu depopulacjê bia³ych Europejczyków i temu podobne idiotyzmy... -- |
|
Data: 2009-11-15 20:26:29 | |
Autor: boukun | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
U¿ytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:395f.00000074.4b00539enewsgate.onet.pl... Szczepionki u¿ywane w Niemczech dla lekarzy i elit, s± inne ni¿ te przeznaczone Apropo tych chipów, to w najnowszym wydaniu TP pana Bubla jest o tym mowa, wzmianka w w±tku poni¿ej... boukun |
|
Data: 2009-11-15 20:41:38 | |
Autor: pluton | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
swojej w³adzy... Na wszystkich niemieckich forach i czatach, któreodwiedzam panuje spiskowodziejowa paranoja, ¿e w szczepionkach s± czipy kontroluj±cebia³ych Europejczyków i temu podobne idiotyzmy... To wszystko nic. Z wiarygodnych zrodel wiem, ze w szczepionkach jest gen pederastii. Kto sie zaszczepi, u tego ulega zmianie budowa genetyczna i wystepuje znacznie zwiekszone prawdopodobienstwo zostania pederasta. Co oczywiscie w koncu spowoduje depopulacje bialych, tylko ze jest bomba z opoznionym zaplonem. Szczepionki te zostaly wyprodukowane w Gabonie, ktory zamiast napadac na Polske skorkami od bananow postanowil przegrupowac sily i uderzyc bronia biologiczna. -- pozdrawiam P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting and Online Nullification |
|
Data: 2009-11-15 20:43:05 | |
Autor: abc | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
To wszystko nic. Z wiarygodnych zrodel wiem, ze w szczepionkach Nie ma takiego genu. To przypad³o¶æ nabyta jak alkoholizm, nikotynizm, itp. -- Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny. |
|
Data: 2009-11-15 20:54:36 | |
Autor: pluton | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
> To wszystko nic. Z wiarygodnych zrodel wiem, ze w szczepionkachitp. katolicyzm, muzulmanizm, prawoslawizm itp. tez ? -- pozdrawiam P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting and Online Nullification |
|
Data: 2009-11-15 20:56:27 | |
Autor: abc | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
Nie. To s± religie. Katolicyzm jest religi± prawdziw±, a pozosta³e to> To wszystko nic. Z wiarygodnych zrodel wiem, ze w szczepionkachitp. religie fa³szywe. -- Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny. |
|
Data: 2009-11-15 21:00:17 | |
Autor: pluton | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
>> > To wszystko nic. Z wiarygodnych zrodel wiem, ze w szczepionkach Przyjemnie sie z toba dyskutuje. Zawsze masz odpowiedz rzeczowa, jasna, prosta i jednoznaczna, oraz na temat. -- pozdrawiam P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting and Online Nullification |
|
Data: 2009-11-15 22:56:29 | |
Autor: Polok_prawdziwy | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
abc wrote:
Nie. To s± religie. Katolicyzm jest religi± prawdziw±, a pozosta³e to Nie³odpedzio³e¶ mi ABECAD£O, a pseca ty¶ mondry chop i znos siem na boskich zecach...! A piso³em ci niedowno tak: "ABECAD£O...!!! ABECAD£O...!!! - cyzby to ³okrutno KARABOSKO by³a...!? - zapewne dziewcynki niemodli³y siem gorliwie, abo cogorsa zama³o na PSENOJ¶WINTSOM£OFIAREM wciep³y...! http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7235251,Dzieci_rozjechane_przez_pirata_w_BMW_czuja_sie_lepiej.html PS amoze zamiast na £OFIAREMPSENOJ¶WINTSOM na cukierecki wyda³y...!? |
|
Data: 2009-11-15 20:45:36 | |
Autor: Piotr | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
Dnia Sun, 15 Nov 2009 20:41:38 +0100, pluton napisa³(a):
To wszystko nic. Z wiarygodnych zrodel wiem, ze w szczepionkachTo wa³kun i Wycieruchowski s± z Gabonu? Piotr PS. A ty pluto sk±d? |
|
Data: 2009-11-15 20:56:42 | |
Autor: pluton | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
To wa³kun i Wycieruchowski s± z Gabonu? Nie wiem, ja nie grzebie ludziom w zyciorysach. PS. A ty pluto sk±d? Ty tez pohamuj niezdrowa ciekawosc. Bo zaraz zapytasz o moja wiare i orientacje seksualna. -- pozdrawiam P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting and Online Nullification |
|
Data: 2009-11-15 21:04:17 | |
Autor: Piotr | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
Dnia Sun, 15 Nov 2009 20:56:42 +0100, pluton napisa³(a):
Aaa, to ty pluto niezaanga¿owany jeste¶, jak kiedy¶ Afganistan, który siêTo wa³kun i Wycieruchowski s± z Gabonu? we w³asne sprawy wewnêtrzne nie anga¿owa³ (chyba ma tak do dzi¶). Wisz mnie te¿ wisi sk±de¶, chyba, ¿e siê zaczniesz wpier... moje sprawy i na ten przyk³ad zechcesz zdj±æ krzy¿ ze ¶ciany. Dok±d nie bêdziesz mi ³azi³ z go³± dup± pod oknami, i wrzeszcza³ o "równo¶ci" to sobie b±d¼ kim chcesz. Piotr |
|
Data: 2009-11-15 21:14:37 | |
Autor: pluton | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
isz mnie Mnie tez wali, skad jestes, chyba ze sie zaczniesz wpier... w moje sprawy i na ten przyklad zaczniesz mi wieszac jakies krzyze na scianach. -- pozdrawiam P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting and Online Nullification |
|
Data: 2009-11-15 20:31:33 | |
Autor: boukun | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
U¿ytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hdpnek$2aa$1inews.gazeta.pl... isz mnie M±drze Pluton, to jest psychol, tylko by po scianach krzy¿e wiesza³ i ludziom zabrania³ zdejowaæ je ze ¶cian, jako, ¿e to jego sprawy... Boszsz... boukun |
|
Data: 2009-11-15 21:34:01 | |
Autor: Piotr | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
Dnia Sun, 15 Nov 2009 20:31:33 +0100, boukun napisa³(a):
M±drze Pluton, to jest psychol, tylko by po scianach krzy¿e wiesza³ i ludziom zabrania³ zdejowaæ je ze ¶cian, jako, ¿e to jego sprawy... Boszsz...O, przylaz³o wa³kuñstwo, co by chcia³o decydowaæ, ale p³aciæ ju¿ nie. |
|
Data: 2009-11-15 20:46:51 | |
Autor: boukun | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:xjs12b6iotd7$.5jc6w5ofk80k.dlg40tude.net... Dnia Sun, 15 Nov 2009 20:31:33 +0100, boukun napisa³(a): G³upi Piotrusiu, ty jeszcze tutaj? P³aci³e¶ za te wszystkie krzy¿e porozwieszane w szko³ach, a ile i kiedy g³upi Piotrusiu? boukun |
|
Data: 2009-11-15 21:50:35 | |
Autor: Piotr | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
Dnia Sun, 15 Nov 2009 20:46:51 +0100, boukun napisa³(a):
Ty znowu do mnie po wa³kuñsku? Nie móg³by¶ po polsku i tak, ¿eby siê toO, przylaz³o wa³kuñstwo, co by chcia³o decydowaæ, ale p³aciæ ju¿ nie. czego¶ trzyma³o? Bo zadajesz pytania, jak jaki¶ "daun", bez zwi±zku i g³upawe. |
|
Data: 2009-11-15 21:09:18 | |
Autor: boukun | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:l1zuwyanlj58$.1wi1wgjfd6616$.dlg40tude.net... Dnia Sun, 15 Nov 2009 20:46:51 +0100, boukun napisa³(a): G³upi Piotrusiu, a co to jest co¶ teraz nabazgroli³? Nie rozumiesz prostych, rzeczowych pytañ? boukun |
|
Data: 2009-11-15 21:17:58 | |
Autor: Piotr | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
Dnia Sun, 15 Nov 2009 21:14:37 +0100, pluton napisa³(a):
Mnie tez wali, skad jestes, chyba ze sie zaczniesz wpier... w moje sprawyTwoje sprawy pluto, to ty sobie w domu trzymaj. Piotr |
|
Data: 2009-11-15 21:19:54 | |
Autor: pluton | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
> Mnie tez wali, skad jestes, chyba ze sie zaczniesz wpier... w mojesprawy > i na ten przyklad zaczniesz mi wieszac jakies krzyze na scianach. Nawzajem. -- pozdrawiam P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting and Online Nullification |
|
Data: 2009-11-15 21:24:57 | |
Autor: abc | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
Mnie tez wali, skad jestes, chyba ze sie zaczniesz wpier... w moje sprawy Szko³a publiczna (utrzymywana z podatków katolików) to nie chlew i krzy¿e musz± w niej wisieæ. Bezbo¿nicy niech sobie otwieraj± w³asne szko³y. -- Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny. |
|
Data: 2009-11-15 20:48:15 | |
Autor: boukun | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
U¿ytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hdpon4$82d$1nemesis.news.neostrada.pl... Mnie tez wali, skad jestes, chyba ze sie zaczniesz wpier... w moje sprawy Szko³a publiczna to nie katolicka, to nie bo¿nica. Jak katole chc± krzy¿y, to niech wypieprzaj± ze swoimi dzieciakami do szkó³ katolickich. Niech otwieraj± w³asne szko³y! boukun |
|
Data: 2009-11-15 21:54:13 | |
Autor: Piotr | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
Dnia Sun, 15 Nov 2009 20:48:15 +0100, boukun napisa³(a):
Szko³a publiczna to nie katolicka, to nie bo¿nica. Jak katole chc± krzy¿y, to niech wypieprzaj± ze swoimi dzieciakami do szkó³ katolickich. Niech otwieraj± w³asne szko³y!No to nie do¶æ, ¿e p³acimy wa³kuñstwu za naukê ich dzieci, to jeszcze mamy sobie swoje szko³y wybudowaæ? A mo¿e by tak wyp... te wa³kuñskie dzieci i niech im tatusie, wolni murarze przecie¿, co¶ wybuduj±? |
|
Data: 2009-11-15 21:03:05 | |
Autor: boukun | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:18bbgby1zn6t5.byrih2oqo2wj.dlg40tude.net... Dnia Sun, 15 Nov 2009 20:48:15 +0100, boukun napisa³(a): G³upi Piotrusiu, ty nie jeste¶ w stanie sobie za poczciwe ¿arcie zp³aciæ, o nauce dla siebie nie wspominaj±c... Id¼ z tym g³upi Piotrusiu do parlamentu ... dla uposledzonych umys³owo... Ja jutro g³upi Piotrusiu zaczne siê wpier... w twoje sprawy i na ten przyk³ad zechce zdj±æ krzy¿ ze ¶ciany... boukun |
|
Data: 2009-11-15 22:08:44 | |
Autor: Piotr | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
Dnia Sun, 15 Nov 2009 21:03:05 +0100, boukun napisa³(a):
G³upi Piotrusiu, ty nie jeste¶ w stanie sobie za poczciwe ¿arcie zp³aciæ, o nauce dla siebie nie wspominaj±c...Powy¿sze mówi sta³y klient ¶cierkodajni, bezrobotny absolwent zawodówki na utrzymaniu ¿ony, he, he, ty masz tupet wa³kun... A krzy¿ ¶ci±gnij najpierw u matki. |
|
Data: 2009-11-15 21:14:22 | |
Autor: boukun | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:1fshae8bqy5iy.u1i96mcs2ugm.dlg40tude.net... Dnia Sun, 15 Nov 2009 21:03:05 +0100, boukun napisa³(a): A co to jest ¶cierkodajnia g³upi Piotrusiu, bo o inne twoje prymitywne bazgro³y nie pytam? Masz co¶ przeciwko absolwentom zawodówek g³yupi Piotrusiu? Dlaczego, sk±d ci siê to bierze? Ja jutro g³upi Piotrusiu zaczne siê wpier... w twoje sprawy i na ten przyk³ad zechce zdj±æ krzy¿ ze ¶ciany... boukun |
|
Data: 2009-11-15 22:22:40 | |
Autor: Piotr | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
Dnia Sun, 15 Nov 2009 21:14:22 +0100, boukun napisa³(a):
A co to jest ¶cierkodajnia g³upi Piotrusiu, bo o inne twoje prymitywne bazgro³y nie pytam? Masz co¶ przeciwko absolwentom zawodówek g³yupi Piotrusiu? Dlaczego, sk±d ci siê to bierze? Ja jutro g³upi Piotrusiu zaczne siê wpier... w twoje sprawy i na ten przyk³adTo tam gdzie jadasz. Absolwent zawodówki, baz pracy, na utrzymaniu ¿ony, to nie jest kto¶, kto ma kwalifikacje do obja¶niania ¶wiata, a jutube to nie jest wystarczaj±ce ¼ród³o aby ten ¶wiat rozumieæ, wiêc je¿eli taki go¶æ siê do tego bierze (i do tego pieprzy jak jaki¶ "daun"), to jasnym jest, ¿e b³±dzi. Ty ha³sfra³ dziêki zaburzeniu zwanym narcyzmem, w ¿yciu tego nie zobaczysz jaki z ciebie g³upek... I bêdziesz siê tak rzuca³, jak weszek na ruskim ko³nierzu. No, dobra, ale teraz juz spierdalaj. Aaa, daj zdjêcie kry¿yka, który zabra³e¶ matce. |
|
Data: 2009-11-15 21:31:20 | |
Autor: boukun | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:mb24p0zgln18.lho2p4w4mx27.dlg40tude.net... Dnia Sun, 15 Nov 2009 21:14:22 +0100, boukun napisa³(a): To znaczy gdzie g³upi Piotrusiu? A sk±d ty g³upi Piotrusiu chcesz wiedzieæ, czy absolwent zawodówki, bez pracy, na utrzymaniu zony nie jest kto¶, kto ma kwalifikacje do obja¶niania ¶wiata" Sk±d ci siê to g³upi Piotrusiu bierze? Kto ci takich g³upot nagada³, ¿e by³y absolwent zawodówki, bez pracy, na utrzymaniu zony nie posiada wystarczaj±cego ¼ród³a wiedzy, by o¶wicaæ ciemny ¶wiat? Sk±d u g³upiego Piotrusia takie zacofanie i prymitywne zachowanie siê bierze, sk±d taki kompleks ni¿szo¶ci u g³upiego Piotrusia? boukun |
|
Data: 2009-11-15 21:30:53 | |
Autor: pluton | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
Masz pewne braki w wyksztalceniu ogolnym. Szkola publiczna jest utrzymywana z podatkow obywateli. -- pozdrawiam P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting and Online Nullification |
|
Data: 2009-11-15 21:32:24 | |
Autor: Piotr | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
Dnia Sun, 15 Nov 2009 21:30:53 +0100, pluton napisa³(a):
Masz pewne braki w wyksztalceniu ogolnym. Szkola publiczna jestNu, czyli w ponad 90% katolików... Piotr |
|
Data: 2009-11-15 21:35:10 | |
Autor: pluton | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
> Masz pewne braki w wyksztalceniu ogolnym. Szkola publiczna jest I w 93% wielbicieli psow. Powiesic ci psie gowno na scianie ? -- pozdrawiam P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting and Online Nullification |
|
Data: 2009-11-15 20:42:11 | |
Autor: ali | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³(a):
I w 93% wielbicieli psow. Powiesic ci psie gowno na scianie ?nie sraj pluto po ¶cianach a poczytaj http://www.konsument.lukow.pl/swinska-grypa-szczepionki/ -- |
|
Data: 2009-11-15 20:49:13 | |
Autor: boukun | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
U¿ytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hdpol5$7fo$1inews.gazeta.pl... > Masz pewne braki w wyksztalceniu ogolnym. Szkola publiczna jest Dok³adnie, co to dla mato³a za ró¿nica... boukun |
|
Data: 2009-11-15 21:37:02 | |
Autor: Piotr | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
Dnia Sun, 15 Nov 2009 21:35:10 +0100, pluton napisa³(a):
I w 93% wielbicieli psow. Powiesic ci psie gowno na scianie ?To ty masz w domu psie gówna na ¶cianach? To nic dziwnego, ¿e chcesz krzy¿e ¶ci±gaæ. Piotr |
|
Data: 2009-11-15 21:49:45 | |
Autor: pluton | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
To ty masz w domu psie gówna na ¶cianach? To nic dziwnego, ¿e chceszkrzy¿e ¶ci±gaæ. Moge tez zapokoic twoja katolicka ciekawosc w kwestii mojej przemiany materii: kupe robilem dzisiaj srednio gesta. Czy jeszcze masz do mnie jakies pytania ? -- pozdrawiam P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting and Online Nullification |
|
Data: 2009-11-15 21:52:07 | |
Autor: Piotr | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
Dnia Sun, 15 Nov 2009 21:49:45 +0100, pluton napisa³(a):
Moge tez zapokoic twoja katolicka ciekawosc w kwestii mojej przemianyNo i masz zwariowa³... Id¼ siê przespaæ pluto. Jutro sobie ¶cianê doozdobisz, na "srednio gesto"... Piotr |
|
Data: 2009-11-15 21:38:36 | |
Autor: abc | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
Szko³a publiczna (utrzymywana z podatków katolików) to nie chlew i krzy¿e Ale 89,8 % tych obywateli to katolicy https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/geos/pl.html -- Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny. |
|
Data: 2009-11-15 21:55:19 | |
Autor: pluton | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
>> Szko³a publiczna (utrzymywana z podatków katolików) to nie chlew ikrzy¿e >> musz± w niej wisieæ. Bezbo¿nicy niech sobie otwieraj± w³asne szko³y. I w 70% palacze tytoniu. Kolo kazdego krzyza nalezy powiesic popielniczke. -- pozdrawiam P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting and Online Nullification |
|
Data: 2009-11-15 21:57:47 | |
Autor: abc | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
Ale 89,8 % tych obywateli to katolicy Nie. Nie ma takiej potrzeby. Palenie tytoniu nie jest religi±. To tylko na³óg. -- Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny. |
|
Data: 2009-11-15 22:02:22 | |
Autor: pluton | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
>> Ale 89,8 % tych obywateli to katolicyhttps://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/geos/pl.html >popielniczke. > Zapewniam cie, ze jest taka potrzeba. Szko³a publiczna (utrzymywana z podatków palaczy) to nie chlew i popielniczki musza w niej wisiec. Niepalacy niech sobie otwieraja w³asne szkoly. -- pozdrawiam P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting and Online Nullification |
|
Data: 2009-11-15 22:08:40 | |
Autor: abc | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
Nie. Nie ma takiej potrzeby. Palenie tytoniu nie jest religi±. To tylko Nie przyrównuj na³ogu do religii, bo to przecie¿ absurd. Kult jest rdzeniem kultury, a na³og to tylko na³óg. Rdzeniem kultury europejskiej jest kult Chrystusa i chrze¶cijañski system warto¶ci. Prawie wszystkie zachowane zabytki kultury europejskiej powsta³y z inspiracji chrze¶cijañskiej. Atak na chrze¶cijañski system warto¶æ jest atakiem na sam rdzeñ i duszê Europy. Od czasów rewolucji antyfrancuskiej destrukcja kultury europejskiej nabra³a gwa³townego przy¶pieszenia. Termitom cywilizacji umo¿liwiono uporczywe dr±¿enie Europy i w naszych czasach znalaz³a siê ona prawie ca³kowicie w rêkach ideowych spadkobiercow mordercow Ludwika XVI, opêtanych utopi± kolejnej Wie¿y Babel. Perfidnym wrogom Chrystusa, daj± siê wodziæ za nos ro¿ni u¿yteczni idioci, ktorzy europejskiej kulturze przeciwstawiaj± kontrkulturê. Zwyrodnia³a kontrkultura czerpie inspiracjê ju¿ nie z kultu Chrystusa, a z kultu Antychrysta - piêkno zastêpuje programow± brzydot±, moralno¶æ - amoralno¶ci± i gloryfikacj± zboczeñ, dobre wychowanie - chamstwem, ¶wiêto¶æ ¿ycia ludzkiego - cywilizacj± ¶mierci, itd. Warto rozumieæ takie rzeczy. Zw³aszcza, gdy siê s o b i e samemu strzela samoboja. -- Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny. |
|
Data: 2009-11-15 21:24:13 | |
Autor: boukun | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
U¿ytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hdpr93$9jr$1nemesis.news.neostrada.pl... Nie. Nie ma takiej potrzeby. Palenie tytoniu nie jest religi±. To tylko Nie chrze¶cijañskiej, tylko niewolniczej. Kult to jest tylko kult, Dzisiaj taki, jutro inny. Ten narzucony przed wiekami przez ¯ydów, nigdy nie by³ rdzenny... boukun |
|
Data: 2009-11-15 22:16:29 | |
Autor: pluton | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
>> Nie. Nie ma takiej potrzeby. Palenie tytoniu nie jest religi±. To tylkordzeniem kultury, a na³og to tylko na³óg. Ja niczego nie przyrownuje. Stwierdzam tylko, ze szkola publiczna jest utrzymywana z podatkow palaczy i w zwiazku z tym musza w niej wisiec popielniczki. -- pozdrawiam P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting and Online Nullification |
|
Data: 2009-11-15 21:59:12 | |
Autor: Piotr | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
Dnia Sun, 15 Nov 2009 21:55:19 +0100, pluton napisa³(a):
I w 70% palacze tytoniu. Kolo kazdego krzyza nalezy powiesic popielniczke.Dlaczego ko³o krzy¿a? Ty sobie powie¶ miêdzy psimi kupami. albo kipuj na pod³odze, dam g³owê, ¿e i tak nikt nie zwróci uwagi, he, he. Piotr |
|
Data: 2009-11-15 22:06:10 | |
Autor: pluton | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
> I w 70% palacze tytoniu. Kolo kazdego krzyza nalezy powiesicpopielniczke. > To ty sobie powies krzyz pomiedzy psimi kupami. A popielniczka musi byc na honorowym miejscu. Szkola to nie chlew, jak tu ktos zauwazyl, i nie wolno kipowac (cokolwiek to slowo znaczy) na podlodze. -- pozdrawiam P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting and Online Nullification |
|
Data: 2009-11-15 22:11:21 | |
Autor: Piotr | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
Dnia Sun, 15 Nov 2009 22:06:10 +0100, pluton napisa³(a):
To ty sobie powies krzyz pomiedzy psimi kupami. A popielniczka musi bycGdyby¶ kiedy¶ chodzi³ do szko³y, to by¶ wiedzia³, ¿e tam nie wolno paliæ, ¿e pali tylko nieca³e 30% Polaków i, ¿e twoje porównania s± infantylne. Piotr |
|
Data: 2009-11-15 22:27:05 | |
Autor: pluton | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
Gdyby¶ kiedy¶ chodzi³ do szko³y, to by¶ wiedzia³, ¿e tam nie wolno paliæ, Gdyby¶ kiedy¶ chodzi³ do szko³y, to by¶ wiedzia³, ¿e tam nie wolno wieszac krzyzy, ¿e katolikami jest tylko nieca³e 90% Polaków i, ¿e twoje porównania s± infantylne. -- pozdrawiam P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting and Online Nullification |
|
Data: 2009-11-15 22:33:01 | |
Autor: Piotr | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
Dnia Sun, 15 Nov 2009 22:27:05 +0100, pluton napisa³(a):
Gdyby¶ kiedy¶ chodzi³ do szko³y, to by¶ wiedzia³, ¿e tam nie wolno wieszac? :-)Ranyy... To ju¿ zupe³nie pojecha³e¶ po "infantylnemu", pluto... http://www.google.pl/search?hl=pl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Apl%3Aofficial&hs=ppm&q=ile+procent+polak%C3%B3w+deklaruje+katolicyzm&btnG=Szukaj&lr= Wolno wieszaæ, mam na to dowód - od kilkuset lat wisz±. I co ja porównywa³em? Piotr |
|
Data: 2009-11-16 17:33:59 | |
Autor: boukun | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
U¿ytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:395f.00000074.4b00539enewsgate.onet.pl... Szczepionki u¿ywane w Niemczech dla lekarzy i elit, s± inne ni¿ te przeznaczone W Niemczech mówia oficjalnie w mediach, pokazujac na grafiku, ze sa dwie kategorie szepionek i dwie kategorie ludzi. Jedna szczepionka dla uprzywilejowanej grupy, urzedników, polityków, sluzby zdrowia, wojska, policji, a druga dla depów i o tym sie mówi w Niemczech oficjalnie od dwóch miesiecy i z tym sie w niemieckich mediach nikt nie kryje, ze dla depów sa toksyczne szczepionki z rtecia (thimerosalem). Taki polityk nawet staje przed kamera i pokazuje, ze sie szczepi szczepionka sprawdzona, a dla depów jest szczepionka z rtecia. I nawet jak ktos ma pieniadze i chce zaplacic 1000 euro, jak szefowa mojej zony, to mówi, ze jej nie dostanie i byla zmuszona sie zaszczepic szczepionka dla depów, której skutki moga sie objawiac nawet po wielu latach.. Kommentar Zwei-Klassen-Impfung ist ein verheerendes Signal Von Wolfgang W. Merkel 18. Oktober 2009, 17:44 Uhr Die Bundesregierung, Ministerialbeamte und Mitarbeiter von oberen Bundesbehörden bekommen für den Schutz vor der Schweinegrippe einen verträglicheren und unbedenklicheren Impfstoff als der normale Deutsche. Kein ermutigendes Signal für den in seiner Impfentscheidung schwankenden Bürger. Es ist ein verheerendes Signal - und ein entlarvendes: Die Bundesregierung, Ministerialbeamte und Mitarbeiter von oberen Bundesbehörden bekommen eine "Extrawurst". Nicht jener Impfstoff wird ihnen injiziert, mit dem sich der normale Bürger vor der Schweinegrippe schützen soll. Sie bekommen stattdessen, wie das Nachrichtenmagazin "Spiegel" vom Innenministerium erfuhr, eine später zugelassene Vakzine, die keinen Wirkverstärker ("Booster") enthält. Die Booster-freie Variante stufen viele Experten als verträglicher ein. Das wirft zum einen ein verräterisches Licht auf die Bekundungen des Bundesgesundheitsministeriums und des für Impfstoffe zuständigen Paul-Ehrlich-Instituts (PEI). Warum eine Sonderbehandlung für Regierende und hohe Beamte, fragt sich der der Regierte. Das böse Wort von der Zwei-Klassen-Medizin drängt sich ihm auf. Und dann fällt ihm noch George Orwells Roman "Farm der Tiere" ein, in dem alle gleich sind, "aber manche sind gleicher". Verheerend ist die Bestellung dieser 200.000 Impfstoffdosen für die Bemühung der Behörden, möglichst viele Deutsche von der Unbedenklichkeit des ihnen zugedachten Impfstoffs zu überzeugen. Schon zuvor hatte, so heißt es von Seiten der Ländergesundheitsministerkonferenz, nur etwa ein Viertel der Bevölkerung vor, sich impfen zu lassen. Jetzt lautet die Botschaft: So unbedenklich ist der Impfstoff nicht, deshalb sollen wichtige Entscheidungsträger einen harmloseren, besseren bekommen. Kein ermutigendes Signal für den in seiner Impfentscheidung schwankenden Bürger. http://www.welt.de/wissenschaft/article4887314/Zwei-Klassen-Impfung-ist-ein-verheerendes-Signal.html boukun |
|
Data: 2009-11-15 22:47:41 | |
Autor: J-23 | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
On 15 Lis, 20:09, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
We Francji, w Niemczech zaszczepiono najpierw personel s³u¿by zdrowia i elity bokun wierzysz w te pierdoly o swinskiej grypie? Te grype leczy sie b.latwo, przy uzyciu dostepnych medykamentow. Ma ona lagodny przebieg. Jest jeden warunek, nalezy szybko zareagowac. Po wystapieniu pierwszych obiawow jak najszybciej podac stosowne medykamenty. Te same jakie stosuje sie w leczeniu innej grypy. Na cholere sie szczepic? Jest jedna sprawa, na te grype szczegolnie poddatne sa mlode organizmy! J-23 itede PS.kasa, i jeszcze raz kasa, nie bedzie grypy to wymysla cos innego... jak zawsze |
|
Data: 2009-11-15 23:31:01 | |
Autor: swstr | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
i jak siê wydaje, maj±cych na celu przetrzebienie populacji ludzkiej na ziemi. w takim razie kto bedzie dorabiac te elity , skoro oni tylko umyslowi -- |
|
Data: 2009-11-15 23:13:15 | |
Autor: boukun | |
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu | |
U¿ytkownik "swstr" <swstrWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:395f.0000008b.4b008125newsgate.onet.pl... i jak Niewolników jest za du¿o na ziemi, obozów zag³ady nie da siê ju¿ za³o¿yæ dla milionów bezrobotnych, którzy nie dokarmiaj± elit... boukun |
|