Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu

Data: 2009-11-15 20:09:26
Autor: boukun
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu
We Francji, w Niemczech zaszczepiono najpierw personel s³u¿by zdrowia i elity specjalnie dobranymi szczepionkami przeciwko tzw. ¶wiñskiej grymie, sprawdzone i przetestowane dok³adnie w laboratoriach, a dla pospólstwa szykuje siê drugi sort szcepionek, najprawdopodobniej ska¿onych, nieprzetestowanych jak nale¿y i jak siê wydaje, maj±cych na celu przetrzebienie populacji ludzkiej na ziemi.

Szczepionki u¿ywane w Niemczech dla lekarzy i elit, s± inne ni¿ te przeznaczone dla zwyk³ych ludzi.

boukun

Data: 2009-11-15 20:16:46
Autor: Tzva Adonai
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu
Szczepionki u¿ywane w Niemczech dla lekarzy i elit, s± inne ni¿ te przeznaczone dla zwyk³ych ludzi.

Bzdura, sama Angela udowodni³a, ¿e wziê³a tê sam± szczepionkê, co wszyscy
Niemcy... Ale ten grypowy epizod po raz kolejny udowodni³, ¿e Niemcy s³abo ufaj±
swojej w³adzy... Na wszystkich niemieckich forach i czatach, które odwiedzam
panuje spiskowodziejowa paranoja, ¿e w szczepionkach s± czipy kontroluj±ce
mózgi, ¿e to trucizny z opó¼nionym zap³onem maj±ce na celu depopulacjê bia³ych
Europejczyków i temu podobne idiotyzmy...

Data: 2009-11-15 20:26:29
Autor: boukun
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu

U¿ytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:395f.00000074.4b00539enewsgate.onet.pl...
[...]

Apropo tych chipów, to w najnowszym wydaniu TP pana Bubla jest o tym mowa, wzmianka w w±tku poni¿ej...

boukun

Data: 2009-11-15 20:41:38
Autor: pluton
[...]

To wszystko nic. Z wiarygodnych zrodel wiem, ze w szczepionkach
jest gen pederastii.
Kto sie zaszczepi, u tego ulega zmianie budowa genetyczna i wystepuje
znacznie zwiekszone prawdopodobienstwo zostania pederasta.
Co oczywiscie w koncu spowoduje depopulacje bialych, tylko ze jest
bomba z opoznionym zaplonem.
Szczepionki te zostaly wyprodukowane w Gabonie, ktory zamiast napadac na
Polske skorkami od bananow postanowil przegrupowac sily i uderzyc
bronia biologiczna.

Nullification

Data: 2009-11-15 20:43:05
Autor: abc
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu
To wszystko nic. Z wiarygodnych zrodel wiem, ze w szczepionkach
jest gen pederastii.

Nie ma takiego genu. To przypad³o¶æ nabyta jak alkoholizm, nikotynizm, itp.

--
Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ
katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny.

Data: 2009-11-15 20:54:36
Autor: pluton
> [...]
> jest gen pederastii.

Nie ma takiego genu. To przypad³o¶æ nabyta jak alkoholizm, nikotynizm,

katolicyzm, muzulmanizm, prawoslawizm itp. tez ?

Nullification

Data: 2009-11-15 20:56:27
Autor: abc
> [...]

itp.

katolicyzm, muzulmanizm, prawoslawizm itp. tez ?

Nie. To s± religie. Katolicyzm jest religi± prawdziw±, a pozosta³e to
religie fa³szywe.

Data: 2009-11-15 21:00:17
Autor: pluton
> [...]
>
> katolicyzm, muzulmanizm, prawoslawizm itp. tez ?

Nie. To s± religie. Katolicyzm jest religi± prawdziw±, a pozosta³e to

Przyjemnie sie z toba dyskutuje. Zawsze masz odpowiedz rzeczowa,
jasna, prosta i jednoznaczna, oraz na temat.

Nullification

Data: 2009-11-15 22:56:29
Autor: Polok_prawdziwy
abc wrote:

Nie. To s± religie. Katolicyzm jest religi± prawdziw±, a pozosta³e to
religie fa³szywe.

Nie³odpedzio³e¶ mi ABECAD£O, a pseca ty¶ mondry chop i znos siem na boskich
zecach...!
A piso³em ci niedowno tak:

"ABECAD£O...!!! ABECAD£O...!!!  - cyzby to ³okrutno KARABOSKO by³a...!?

- zapewne dziewcynki niemodli³y siem gorliwie, abo cogorsa zama³o na
PSENOJ¶WINTSOM£OFIAREM wciep³y...!

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7235251,Dzieci_rozjechane_przez_pirata_w_BMW_czuja_sie_lepiej.html

PS amoze zamiast na £OFIAREMPSENOJ¶WINTSOM na cukierecki wyda³y...!?

Data: 2009-11-15 20:45:36
Autor: Piotr
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu
Dnia Sun, 15 Nov 2009 20:41:38 +0100, pluton napisa³(a):

To wa³kun i Wycieruchowski s± z Gabonu?
Piotr
PS. A ty pluto sk±d?

Data: 2009-11-15 20:56:42
Autor: pluton
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu
To wa³kun i Wycieruchowski s± z Gabonu?
Piotr

Nie wiem, ja nie grzebie ludziom w zyciorysach.

PS. A ty pluto sk±d?

Ty tez pohamuj niezdrowa ciekawosc. Bo zaraz zapytasz
o moja wiare i orientacje seksualna.

Nullification

Data: 2009-11-15 21:04:17
Autor: Piotr
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu
Dnia Sun, 15 Nov 2009 20:56:42 +0100, pluton napisa³(a):

To wa³kun i Wycieruchowski s± z Gabonu?
Piotr

Nie wiem, ja nie grzebie ludziom w zyciorysach.

Aaa, to ty pluto niezaanga¿owany jeste¶, jak kiedy¶ Afganistan, który siê
we w³asne sprawy wewnêtrzne nie anga¿owa³ (chyba ma tak do dzi¶). Wisz mnie
te¿ wisi sk±de¶, chyba, ¿e siê zaczniesz wpier... moje sprawy i na ten
przyk³ad zechcesz zdj±æ krzy¿ ze ¶ciany.

PS. A ty pluto sk±d?

Ty tez pohamuj niezdrowa ciekawosc. Bo zaraz zapytasz
o moja wiare i orientacje seksualna.

Dok±d nie bêdziesz mi ³azi³ z go³± dup± pod oknami, i wrzeszcza³ o
"równo¶ci" to sobie b±d¼ kim chcesz.
Piotr

Data: 2009-11-15 21:14:37
Autor: pluton
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu
isz mnie
te¿ wisi sk±de¶, chyba, ¿e siê zaczniesz wpier... moje sprawy i na ten
przyk³ad zechcesz zdj±æ krzy¿ ze ¶ciany.

Mnie tez wali, skad jestes, chyba ze sie zaczniesz wpier... w moje sprawy
i na ten przyklad zaczniesz mi wieszac jakies krzyze na scianach.

Nullification

Data: 2009-11-15 20:31:33
Autor: boukun
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu

U¿ytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hdpnek$2aa$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.:

M±drze Pluton, to jest psychol, tylko by po scianach krzy¿e wiesza³ i ludziom zabrania³ zdejowaæ je ze ¶cian, jako, ¿e to jego sprawy... Boszsz...

boukun

Data: 2009-11-15 21:34:01
Autor: Piotr
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu
Dnia Sun, 15 Nov 2009 20:31:33 +0100, boukun napisa³(a):

M±drze Pluton, to jest psychol, tylko by po scianach krzy¿e wiesza³ i ludziom zabrania³ zdejowaæ je ze ¶cian, jako, ¿e to jego sprawy... Boszsz...

O, przylaz³o wa³kuñstwo, co by chcia³o decydowaæ, ale p³aciæ ju¿ nie.

Data: 2009-11-15 20:46:51
Autor: boukun
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:xjs12b6iotd7$.5jc6w5ofk80k.dlg40tude.net...
[...]

G³upi Piotrusiu, ty jeszcze tutaj? P³aci³e¶ za te wszystkie krzy¿e porozwieszane w szko³ach, a ile i kiedy g³upi Piotrusiu?

boukun

Data: 2009-11-15 21:50:35
Autor: Piotr
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu
Dnia Sun, 15 Nov 2009 20:46:51 +0100, boukun napisa³(a):

O, przylaz³o wa³kuñstwo, co by chcia³o decydowaæ, ale p³aciæ ju¿ nie.

G³upi Piotrusiu, ty jeszcze tutaj? P³aci³e¶ za te wszystkie krzy¿e porozwieszane w szko³ach, a ile i kiedy g³upi Piotrusiu?

Ty znowu do mnie po wa³kuñsku? Nie móg³by¶ po polsku i tak, ¿eby siê to
czego¶ trzyma³o? Bo zadajesz pytania, jak jaki¶ "daun", bez zwi±zku i
g³upawe.

Data: 2009-11-15 21:09:18
Autor: boukun
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:l1zuwyanlj58$.1wi1wgjfd6616$.dlg40tude.net...
[...]

G³upi Piotrusiu, a co to jest co¶ teraz nabazgroli³? Nie rozumiesz prostych, rzeczowych pytañ?

boukun

Data: 2009-11-15 21:17:58
Autor: Piotr
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu
Dnia Sun, 15 Nov 2009 21:14:37 +0100, pluton napisa³(a):

Mnie tez wali, skad jestes, chyba ze sie zaczniesz wpier... w moje sprawy
i na ten przyklad zaczniesz mi wieszac jakies krzyze na scianach.

Twoje sprawy pluto, to ty sobie w domu trzymaj.
Piotr

Data: 2009-11-15 21:19:54
Autor: pluton
> [...]
> i na ten przyklad zaczniesz mi wieszac jakies krzyze na scianach.

Twoje sprawy pluto, to ty sobie w domu trzymaj.

Nawzajem.

Nullification

Data: 2009-11-15 21:24:57
Autor: abc
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu
Mnie tez wali, skad jestes, chyba ze sie zaczniesz wpier... w moje sprawy
i na ten przyklad zaczniesz mi wieszac jakies krzyze na scianach.

Szko³a publiczna (utrzymywana z podatków katolików) to nie chlew i krzy¿e
musz± w niej wisieæ.  Bezbo¿nicy niech sobie otwieraj± w³asne szko³y.

Data: 2009-11-15 20:48:15
Autor: boukun
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu

U¿ytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hdpon4$82d$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Szko³a publiczna to nie katolicka, to nie bo¿nica. Jak katole chc± krzy¿y, to niech wypieprzaj± ze swoimi dzieciakami do szkó³ katolickich. Niech otwieraj± w³asne szko³y!

boukun

Data: 2009-11-15 21:54:13
Autor: Piotr
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu
Dnia Sun, 15 Nov 2009 20:48:15 +0100, boukun napisa³(a):

Szko³a publiczna to nie katolicka, to nie bo¿nica. Jak katole chc± krzy¿y, to niech wypieprzaj± ze swoimi dzieciakami do szkó³ katolickich. Niech otwieraj± w³asne szko³y!

No to nie do¶æ, ¿e p³acimy wa³kuñstwu za naukê ich dzieci, to jeszcze mamy
sobie swoje szko³y wybudowaæ?
A mo¿e by tak wyp... te wa³kuñskie dzieci i niech im tatusie, wolni murarze
przecie¿, co¶ wybuduj±?

Data: 2009-11-15 21:03:05
Autor: boukun
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:18bbgby1zn6t5.byrih2oqo2wj.dlg40tude.net...
[...]

G³upi Piotrusiu, ty nie jeste¶ w stanie sobie za poczciwe ¿arcie zp³aciæ, o nauce dla siebie nie wspominaj±c...
Id¼ z tym g³upi Piotrusiu do parlamentu ... dla uposledzonych umys³owo... Ja jutro g³upi Piotrusiu zaczne siê wpier... w twoje sprawy i na ten przyk³ad
zechce zdj±æ krzy¿ ze ¶ciany...

boukun

Data: 2009-11-15 22:08:44
Autor: Piotr
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu
Dnia Sun, 15 Nov 2009 21:03:05 +0100, boukun napisa³(a):

[...]

Powy¿sze mówi sta³y klient ¶cierkodajni, bezrobotny absolwent zawodówki na
utrzymaniu ¿ony, he, he, ty masz tupet wa³kun...
A krzy¿ ¶ci±gnij najpierw u matki.

Data: 2009-11-15 21:14:22
Autor: boukun
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:1fshae8bqy5iy.u1i96mcs2ugm.dlg40tude.net...
[...]

A co to jest ¶cierkodajnia g³upi Piotrusiu, bo o inne twoje prymitywne bazgro³y nie pytam? Masz co¶ przeciwko absolwentom zawodówek g³yupi Piotrusiu? Dlaczego, sk±d ci siê to bierze? Ja jutro g³upi Piotrusiu zaczne siê wpier... w twoje sprawy i na ten przyk³ad
zechce zdj±æ krzy¿ ze ¶ciany...

boukun

Data: 2009-11-15 22:22:40
Autor: Piotr
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu
Dnia Sun, 15 Nov 2009 21:14:22 +0100, boukun napisa³(a):

[...]

To tam gdzie jadasz. Absolwent zawodówki, baz pracy, na utrzymaniu ¿ony, to
nie jest kto¶, kto ma kwalifikacje do obja¶niania ¶wiata, a jutube to nie
jest wystarczaj±ce ¼ród³o aby ten ¶wiat rozumieæ, wiêc je¿eli taki go¶æ siê
do tego bierze (i do tego pieprzy jak jaki¶ "daun"), to jasnym jest, ¿e
b³±dzi. Ty ha³sfra³ dziêki zaburzeniu zwanym narcyzmem, w ¿yciu tego nie
zobaczysz jaki z ciebie g³upek... I bêdziesz siê tak rzuca³, jak weszek na
ruskim ko³nierzu.
No, dobra, ale teraz juz spierdalaj.
Aaa, daj zdjêcie kry¿yka, który zabra³e¶ matce.

Data: 2009-11-15 21:31:20
Autor: boukun
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:mb24p0zgln18.lho2p4w4mx27.dlg40tude.net...
[...]

To znaczy gdzie g³upi Piotrusiu? A sk±d ty g³upi Piotrusiu chcesz wiedzieæ, czy absolwent zawodówki, bez pracy, na utrzymaniu zony nie jest kto¶, kto ma kwalifikacje do obja¶niania ¶wiata" Sk±d ci siê to g³upi Piotrusiu bierze? Kto ci takich g³upot nagada³, ¿e by³y absolwent zawodówki, bez pracy, na utrzymaniu zony nie posiada wystarczaj±cego ¼ród³a wiedzy, by o¶wicaæ ciemny ¶wiat? Sk±d u g³upiego Piotrusia takie zacofanie i prymitywne zachowanie siê bierze, sk±d taki kompleks ni¿szo¶ci u g³upiego Piotrusia?

boukun

Data: 2009-11-15 21:30:53
Autor: pluton
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu

Szko³a publiczna (utrzymywana z podatków katolików) to nie chlew i krzy¿e
musz± w niej wisieæ.  Bezbo¿nicy niech sobie otwieraj± w³asne szko³y.

Masz pewne braki w wyksztalceniu ogolnym. Szkola publiczna jest
utrzymywana z podatkow obywateli.

Nullification

Data: 2009-11-15 21:32:24
Autor: Piotr
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu
Dnia Sun, 15 Nov 2009 21:30:53 +0100, pluton napisa³(a):

Masz pewne braki w wyksztalceniu ogolnym. Szkola publiczna jest
utrzymywana z podatkow obywateli.

Nu, czyli w ponad 90% katolików...
Piotr

Data: 2009-11-15 21:35:10
Autor: pluton
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu
> Masz pewne braki w wyksztalceniu ogolnym. Szkola publiczna jest
> utrzymywana z podatkow obywateli.

Nu, czyli w ponad 90% katolików...
Piotr

I w 93% wielbicieli psow. Powiesic ci psie gowno na scianie ?

Nullification

Data: 2009-11-15 20:42:11
Autor: ali
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³(a):
I w 93% wielbicieli psow. Powiesic ci psie gowno na scianie ?

nie sraj pluto po ¶cianach
a poczytaj

http://www.konsument.lukow.pl/swinska-grypa-szczepionki/

Data: 2009-11-15 20:49:13
Autor: boukun
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu

U¿ytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hdpol5$7fo$1inews.gazeta.pl...
> [...]
Nu, czyli w ponad 90% katolików...
Piotr

I w 93% wielbicieli psow. Powiesic ci psie gowno na scianie ?

Dok³adnie, co to dla mato³a za ró¿nica...

boukun

Data: 2009-11-15 21:37:02
Autor: Piotr
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu
Dnia Sun, 15 Nov 2009 21:35:10 +0100, pluton napisa³(a):

I w 93% wielbicieli psow. Powiesic ci psie gowno na scianie ?

To ty masz w domu psie gówna na ¶cianach? To nic dziwnego, ¿e chcesz krzy¿e
¶ci±gaæ. Piotr

Data: 2009-11-15 21:49:45
Autor: pluton
[...]

Moge tez zapokoic twoja katolicka ciekawosc w kwestii mojej przemiany
materii:
kupe robilem dzisiaj srednio gesta.

Czy jeszcze masz do mnie jakies pytania ?

Nullification

Data: 2009-11-15 21:52:07
Autor: Piotr
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu
Dnia Sun, 15 Nov 2009 21:49:45 +0100, pluton napisa³(a):

Moge tez zapokoic twoja katolicka ciekawosc w kwestii mojej przemiany
materii:
kupe robilem dzisiaj srednio gesta.

Czy jeszcze masz do mnie jakies pytania ?

No i masz zwariowa³... Id¼ siê przespaæ pluto.
Jutro sobie ¶cianê doozdobisz, na "srednio gesto"...
Piotr

Data: 2009-11-15 21:38:36
Autor: abc
[...]

Ale 89,8 % tych obywateli to katolicy
https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/geos/pl.html

Data: 2009-11-15 21:55:19
Autor: pluton
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu

> Masz pewne braki w wyksztalceniu ogolnym. Szkola publiczna jest
> [...]

I w 70% palacze tytoniu. Kolo kazdego krzyza nalezy powiesic popielniczke.

Nullification

Data: 2009-11-15 21:57:47
Autor: abc
[...]

Nie. Nie ma takiej potrzeby. Palenie tytoniu nie jest religi±. To tylko
na³óg.

Data: 2009-11-15 22:02:22
Autor: pluton
> [...]
popielniczke.

Nie. Nie ma takiej potrzeby. Palenie tytoniu nie jest religi±. To tylko

Zapewniam cie, ze jest taka potrzeba. Szko³a publiczna
(utrzymywana z podatków palaczy) to nie chlew i popielniczki
musza w niej wisiec.  Niepalacy niech sobie otwieraja w³asne szkoly.

Nullification

Data: 2009-11-15 22:08:40
Autor: abc
[...]

Nie przyrównuj na³ogu do religii, bo to przecie¿ absurd.  Kult jest rdzeniem
kultury, a na³og to tylko na³óg.

Rdzeniem kultury europejskiej jest kult Chrystusa i chrze¶cijañski system
warto¶ci. Prawie wszystkie zachowane zabytki kultury europejskiej powsta³y z
inspiracji chrze¶cijañskiej. Atak na chrze¶cijañski system warto¶æ jest
atakiem na sam rdzeñ i duszê Europy.

Od czasów rewolucji antyfrancuskiej destrukcja kultury europejskiej nabra³a
gwa³townego przy¶pieszenia. Termitom cywilizacji umo¿liwiono uporczywe
dr±¿enie Europy i w naszych czasach znalaz³a siê ona prawie ca³kowicie w
rêkach ideowych spadkobiercow mordercow Ludwika XVI, opêtanych utopi±
kolejnej Wie¿y Babel.

Perfidnym wrogom Chrystusa, daj± siê wodziæ za nos ro¿ni u¿yteczni idioci,
ktorzy europejskiej kulturze przeciwstawiaj± kontrkulturê.

Zwyrodnia³a kontrkultura czerpie inspiracjê ju¿ nie z kultu Chrystusa, a z
kultu Antychrysta - piêkno zastêpuje programow± brzydot±, moralno¶æ -
amoralno¶ci± i gloryfikacj± zboczeñ, dobre wychowanie -
chamstwem, ¶wiêto¶æ ¿ycia ludzkiego - cywilizacj± ¶mierci, itd.

Warto rozumieæ takie rzeczy. Zw³aszcza, gdy siê  s o b i e  samemu strzela
samoboja.

Data: 2009-11-15 21:24:13
Autor: boukun
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu

U¿ytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hdpr93$9jr$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Nie chrze¶cijañskiej, tylko niewolniczej. Kult to jest tylko kult, Dzisiaj taki, jutro inny. Ten narzucony przed wiekami przez ¯ydów, nigdy nie by³ rdzenny...

boukun

Data: 2009-11-15 22:16:29
Autor: pluton
> [...]
> musza w niej wisiec.  Niepalacy niech sobie otwieraja w³asne szkoly.

Nie przyrównuj na³ogu do religii, bo to przecie¿ absurd.  Kult jest

Ja niczego nie przyrownuje. Stwierdzam tylko, ze szkola publiczna
jest utrzymywana z podatkow palaczy i w zwiazku z tym musza w niej
wisiec popielniczki.

Nullification

Data: 2009-11-15 21:59:12
Autor: Piotr
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu
Dnia Sun, 15 Nov 2009 21:55:19 +0100, pluton napisa³(a):

I w 70% palacze tytoniu. Kolo kazdego krzyza nalezy powiesic popielniczke.

Dlaczego ko³o krzy¿a? Ty sobie powie¶ miêdzy psimi kupami. albo kipuj na
pod³odze, dam g³owê, ¿e i tak nikt nie zwróci uwagi, he, he.
Piotr

Data: 2009-11-15 22:06:10
Autor: pluton
> [...]
Dlaczego ko³o krzy¿a? Ty sobie powie¶ miêdzy psimi kupami. albo kipuj na
pod³odze, dam g³owê, ¿e i tak nikt nie zwróci uwagi, he, he.

To ty sobie powies krzyz pomiedzy psimi kupami. A popielniczka musi byc
na honorowym miejscu. Szkola to nie chlew, jak tu ktos zauwazyl,
i nie wolno kipowac (cokolwiek to slowo znaczy) na podlodze.

Nullification

Data: 2009-11-15 22:11:21
Autor: Piotr
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu
Dnia Sun, 15 Nov 2009 22:06:10 +0100, pluton napisa³(a):

To ty sobie powies krzyz pomiedzy psimi kupami. A popielniczka musi byc
na honorowym miejscu. Szkola to nie chlew, jak tu ktos zauwazyl,
i nie wolno kipowac (cokolwiek to slowo znaczy) na podlodze.

Gdyby¶ kiedy¶ chodzi³ do szko³y, to by¶ wiedzia³, ¿e tam nie wolno paliæ,
¿e pali tylko nieca³e 30% Polaków i, ¿e twoje porównania s± infantylne.
Piotr

Data: 2009-11-15 22:27:05
Autor: pluton
[...]

Gdyby¶ kiedy¶ chodzi³ do szko³y, to by¶ wiedzia³, ¿e tam nie wolno wieszac
krzyzy,
¿e katolikami jest tylko nieca³e 90% Polaków i, ¿e twoje porównania s±
infantylne.

Nullification

Data: 2009-11-15 22:33:01
Autor: Piotr
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu
Dnia Sun, 15 Nov 2009 22:27:05 +0100, pluton napisa³(a):

Gdyby¶ kiedy¶ chodzi³ do szko³y, to by¶ wiedzia³, ¿e tam nie wolno wieszac
krzyzy,
¿e katolikami jest tylko nieca³e 90% Polaków i, ¿e twoje porównania s±
infantylne.

? :-)Ranyy...
To ju¿ zupe³nie pojecha³e¶ po "infantylnemu", pluto...
http://www.google.pl/search?hl=pl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Apl%3Aofficial&hs=ppm&q=ile+procent+polak%C3%B3w+deklaruje+katolicyzm&btnG=Szukaj&lr=
Wolno wieszaæ, mam na to dowód - od kilkuset lat wisz±.
I co ja porównywa³em?
Piotr

Data: 2009-11-16 17:33:59
Autor: boukun
[...]

W Niemczech mówia oficjalnie w mediach, pokazujac na grafiku, ze sa
dwie kategorie szepionek i dwie kategorie ludzi. Jedna szczepionka dla
uprzywilejowanej grupy, urzedników, polityków, sluzby zdrowia, wojska, policji,
a druga dla depów i o tym sie mówi w Niemczech oficjalnie od dwóch miesiecy i z
tym sie w niemieckich mediach nikt nie kryje, ze dla depów
sa toksyczne szczepionki z rtecia (thimerosalem).
Taki polityk nawet staje przed kamera i pokazuje, ze sie szczepi szczepionka
sprawdzona, a dla depów jest szczepionka z rtecia. I nawet jak ktos ma pieniadze
i chce zaplacic 1000 euro, jak szefowa mojej zony, to mówi, ze jej nie dostanie
i byla zmuszona sie zaszczepic szczepionka dla depów, której skutki moga sie
objawiac nawet po wielu latach..

Zwei-Klassen-Impfung ist ein verheerendes Signal
Von Wolfgang W. Merkel 18. Oktober 2009, 17:44 Uhr
Die Bundesregierung, Ministerialbeamte und Mitarbeiter von oberen Bundesbehörden
bekommen für den Schutz vor der Schweinegrippe einen verträglicheren und
unbedenklicheren Impfstoff als der normale Deutsche. Kein ermutigendes Signal
für den in seiner Impfentscheidung schwankenden Bürger.

Es ist ein verheerendes Signal - und ein entlarvendes: Die Bundesregierung,
Ministerialbeamte und Mitarbeiter von oberen Bundesbehörden bekommen eine
"Extrawurst". Nicht jener Impfstoff wird ihnen injiziert, mit dem sich der
normale Bürger vor der Schweinegrippe schützen soll. Sie bekommen stattdessen,
wie das Nachrichtenmagazin "Spiegel" vom Innenministerium erfuhr, eine später
zugelassene Vakzine, die keinen Wirkverstärker ("Booster") enthält. Die
Booster-freie Variante stufen viele Experten als verträglicher ein.

Das wirft zum einen ein verräterisches Licht auf die Bekundungen des
Bundesgesundheitsministeriums und des für Impfstoffe zuständigen
Paul-Ehrlich-Instituts (PEI). Warum eine Sonderbehandlung für Regierende und
hohe Beamte, fragt sich der der Regierte. Das böse Wort von der
Zwei-Klassen-Medizin drängt sich ihm auf. Und dann fällt ihm noch George Orwells
Roman "Farm der Tiere" ein, in dem alle gleich sind, "aber manche sind gleicher".

Verheerend ist die Bestellung dieser 200.000 Impfstoffdosen für die Bemühung der
Behörden, möglichst viele Deutsche von der Unbedenklichkeit des ihnen
zugedachten Impfstoffs zu überzeugen. Schon zuvor hatte, so heißt es von Seiten
der Ländergesundheitsministerkonferenz, nur etwa ein Viertel der Bevölkerung
vor, sich impfen zu lassen. Jetzt lautet die Botschaft: So unbedenklich ist der
Impfstoff nicht, deshalb sollen wichtige Entscheidungsträger einen harmloseren,
besseren bekommen. Kein ermutigendes Signal für den in seiner Impfentscheidung
schwankenden Bürger.
http://www.welt.de/wissenschaft/article4887314/Zwei-Klassen-Impfung-ist-ein-verheerendes-Signal.html
boukun

Data: 2009-11-15 22:47:41
Autor: J-23
On 15 Lis, 20:09, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

bokun wierzysz w te pierdoly o swinskiej grypie?
Te grype leczy sie b.latwo, przy uzyciu dostepnych medykamentow.
Ma ona lagodny przebieg.
Jest jeden warunek, nalezy szybko zareagowac.
Po wystapieniu pierwszych obiawow jak najszybciej podac stosowne
medykamenty.
Te same jakie stosuje sie w leczeniu innej grypy.
Na cholere sie szczepic?
Jest jedna sprawa, na te grype szczegolnie poddatne sa mlode
organizmy!

J-23 itede

PS.kasa, i jeszcze raz kasa, nie bedzie grypy to wymysla cos innego...
jak zawsze

Data: 2009-11-15 23:31:01
Autor: swstr
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu
 i jak siê wydaje, maj±cych na celu przetrzebienie populacji ludzkiej na ziemi.

w takim razie kto bedzie dorabiac te elity , skoro oni tylko umyslowi

Data: 2009-11-15 23:13:15
Autor: boukun
Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu

U¿ytkownik "swstr" <swstrWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:395f.0000008b.4b008125newsgate.onet.pl...
 i jak
siê wydaje, maj±cych na celu przetrzebienie populacji ludzkiej na ziemi.

w takim razie kto bedzie dorabiac te elity , skoro oni tylko umyslowi

Niewolników jest za du¿o na ziemi, obozów zag³ady nie da siê ju¿ za³o¿yæ dla milionów bezrobotnych, którzy nie dokarmiaj± elit...

boukun

Dwie szczepionki, dla bogatych i dla mot³ochu